ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φωτογραφίες από το ελληνικό σχολείο
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Ενημερωτική συνάντηση Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής ΚΕ. ΠΛΗ. ΝΕ. Τ. Δωδεκανήσου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
η περιφέρεια στο επίκεντρο της ανάπτυξης
Διδακτική Πληροφορικής
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Δεκέμβριος 2014 – Μάρτιος 2015 Θεματικός Κύκλος
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ενότητα # 1: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
η περιφέρεια στο επίκεντρο της ανάπτυξης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ειδικό Θεματικό Πρόγραμμα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
Εισαγωγή στις εικαστικές τέχνες
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σεμινάριο – Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
Ειδικό Θεματικό Πρόγραμμα
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
η περιφέρεια στο επίκεντρο της ανάπτυξης
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ
η περιφέρεια στο επίκεντρο της ανάπτυξης
Ενότητα : Μοντελοποίηση. Μοντέλο Οντοτήτων – Συσχετίσεων Χ. Σκουρλάς
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Λουσικών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΙΣΚΟΥΛΙ ΛΕΝΤΙΑΝ ΜΠΑΚΟΥ ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΠΕΡΙΣΝΑΚΑ ΜΑΡΤΙΝ ΝΤΟΤΣΕ ΕΝΕΑ ΜΠΡΑΤΗ ΕΡΑΛΝΤΟ

ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τότε στα θρανία δεν κάθονταν δυο δύο η τρεις τρέις αλλά έξι και πάνω!! Ιδιαίτερη προσοχή δώστε στο βλέμμα του δασκάλου και στα σταυρωμένα χέρια των παιδιών(1952). Τότε ο μαυροπίνακας ηταν χαρακωμένος και μόλις διακρίνονται τα σημάδια επάνω του.. η σόμπα στη μέση της “αίθουσας” προσπαθεί να δώσει λίγο ζεστασιά στα μικρά παιδιά. Η μαμά μου πήγαινε στο 60ό δημοτικό σχολείο. Ήταν αυτό που πάω και εγώ, αλλά σε άλλο κτήριο πολύ πιο μικρό από το δικό μας και με προαύλιο στενότερο. Δεν είχε γήπεδα όπως έχει το δικό μας. Εκδρομές δεν πήγαιναν μακρινές μόνο σε μια κοντινή παιδική χαρά. Ακόμα η μαμά μου λέει πως είχε ένα δάσκαλο πολύ αυστηρό που τους χτυπούσε με μία βέργα στα χέρια αν δεν ήξεραν το μάθημα.

ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΈΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT Το έργο της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης υλοποιήθηκε από το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους. «Το νέο σχολείο αναβαθμίζεται ψηφιακά» Για την υποστήριξη του ψηφιακού σχολείου έχει ήδη ολοκληρωθεί ο εξοπλισμός με κινητά εργαστήρια πληροφορικής 719 δημοτικών σχολείων. Εξάλλου από τα 1.044 Γυμνάσια που συμμετείχαν σε πιλοτικό πρόγραμμα, 986 έχουν ολοκληρώσει την παραλαβή διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, δηλαδή ηλεκτρονικούς «μαυροπίνακες» και προβολείς. Ταυτόχρονα, βρίσκονται σε εξέλιξη δράσεις σύνδεσης με οπτικές ίνες των σχολικών μονάδων

ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