Δασκάλου Καλλιόπη Καραγκούνης Βασίλειος Κατσα ΐ της Χρήστος Λέκκα Έλενα Μιάκου Μαρία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
A bit of Greece.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Royal FrieslandCampina
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Αργυριάδης Θεόφιλος, “Social Media Monitoring by Clip News”
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Οδοντιατρική Πληροφορική Βένου Θεοδώρα- Μαρία Φοιτήτρια Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ Ακαδημαϊκο έτος:
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Social Media Apostolos Sinioris.
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Προφίλ Facebook.
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δασκάλου Καλλιόπη Καραγκούνης Βασίλειος Κατσα ΐ της Χρήστος Λέκκα Έλενα Μιάκου Μαρία

 Δανός οπωροπώλης  Ιδρύει μία βιομηχανία παραγωγής σοκολάτας το 1884  Απευθυνόταν κυρίως στη μεσαία και ανώτερη κοινωνική τάξη της Κοπεγχάγης  Επιδίωξε υψηλές προδιαγραφές γεύσης, ποιότητας, αισθητικής και υφής

 Δημιούργησε ισχυρό brand name  Δημοφιλής και γνωστή στη Δανία  Υπομονετική αναμονή στην ουρά για την απόκτηση σοκολάτας

 Ως ένδειξη ευγνωμοσύνης μοιράζονταν δωρεάν σοκολάτες στους πελάτες που περίμεναν υπομονετικά στην ουρά  Η γενναιοδωρία χαρακτήριζε την Anthon Berg

 Δραματική μείωση πωλήσεων  Απαξίωση προϊόντων  Αντικατάσταση από άλλα υποκατάστατα μεγαλύτερης φήμης

 Δυναμική επανένταξη στην αγορά  Άμεση αύξηση πωλήσεων  Υπενθύμιση στους καταναλωτές της άλλοτε «γενναιόδωρης» σοκολάτας

 Φεβρουάριος 2012, ίδρυση του Generous Store στην Κοπεγχάγη  Το κατάστημα άνοιξε για 5 ώρες!

 Δεν ήταν ένα συνηθισμένο κατάστημα!  Δεν δέχονταν μετρητά ή πιστωτικές για την αγορά σοκολάτας αλλά…  Κάθε προϊόν είχε τιμολογηθεί με μία γενναιόδωρη πράξη

 Οι πελάτες διάλεγαν μία σοκολάτα ανάλογα με την καλή πράξη που ήταν πρόθυμοι να κάνουν

 Η μόνη υποχρέωσή τους ήταν να αναρτήσουν την γενναιόδωρη υπόσχεσή τους στο facebook

 Για ακόμα μία φορά…

 Ο κόσμος περίμενε στην ουρά για τουλάχιστον μιάμιση ώρα!

 επισκέπτες σε 5 ώρες  αναρτήσεις σε Facebook και Twitter

Τις επόμενες μέρες:  προβολές στο Youtube  άρθρα σε ιστοσελίδες και blogs  χρήστες του Facebook ενημερώθηκαν για το γεγονός

 Το κυριότερο,12% αύξηση πωλήσεων!!  «Η γενναιοδωρία τελικά, πράγματι πληρώνει!!»

 Κατέκτησε το βραβείο Bees Awards 2012 στην κατηγορία Best Use of Social Media Platform για την καμπάνια της «Generous Store by Anthon Berg»

 Bees Awards (2012), 2012 Winners & Nominees  Social Commerce Today (2012), Social Commerce Scandinavian Style: The Generous Pop-up Store  Wikipedia, Anthon Berg  Counsel (2012), The Anthon Berg Generous Store: Encouraging Chocolaty Goodness  Youtube, Generous Store  Facebook, Anthon Berg  Robert/Boisen (2012) The Generous Store-Anthon Berg

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας..!