ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Comenius- αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και στην ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασής της.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ : ΕΛΛΑΔΑ- ΙΣΛΑΝΔΙΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΤΣΕΧΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ 19 Μαΐου, 2010

Διδακτικό προσωπικό, μαθητές Διδακτικό προσωπικό, μαθητές 32 παιδιά 7 εκπαιδευτικoί 4 επισκέπτες εκπαιδευτικοί 4 εκπαιδευτικοί με αγορά υπηρεσιών για τα ενδιαφέροντα τα οποία είναι: γαλλικά, τέχνη, χορός και tae-kwo-do

Ενιαίο Ολοήμερο και παροχή ευκαιριών Ολοήμερες εκπαιδευτικές επισκέψεις

Επισκέψεις- εκδρομές Νέο αεροδρόμιο Λάρνακας Λιμάνι Λάρνακας

Οικολογικές επισκέψεις Περιβαλλοντικό Κέντρο Ακρωτηρίου

Οικολογικές επισκέψεις Μοναστήρι των Γάτων Ακτή του Κυβερνήτη

Οικολογικές ενέργειες Υιοθεσία του πλοίου “Mount Robson” (το πλήρωμα του πλοίου)

Το πλοίο μας ταξιδεύει… και μεις μαζί του

Οικολογικές κατασκευές Τρισδιάστατα ψάρια και θαλασσινά από άχρηστα υλικά

Πρόβλημα: η έλλειψη χώρου Η συγκεκριμένη αίθουσα διδασκαλίας, χρησιμοποιείται και ως… αίθουσα πολλαπλής χρήσης!

…για ενδοσχολικές γιορτές

…για φιλοξενία

Προβλήματος συνέχεια… Ακόμα μια αίθουσα διδασκαλίας χρησιμοποιείται για το μάθημα του χορού

Κάτι ψήνεται Η αίθουσα οικοκυρικών, χρησιμοποιείται και ως κουζίνα για την ετοιμασία του μεσημεριανού φαγητού

Διπλή χρήση Αίθουσα διδασκαλίας και τραπεζαρία

Συνεργασία με γονείς-κοινότητα εταιρική σχέση σχολείου-κοινότητας βελτίωση επικοινωνίας γονιών-εκπαιδευτικών- παιδιών μείωση περιστατικών με παραβατική συμπεριφορά

Σχολείο και κοινότητα- αμφίδρομη σχέση Οι ιστορίες ξυπνούν... στο σπίτι της κ. Ελισάβετ

Εξωσχολικές γιορτές Στο προαύλιο της εκκλησίας

Άνοιγμα σχολείου προς τα έξω Επίσκεψη και φιλοξενία εκπαιδευτικών από διάφορα σχολεία της Ευρώπης στα πλαίσια του προγράμματος “Effective foreign language teaching in primary schools”

Τσικνοπέμπτη Οι γιαγιάδες ετοιμάζονται για την Τσικνοπέμπτη Οι γονείς ψήνουν σουβλάκια

Μέρα χαράς-μέρα δημιουργίας-μέρα μητέρας

Το σχολείο ως χώρος … καλλιέργειας στάσεων και αξιών εφαρμογής παρεμβατικών προγραμμάτων Το σχολείο ως χώρος … πρόληψης παραβατικών συμπεριφορών-κοινωνία

Τα παιδιά μένουν στο σχολείο για αρκετό χρόνο, αναμενόμενη η κούραση και η ένταση. Απαραίτητες λοιπόν οι ασκήσεις ηρεμίας...

Το παρεμβατικό πρόγραμμα στο σχολείο μας Διάλεξη προς τους γονείς με θέμα «Συναισθηματική νοημοσύνη-Διαχείριση θυμού»

Μαθητές και εκπαιδευτικοί Βιωματικό εργαστήρι για όλους τους μαθητές του σχολείου, με τη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών του σχολείου

Μαθητές Ερωτηματολόγιο για όλους τους μαθητές με θέμα την επικοινωνία, τη διαχείριση του θυμού και την επίλυση συγκρούσεων με τους συμμαθητές τους

Το ολοήμερο σχολείο εκτός από χώρος προσφοράς γνώσεων μπορεί και πρέπει να είναι χώρος: ευχάριστος δημιουργικός ανθρώπινος φιλικός επικοινωνιακός Ευχαριστούμε