ΜΑθημα ΕΤΥ 494: «Ειςαγωγη ςτην ΒιοϊατρικΗ ΜηχανικΗ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΤΖΟΥΜΕΡΚΙΩΤΗΣ-ΝΤΟΝΤΗ-ΚΟΥΡΚΟΥΒΑΤΗΣ Ο.Ε.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Το υλικό του Υπολογιστή
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
3.0 ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 3.2 ΠΥΚΝΩΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
22 πράγματα που πρέπει να μάθεις πριν εγκαταλείψεις το μάταιο αυτό κόσμο…
Μ. Κουή, Καθηγήτρια ΕΜΠ Συνεργάτες: Δρ. Β. Δρίτσα, ΙΔΑΧ
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Μαρία Κούνδουρου PROFESSIONS ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πληροφόρηση και Συμβουλευτική» Δημήτριος Τσιπάς, Καθηγητής
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Δημήτριος Ι. Φωτιάδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας - 9/2/ Μάνος Ρουμελιώτης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία Ο Μηχανισμός των.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
Ποδοκνημική & Άκρος Πόδας Αξιολόγηση 2
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Το Εκτεταμένο Μοντέλο Οντοτήτων - Συσχετίσεων
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Κουή Μαρία , Καθηγήτρια ΕΜΠ Συνεργάτες: Δρ. Β. Δρίτσα, ΕΔΙΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑθημα ΕΤΥ 494: «Ειςαγωγη ςτην ΒιοϊατρικΗ ΜηχανικΗ» ΜΑθημα ΕΤΥ 494: «Ειςαγωγη ςτην ΒιοϊατρικΗ ΜηχανικΗ» Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών, Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης Δρ. Γεώργιος Βλαστός (E-mail: vlastos@materials.uoc.gr) Ιστοσελίδα Μαθήματος: http://www.materials.uoc.gr/courses/ETY494 Μηχανική των Οστών

Μηχανικές ιδιότητες του ανθρώπινου σώματος Η κατανόηση των μηχανικών ιδιοτήτων των οργάνων και των διαφόρων μερών του ανθρώπινου σώματος είναι απαραίτητες για να μάθουμε πως λειτουργεί το σώμα, την επίδραση των τραυμάτων και την καταλληλότητα εμφυτευμάτων και βιοπροσθετικών συσκευών. Από μηχανική σκοπιά τα μέρη του σώματος χωρίζονται χονδρικά σε: παθητικά δηλαδή αυτά που αντιδρούν σε εξωτερικά ερεθίσματα, όπως τα οστά, και οι τένοντες. ενεργά δηλαδή αυτά που παράγουν δυνάμεις, όπως οι μύες (οι μύες όμως διαθέτουν και κάποια παθητικά χαρακτηριστικά). Θα ασχοληθούμε με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παθητικών μερών, κατ’αρχήν σε μακροσκοπικό επίπεδο.

Αρμονική συμπεριφορά βιοϋλικών Από: Physics of the Human Body, Herman IP, Springer Verlag, 2007

Δομικά χαρακτηριστικά του ανθρώπινου σώματος

Οστά

Δομή των οστών

Δομή συνδέσμων και τενόντων (ligaments and tendons)

Δομή των τενόντων (tendons)

Δομή αρθρικού χόνδρου (articular cartilage)

Ελαστικές ιδιότητες βιοϋλικών

Μοντέλο ελατηρίου για ελαστικά υλικά

Μοντέλο ελατηρίου για ελαστικά υλικά

Άλλοι τύποι παραμόρφωσης

Βράχυνση οστών

Αποθήκευση ενέργειας σε ελαστικά μέσα

Αποθήκευση ενέργειας σε ελαστικά μέσα

Σχεδιασμός μέσου βέλτιστης αποθήκευσης ενέργειας

Αποθήκευση ενέργειας σε τένοντες και μακριά οστά

Σχέσεις τάσης-παραμόρφωσης υλικών

Τα οστά μάλλον μοιάζουν περισσότερο με τα κεραμικά υλικά

Μηχανικές ιδιότητες κοινών υλικών

Ελαστικές ιδιότητες οργάνων υπό τάση Ποιό είναι το ισχυρότερο μέρος του σώματος; Αν ορίσουμε την αντίσταση με την απόλυτη τάση εφελκυσμού (UTS), τότε το πιό ισχυρό μέρος του σώματος δεν είναι τα οστά αλλά η τρίχα της κεφαλής!