Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Project Α2 Ομάδα: Mushrooms Μπαρούνης Πανούλης Θέμα : Φυσιοθεραπεία, Άσκηση εφήβων και παιδιών.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Αποδόσεις αιτίων.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΛ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ Α3 Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 13η: Οι Ψυχολογικές Τεχνικές στο Βόλεϊ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Οικογενειακές σχέσεις Ψυχολογική προσέγγιση
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Χρειάζεται οι προπονητές και οι Κ.Φ.Α. να επαινούν και να αμείβουν τους αθλητές/μαθητές και τις αθλήτριές/μαθήτριες τους ή όχι ;  Χρειάζεται οι προπονητές.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εφηβική ηλικία Ποιος είμαι Με ποιους είμαι
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή ατομικά με αθλητές) και σε έρευνες μελετά τα ψυχολογικά αποτελέσματα της άθλησης στον άνθρωπο (ψυχολογία της προπόνησης, του προπονητή, του αγώνα)

Ψυχική Κατάσταση του αθλητή Επίπεδο αυτό-εκτίμησης Χειρισμός αισθήσεων Εμπιστοσύνη στον εαυτό του Οι στόχοι του Η ποιότητα του εσωτερικού διαλόγου Τα κίνητρα του Η μάθηση και η συγκέντρωση Ικανότητα να ξεπερνά τη νίκη/ την ήττα, τα διάφορα ατυχήματα

Παράγοντες της Αθλητικής Ψυχολογίας Οι Γονείς αποτελούν κύριο παράγοντα στην ψυχοσύνθεση και αυτό-εκτίμηση του αθλητή. Οι Προπονητές εξασκούν μεγάλη επιρροή στους αθλητές καθώς τους μεταδίδουν αξίες και δεξιότητες για να κτιστεί η αθλητική τους ταυτότητα.

Δεξιότητες της Αθλητικής ταυτότητας Συνεργασία- Επικοινωνία Αυτοσυγκέντρωση Διαχείριση της ευαισθησίας Ομαδικότητα- Εμπιστοσύνη –Επιθυμία Δίκαιο παιχνίδι Αποδοχή της νίκης και της ήττας

Ο Στόχος της επιτυχίας φέρνει άγχος και στρες στον αθλητή. Γονείς και Προπονητές σε πλήρη επικοινωνία όσον αφορά την κατάσταση των αθλητών. Καλύτερος εντοπισμός συναισθηματικής διαταραχής του αθλητή.

Άγχος και Στρες των αθλητών Παιδιά με μεγαλύτερο άγχος, χαμηλότερη αυτό-εκτίμηση, χαμηλότερες προσδοκίες απόδοσης> μεγαλύτερο προ-αγωνιστικό στρες. Παιδιά με χαμηλότερο άγχος διασκεδάζουν τον αγώνα. Αθλητές εγκαταλείπουν την άθληση καθώς η πιθανή αποτυχία απειλεί την αυτό-εκτίμηση τους.

Πιθανά προβλήματα του αθλητή Προβλήματα ύπνου- Έντονη κούραση χωρίς οργανική αιτία. Διατροφικές Διαταραχές Αισθήματα θυμού/σύγχυσης/ γρήγορες εναλλαγές διάθεσης Έλλειψη προσαρμογής σε μια πληγή ατυχήματος/ «Πότε θα ξαναπαίξω?» γεμάτος τύψεις ότι εγκατέλειψε την ομάδα. Απομόνωση-δεν ακολουθεί την ομάδα Έλλειψη στόχων, κινήτρων, χαμηλή αυτό-εκτίμηση.

Ο Ρόλος του Ψυχολόγου Ατομικές Συνεδρίες/ Οι ατομικές συνεντεύξεις βοηθούν τον αθλητή να επεξεργαστεί το προ-αγωνιστικό του στρες, και να προετοιμαστεί για τον αγώνα. Ομαδικές Συνεδρίες/ Επιτρέπουν να εκφραστούν φόβοι, δισταγμοί, εντάσεις μέσα στην ομάδα. Επίλυση συγκρούσεων μεταξύ των αθλητών και μεταξύ προπονητών /αθλητών.

Συνεργασία Προπονητή και Ψυχολόγου Ο Ψυχολόγος / εκτίμηση των συμπεριφορών, των δυσκολιών, της παρακίνησης των αθλητών. Ο Προπονητής κάνοντας μια συναισθηματική αποστασιοποίηση και με τις πιο πάνω πληροφορίες, καταφέρνει μια πιο αντικειμενική επιλογή αθλητών.

Γιατί να πάει ο αθλητής στον Ψυχολόγο? Ο Ψυχολόγος είναι ταυτόχρονα εκτός της αθλητικής ομάδας αλλά και ουσιαστικό μέλος της. Ο αθλητής επωφελείται ένα χώρο ακρόασης και ελεύθερης ομιλίας. Ο Ψυχολόγος είναι υπεύθυνος του επαγγελματικού μυστικού και της ακέραιης εμπιστευτικότητας. Ο Ψυχολόγος ακούει χωρίς να κρίνει. Βοηθά τον αθλητή να αναθεωρήσει και να ενισχύσει τις ικανότητες του, την απόδοση του και να φέρει σε αρμονία την ψυχολογική του ισορροπία με την τεχνική

Ο Ψυχολόγος υποδέχεται κάθε άτομο με τις δικές του αμφιβολίες, τις δικές του δυσκολίες, τις δικές του χαρές… Ευχαριστώ