Περιεχόμενο παρουσίασης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Advertisements

Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ - για την ανάπτυξη της Καινοτομίας & της Επιχειρηματικότητας - για τη στήριξη και δημιουργία απασχόλησης από τον ΛΟΥΚΑ.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
Ινστιτούτο Στρατηγικών και Αναπτυξιακών Μελετών
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Γιώργος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ AMERICAN-HELLENIC CHAMBER OF COMMERCE- 22 o Ετήσιο Συνέδριο «Η ώρα της ελληνικής οικονομίας: Ώρα ευθύνης, αποφάσεων.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Προώθηση Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών Θεσμική - Νομική Υποδομή Συνέδριο HellasGI ΕΜΠ Ζωγράφου, Μαρτίου 2004 Χάλαρης N. Γεώργιος.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΕΠΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 2ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο Αθήνα, 9 Δεκεμβρίου 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Capacity Building in Sustainable Public Procurement – BuildingSPP - LIFE ENV 09/PT/050 Οι προμήθειες στο Δημόσιο τομέα Οι κυριότερες κατηγορίες προϊόντων.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. Περιφερειακή.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
1 Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μάθημα: Οικονομικές Πολιτικές και Εξελίξεις στην Ελληνική Οικονομία Ακαδημαϊκό έτος: Διδάσκων:
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο Αναφορά προόδου

Περιεχόμενο παρουσίασης Αναπτυξιακές επιλογές Ο ανθρώπινος παράγοντας Περιοχές παρεμβάσεων Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης Αναφορά προόδου - Συμπεράσματα

Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο αναπτυξιακές επιλογές

Ο ανθρώπινος παράγοντας Πολιτική απασχόλησης για τον τουρισμό Τουριστική πολιτική για την απασχόληση Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού Εικόνα και κοινωνικό status

Ο ανθρώπινος παράγοντας πολιτική απασχόλησης για τον τουρισμό

Ο ανθρώπινος παράγοντας τουριστική πολιτική για την απασχόληση 100 κλίνες 16 θέσεις εργασίας 100 κλίνες 6 θέσεις εργασίας

Ο ανθρώπινος παράγοντας η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού Ο ανθρώπινος παράγοντας η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού

Ο ανθρώπινος παράγοντας η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού Ο ανθρώπινος παράγοντας η εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού

Ο ανθρώπινος παράγοντας εικόνα και κοινωνικό status Εργαζόμενοι Υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί Αίγλη στα τουριστικά επαγγέλματα Υπερηφάνεια στους εργαζόμενους Επιχειρηματίες Κοινωνικό στερεότυπο Κλαδική εσωστρέφεια Anti–partnership syndrome

Περιοχές παρεμβάσεων Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας Ιδιωτικός τομέας Διαδικτυακή παρουσία Εταιρεία Μάρκετινγκ Brand

50 πρόσωπα στην πολιτική ηγεσία Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας 1992 – 2012: 20 χρόνια 50 πρόσωπα στην πολιτική ηγεσία

48 πρόσωπα στην πολιτική ηγεσία Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας Αυτόνομο Υπουργείο Τουρισμού Μόνιμος ΓΓ Τουρισμού Γραμματείες Τουρισμού στα συναρμόδια Υπουργεία Εποπτεία–συντονισμός από το γραφείο του Πρωθυπουργού 1992 – 2010: 18 χρόνια 48 πρόσωπα στην πολιτική ηγεσία

Περιφερειακή διοίκηση με τον «Καλλικράτη» Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας Περιφερειακές μονάδες μάρκετινγκ Περιφερειακή διοίκηση με τον «Καλλικράτη» Πηγή: ΣΕΤΕ, 2004   Πηγή: http://www.ypes.gr/

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας Ενδεικτικό μίγμα προϊόντος ανά περιφέρεια ....

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις κυβέρνηση και ευρύτερος δημόσιος τομέας

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις ιδιωτικός τομέας - οργάνωση

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις δίκτυα διανομής - Εταιρεία Μάρκετινγκ Πρόγραμμα μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς Branding Επικοινωνιακή στρατηγική

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις brand 2010 2011

Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις brand 1991-2008 Explore your senses ’06 Live your myth in Greece ’05 ’07 - ‘08 The true experience 2009 2010 2011 Greece always in season

Περιοχές παρεμβάσεων Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Ποιοτικά χαρακτηριστικά Χάσμα προσδοκιών και Value for Money Σύνδρομο anti - service Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς χάσμα προσδοκιών και value for money Πηγή: ΣΕΤΕ   under promise - OVER DELIVER

