Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Τα δικαιώματα των παιδιών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Ε2 1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΧΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ:ΑΓΚΑ ΒΙΚΕΝΤΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ποιος είναι φίλος μου; Δημοτικό Σχολείο Παλαιφύτου Δ΄τάξη
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
Giroux & McLaren «Βorder pedagogy»
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Ασφάλεια των Συσκευών-Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους

Τίτλος Υλοποιημένης Δραστηριότητας: Το Σχολείο της Τζενέμπα.

Κύριοι Στόχοι Δραστηριότητας: Να συμμετέχουν σε συζητήσεις (παίρνουν το λόγο εκ περιτροπής και ενθαρρύνονται στην ανάπτυξη των ιδεών τους, αφού λάβουν υπόψη τους τι έχει προηγηθεί..) Να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής ως μέσου επικοινωνίας και ανάπτυξης ιδεών.

Τι προηγήθηκε της δραστηριότητας: Παρακολουθήσαμε με τα παιδιά το cd με το υλικό της action aid. Μιλήσαμε για τις συνθήκες ζωής που επικρατούν στο χωριό της Τζενέμπα.

Ψάξαμε στον χάρτη να βρούμε τη Σιέρα Λεόνε απ΄ όπου μας στέλνει η Τζενέμπα την κάρτα.

Εκπαιδευτική Τεχνική που χρησιμοποιήθηκε αμέσως μετά: Καταιγισμός Ιδεών.

Ζητήθηκε από τα παιδιά να εκφράσουν αυθόρμητα τις ιδέες τους σχετικά με το : Τι προβλήματα νομίζετε ότι μπορεί να έχουν οι μαθητές αυτού του σχολείου.

Όλες οι ιδέες καταγράφονται αρχικά χωρίς σχολιασμό και κατόπιν ακολουθεί συζήτηση. Προκύπτουν σχόλια όπως: -Το σχολείο αυτό δεν έχει σκεπή και θα βρέχονται. -Η τάξη τους δεν έχει παιχνίδια. -Χωρίς δάσκαλο δε θα μάθουν γράμματα και δε θα μπορέσουν να έχουν μία δουλειά όταν μεγαλώσουν. -Αν το σχολείο είναι μακριά από το σπίτι, θα κουράζονται και δε θα πηγαίνουν. -Δεν έχουν κάλτσες και παπούτσια και δε θα μπορούν να πηγαίνουν στο σχολείο κλπ.

Τί ακολούθησε: Σε κάθε παιδί δόθηκε κενή κάρτα, όπου θα μπορούσε να ζωγραφίσει ή να γράψει ένα μήνυμα στην Τζενέμπα και στους συμμαθητές της.