Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Advertisements

Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Τροφή για σκέψη…» ΘΕΜΑ: Διατροφή στην εφηβεία
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΑΔΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΚΑΛΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Αποδόσεις αιτίων.
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Ο Μηχανισμός της Αγοράς του Άνταμ Σμιθ
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
 Τα αγαθά ικανοποιούν ανθρώπινες ανάγκες  Αίσθημα ανασφάλειας στην καθημερινή ζωή  Η κατοχή και η χρήση υλικών αγαθών δε συνδέεται μόνο με την ανακούφιση.
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
«Π ΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » Υποομάδα project Μ.Ε. Μ.Α.Σ Μέλη ομάδας:Μαρία Γκίκα, Ελένη Δεσύπρη, Μαντώ Πλέσσα, Άρτεμη Θεολογίτη,
Τμήμα Project 1 ΕΠΑΛ Αξιούπολης Σχ. Έτος
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΚΡΑΤΟΣ: ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  Γεωγραφικός χώρος  Ξηρά  Θάλασσα  Αέρας  Πληθυσμός  Κυριαρχία  Εσωτερική  Εξωτερική  Διεθνής.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΦΙΟΡΕΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ. Η Υγεία είναι ο παράγοντας που μετράει την φυσική, ψυχολογική ή ακόμα και την πνευματική κατάσταση ενός ζώντος οργανισμού.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΕΟΦΙΛΙΔΟΥ ΝΤΙΑΝΑ ΚΑΜΗΛΑΛΗ ΣΤΕΛΛΑ ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΙΑ ΤΑΓΚΑΣ ΡΑΦΑΗΛ-ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΠΑΣΚΟΥ ΜΑΡΙΝΑ ΤΖΟΡΟΥΧΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ?  Μόδα είναι ο παροδικός τρόπος ζωής, σκέψης, συμπεριφοράς, ψυχαγωγίας, διασκέδασης κλπ. που εμφανίζεται και επικρατεί σε μια κοινωνία. Επίσης είναι και η ομαδική συνήθεια σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση του ανθρώπου.

ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Είναι γεγονός ότι η μόδα είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας που τη γεννά. . Έτσι προσεγγίζοντάς την, αντλούμε συμπεράσματα (θετικά και αρνητικά) για την κοινωνία στην οποία ζούμε.

Η ΜΟΔΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ : Η ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗ Η μόδα ικανοποιεί την ανάγκη του ανθρώπου για αλλαγή και ψυχική ανανέωση , προσφέροντας του καθημερινά καινούρια αγαθά, καινούρια ρούχα και άλλα είδη ένδυσης και καλλωπισμού.

ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ Ισχυροί παράγοντες όπως η διαφήμιση, τα Μ.Μ.Ε., οι μονοπωλιακές και πολυεθνικές εταιρείες καθώς και επιχειρήσεις με ισχυρά οικονομικά συμφέροντα κατευθύνουν τα άτομα στην υιοθέτηση της μόδας με παραπλανητικούς μηχανισμούς και μεθοδεύσεις. Επιπλέον η χαμηλή πνευματική στάθμη, η ελλιπής κοινωνική και πολιτική αγωγή, η απουσία ανθρωπιστικής παιδείας αλλά και η ναρκωμένη κριτική σκέψη εμποδίζουν την ανάπτυξη ισχυρών αντιστάσεων και την αξιολόγηση των επιταγών της μόδας.

ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ Ακόμη, σημαντικός παράγοντας είναι και η τάση του ανθρώπου να ακολουθεί το «μοντέρνο» έτσι ώστε να νιώθει πως γίνεται αποδεκτός από το κοινωνικό σύνολο κι αναγνωρισμένο μέλος της ομάδας Τέλος, αρκετές φορές τα άτομα ακολουθούν τη μόδα για λόγους επίδειξης πλούτου και αυτοπροβολής, φαινόμενο που γίνεται εντονότερο λόγω του υλικού υπερκαταναλωτισμού.

