Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Advertisements

Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΜΥΑΛΑ Δημοσιογράφοι!!!.
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Το δοντάκι μου χάλασε.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Πάσχα!.
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νάταλυ Χ’’Πέτρου Ερασμία Κυριάκου.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τις διακοπές τις πέρασα…
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Εναλλακτική λύση Εάν ο χρόνος μας δεν είναι αρκετός για να καλυφθούν όλες οι συνεδρίες τότε αρκετές από αυτές αναθέτονται σε διαφορετικές ομάδες οι οποίες.
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Η γιορτή της μητέρας Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι κινητή εορτή προς τιμήν της μητέρας και γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή.
Μια κοπέλα ρωτάει τη μαμά της
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Ηλιάνα Κοντογεώργη. Τα Χριστούγεννα όλοι στολίζουν δέντρα…
Όταν σου ζητάνε να δώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία τί κάνεις;
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΛΟΜΑΤΙΑΝΩΝ
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Τ Ο Π ΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. Χ ΡΙΣΤΙΝΑ Π ΟΛΥΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Το Πάσχα για εμένα είναι η γιορτή που βάφουμε τα αυγά κόκκινα,κίτρινα,πράσινα,μπλε και με διάφορα αυτοκόλλητα.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
Σ ΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ( ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ) Μ ΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Α ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΙΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Με το σεις και με το σας (3)
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΙΣΕΙΣ! 21 Διπλώστε εδώ
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόσωπα: Τόπος: Χρόνος: Μάτα μπαμπάς μαμά Το δωμάτιο της Μάτας Το βράδυ μετά από το πάρτι γενεθλίων της Μάτας

Διαβάζω τις προτάσεις και βάζω Σ στις σωστές και Λ στις λανθασμένες. Η Μάτα βούρτσισε πολύ προσεκτικά τα δόντια της. Ο μπαμπάς της Μάτας λέει συχνά τη λέξη «φυσικά». Η Μάτα ήταν πολύ κουρασμένη και ήθελε να κοιμηθεί. Η νονά της Μάτας πολύ συχνά της φέρνει για δώρα ρούχα. Η τούρτα της Μάτας ήταν μικρή και ολοκόκκινη. Η Μάτα πέρασε ωραία στα γενέθλιά της. Λ Σ Λ Λ Λ Σ

ΕΥΧΕΣ Να τα εκατοστίσεις. Χιλιόχρονη. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Να ζήσεις.

Συμπλήρωσε τα κενά και μάθε να γράφεις την ευχή που τραγουδούμε στα γενέθλια. Να ζήσ__ς Ματούλα κ__ χρ_νια πο__ά μεγάλ__ να γίν___ με άσπρα μα__ιά. Παντού να σκορπ_____ ____ γνώσ__ το φως και όλ__ να λένε να μία σοφός!!!!

Ώρα για δημιουργία!

ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ   Ποιος την στέλνει Σε ποιον την στέλνει Για ποιο λόγο Ωραία διακόσμηση