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προς τι η υποχρεωτική κατάταξη; Πηγή: Amadeus, 2010, Invent the future: the new normal for hotels in 2010 and beyond (προσαρμογή)  

Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς σύνδρομο anti-service

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς Υφιστάμενη προσφορά   Δημιουργία νέας προσφοράς    Διατομεακή Προσέγγιση Τουριστική Κατοικία

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς υφιστάμενη προσφορά More Value for Money

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση Καταλύματα, Εστίαση, Μεταφορές, Αξιοθέατα Εξοπλισμός, Διασκέδαση, Κατασκευές, Αναλώσιμα, Υπηρεσίες Υγείας, Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες, Εκτυπώσεις, Ναυπηγική, Αεροναυπηγική, Υπηρεσίες Ασφάλειας, Εκπαίδευση, Χονδρεμπόριο, Χημικά, Τρόφιμα και Ποτά Ζήτηση Τουριστική

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση Αναζήτηση τομέων για συνέργειες

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση Γαστρονομία Αθλητισμός Ιατρικές Υπηρεσίες Εκπαίδευση Πολιτισμός

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - γαστρονομία Πηγή: ΣΕΤΕ, 2009, Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - αθλητισμός

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - αθλητισμός

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - ιατρικές υπηρεσίες Τουρίστες-ασθενείς που ταξιδεύουν έχοντας ως αποκλειστικό κίνητρο λόγους υγείας (Health not Holiday-ΗnH). Αντίθετα, δεν είναι HnH αυτοί που έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές και συμπληρωματικά κάνουν χρήση κάποιας υπηρεσίας ευεξίας.

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - ιατρικές υπηρεσίες

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - εκπαίδευση

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - πολιτισμός Ευρωπαϊκός εξερχόμενος πολιτιστικός τουρισμός και μερίδια αγοράς, 2004 Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία στοιχείων UNWTO, World Travel Monitor, 2004, ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση - πολιτισμός

Κατευθύνσεις πολιτικής ανάπτυξης της τουριστικής προσφοράς διατομεακή προσέγγιση γαστρονομίας Product Manager Επιτροπή αθλητισμού εκπαίδευσης πολιτισμού ιατρικών υπηρεσιών

Περιοχές παρεμβάσεων Οργανωτικές και θεσμικές μεταρρυθμίσεις Διαχείριση και προσανατολισμός της τουριστικής προσφοράς Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης Δώδεκα (12) μήνες τουρισμός; Διαχείριση κρίσεων Ψηφιακή στρατηγική

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης 12 μήνες τουρισμός; Μηνιαία κατανομή αφίξεων

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης διαχείριση κρίσεων 2007: βύθιση κρουαζιερόπλοιου στη Σαντορίνη, θάνατος παιδιών σε ξενοδοχείο στην Κέρκυρα 2008: «Δεκεμβριανά» 2009: οικονομική κρίση 2010: γεγονότα Μαΐου 2011: βίαια επεισόδια στο κέντρο, αποκλεισμοί λιμανιών, αεροδρομίων κοκ 2012:ήρθε...

Προσέγγιση και διαχείριση της τουριστικής ζήτησης διαχείριση κρίσεων Πηγή: ΣΕΤΕ, επεξεργασία πρότασης PRC Group, THR, MRB, 2007, Σχέδιο Διαχείρισης Κρίσεων του Ελληνικού Τουρισμού  

Αναφορά προόδου Παρεμβάσεις Καμία πρόοδος Μικρή πρόοδος Ανθρώπινος Παράγοντας αίγλη στα τουριστικά επαγγέλματα υπερηφάνεια στους εργαζόμενους αναβάθμιση επιχειρηματικότητας εκπαίδευση-κατάρτιση βελτίωση παραγωγικότητας μείωση μη μισθολογικού κόστους ευελιξία επιδότηση εργασίας

Αναφορά προόδου Παρεμβάσεις Καμία πρόοδος Μικρή πρόοδος Θεσμικές αυτόνομο Υπουργείο μόνιμος ΓΓ Τουρισμού γραμματείες τουρισμού στα υπουργεία περιφερειακή διοίκηση Οργανωτικές DMO Εταιρεία Μάρκετινγκ διαδικτυακή παρουσία brand

Αναφορά προόδου Παρεμβάσεις Καμία πρόοδος Μικρή πρόοδος Προσφορά value for money anti service syndrome διατομεακές συνέργιες: Ζήτηση νέες αγορές εποχικότητα διαχείριση κρίσεων

www.greektourism2020.gr