Η ΜΟΔΑ ΩΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ Από τότε που η ανθρωπότητα θυμάται τον εαυτό της, το αρσενικό φοράει διαφορετικά ρούχα από το θηλυκό, χωρίς να υπάρχει γι’ αυτό κανένας άλλος λόγος εκτός από την υπογράμμιση της διαφοράς των φύλων. Σήμερα η μόδα unisex, κυρίως στους νέους, ισοπέδωσε κάπου τα δύο φύλα, χωρίς να σημαίνει ότι το ένδυμα δεν θα είναι πάλι ένα στοιχείο διάκρισης των φύλων, ένα στοιχείο που θα συντελεί στην έλξη του ενός φύλου από το άλλο.

Η ΜΟΔΑ ΩΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ Μέσα από την ιστορία της ενδυμασίας των λαών, κυρίως της Μεσογείου, είναι φανερό ότι, σε όλα τα κράτη η ενδυμασία αποτελούσε διακριτικό στοιχείο των τάξεων. Σήμερα η διαφοροποίηση των τάξεων μέσα από το ένδυμα θα λέγαμε πως σχεδόν εξαλείφθηκε ή καλλίτερα πως περιορίστηκε στη ποιότητα των ενδυμάτων.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΗ ΜΟΔΑ Η μόδα της ενδυμασίας δέχεται σε κάθε εποχή τις επιρροές της εκκλησίας, της πολιτικής, της εκάστοτε αισθητικής αντίληψης, της οικονομικής ευημερίας των ανθρώπινων αναγκών, των κοινωνικών καταστάσεων, της τέχνης, των πολέμων και της ειρήνης.

H ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ Η υιοθέτηση της μόδας επιφέρει και θετικά αλλά και αρνητικά αποτελέσματα.

ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ: τονώνει την αγορά ενισχύει την οικονομία του κράτους αποτελεί μέσο διεθνούς διαφήμισης της χώρας. αναπτύσσει την αισθητική του ανθρώπου, Τονώνει την αυτοπεποίθηση του ανθρώπου τον ωθεί στην προσπάθεια οικονομικής και κοινωνικής ανέλιξης και τον καθιστά καλαίσθητο και φιλόκαλο.

ΤA ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΣ: Πολλές φορές οδηγεί το άτομο στην υπερκατανάλωση και στη θεοποίηση των υλικών αγαθών. Το στρέφει σε μορφές διασκέδασης που το απομακρύνουν από την υγιή ψυχαγωγία και το οδηγούν στην οικονομική και ψυχοσωματική φθορά Επίσης μπορεί να αποπροσανατολίσει τον άνθρωπο έτσι ώστε να αναγάγει την εξωτερική εμφάνιση σε παράγοντα ευτυχίας και επιτυχίας αγνοώντας την εσωτερική ολοκλήρωση.

ΤA ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΣ: Αλλοτριώνει τον εαυτό του και τον τρόπο ζωής του, μετατρέποντάς τον σε επιφανειακό. Λειτουργεί ισοπεδωτικά και ολοκληρωτικά, προάγει τη μαζοποίηση, καθιστά την τέχνη τυποποιημένη, ενώ προβάλλει ως αρνητικό στοιχείο τη διαφορετικότητα και την πρωτοτυπία.

ΠΩΣ Η ΜΟΔΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ τονώνει την οικονομία Εντάσσει και διαφοροποιεί τα άτομα Επηρεάζει την διάθεση και την ψυχολογία των ατόμων

Οι ηλικιακές ομάδες που επηρεάζονται περισσότερο από τη μόδα η απήχηση που έχει η μόδα στους ανθρώπους διαφοροποιείται κυρίως ανάλογα με την ηλικία. Η ενασχόληση με την μόδα γίνεται συνήθως από άτομα που έχουν περισσότερο χρόνο και καλύτερη υγεία.

ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑ: Πώς βλέπουν οι έφηβοι τη μόδα Παρακολουθώντας τους εφήβους παρατηρούμε ότι η εμφάνιση τους και ο τρόπος που ντύνονται δίνουν πολλές πληροφορίες για την ψυχολογία τους, τον τρόπο σκέψης και γενικά τα ίδια τα παιδιά. οι έφηβοι έχουν την τάση να ακολουθούν τη μόδα και αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους. Ανάγκη για ομαδοποίηση Δημιουργία προτύπων Αναγνωρισιμότητα Η ανάγκη των εφήβων να ξεχωρίζουν