Θέματα φυσικής γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Advertisements

Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΣΤΟΣ-ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΗΜΟΝΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
«ΜΙΝΙ ΒΟΛΕΙ: Παράγοντας βιωσιμότητας, ανάπτυξης, αθλητικής αριστείας» GMAIL. COM.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Φύλλο εργασίας 1 Μετρήσεις μήκους Η μέση τιμή
Ελένη Γ. Παλούμπα Χημικός, Ε.Κ.Φ.Ε. Λακωνίας ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Έκθεση Βιβλίου 20 Νοεμβρίου Μια μέρα η κυρία Σταμάτη μάς ανακοίνωσε ότι το τμήμα μας θα πραγματοποιήσει μία Έκθεση Βιβλίου αφιερωμένη στο Νικηφόρο.
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
Το μέγεθος και η απόσταση του Ήλιου
Πού είναι η μοτοσικλέτα;
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Μήκος (L) και επιφάνειες (S)
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
Τι είναι η γωνιά; Γωνιά είναι το άνοιγμα μεταξύ δυο πλευρών που ενώνονται σε μια κορυφή και, μετριέται σε μοίρες. α α = 30°
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λάμπρος Αδάμ Ο άνθρωπος μετράει το μήκος του δρόμου με μονάδα μέτρησης το πέλμα του. Οι αρχαίοι μετρούν με ζυγαριά,
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΗ - ΜΟΝΑΔΕΣ - ΟΡΓΑΝΑ
ΦΕ 6 : Παράγοντες από τους οποίους
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.
Αργότερα χρειάστηκε να μετρήσουν την επιφάνεια των χωραφιών τους:
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΜΙΚΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΣ Θωμάς Πάπατς Φελέκης Ε’1
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέματα φυσικής γυμνασίου Αξιολόγηση μαθητών Θέματα φυσικής γυμνασίου Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

1.Η λύπη και η χαρά δεν είναι μετρήσιμα μεγέθη Σωστό ή Λάθος; Με ποιο τρόπο θα καταλάβουμε – μετρήσουμε ποιος είναι περισσότερο χαρούμενος ή λυπημένος μεταξύ δύο φίλων; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

2. Κατά την διαδικασία της μέτρησης συγκρίνουμε ομοειδή μεγέθη Σωστό ή Λάθος; Ποιο είναι μεγαλύτερο τα 2 μέτρα ή τα 40 sec; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

3. Η μονάδα μέτρησης του μήκους είναι το 1 κιλό Σωστό ή Λάθος; Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το μήκος του θρανίου είναι 2 κιλά; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

4. Στην αρχαιότητα οι μετρήσεις δεν γίνονταν με τις ίδιες μονάδες που χρησιμοποιούμε σήμερα Σωστό ή Λάθος; Σε βιβλίο ιστορίας διαβάζουμε ότι στην αρχαία Ελλάδα ένας αθλητής μήκους είχε ρεκόρ 6,2 μέτρα. Είναι σωστό; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

5. Η μονάδα μέτρησης του χρόνου στην αρχαία Ελλάδα ήταν το δευτερόλεπτο Σωστό ή Λάθος; Σε βιβλίο ιστορίας διαβάζουμε ότι στην αρχαία Ελλάδα ένας αθλητής έτρεχε απόσταση 2 σταδίων σε 2 λεπτά και 15 sec. Είναι σωστό; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

6. Όσες φορές και να μετρήσουμε το θρανίο μας, πάντα θα βρίσκουμε την ίδια τιμή Σωστό ή Λάθος; Μετρήστε 3 μαθητές το μήκος ενός θρανίου με ακρίβεια χιλιοστού. Βρήκατε το ίδιο αποτέλεσμα; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

7. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 2,35 m ……. 23,5 dm Πόσα dm είναι τα 2,35 m; Πόσα m είναι τα 23,5 dm; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

8. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 0,15 cm …… 1,50 mm Πόσα mm είναι τα 0,15cm; Πόσα cm είναι τα 1,5 mm; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

9. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 753,5 m …….. 8000 dm Πόσα dm είναι τα 753,5m; Πόσα m είναι τα 8000 dm; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

10. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 1354 mm …….. 1,5 m Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

11. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 63,7 dm …….. 6,38 m Πόσα m είναι τα 63,7 dm; Πόσα dm είναι τα 6,38 m; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

12. Να συγκρίνετε τα μεγέθη : ( > , < , = ) 54,9 cm …… 549mm Πόσα mm είναι τα 54,9 cm; Πόσα cm είναι τα 549 mm; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

Αν μέτραγε και ο Γιώργος τι νομίζετε ότι θα εύρισκε; 13. Ο Γιάννης μέτρησε το μήκος της αίθουσας και βρήκε ότι είναι 5,67 μ ενώ ο Κώστας που έκανε την ίδια μέτρηση βρήκε 5,69 μ. Γιατί πιστεύετε ότι συνέβη αυτό; Πιστεύετε ότι μπορείτε πάντα να κάνετε μια μέτρηση μήκους με ακρίβεια και να βρίσκετε πάντα το ίδιο αποτέλεσμα; Ποιος έκανε λάθος; Αν μέτραγε και ο Γιώργος τι νομίζετε ότι θα εύρισκε; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

14. α. Η μέτρηση του χρόνου μπορεί να γίνει με: Ι … ΙΙ … ΙΙΙ … β. Μονάδα μέτρησης του χρόνου είναι ……… α. Ο Κώστας χρησιμοποίησε ένα χρονόμετρο, ο Γιάννης μια κλεψύδρα και ο Θανάσης ένα θερμόμετρο προκειμένου να μετρήσουν σε πόση ώρα έκανε ο Γιώργος να τρέξει 2 χιλιόμετρα. Ποιος ή ποιοι έκαναν λάθος; β. Ο χρόνος μετάβασης από την Σπάρτη στην Τρίπολη είναι 1 ώρα, 20 λεπτά ή 100 μέτρα; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

Με την κλεψύδρα μετρούσαν αποστάσεις στην αρχαία Ελλάδα; ΝΑΙ - ΟΧΙ 15. Στην αρχαία Ελλάδα για να μετρήσουν το χρόνο χρησιμοποιούσαν κλεψύδρες Σωστό ή Λάθος; Με την κλεψύδρα μετρούσαν αποστάσεις στην αρχαία Ελλάδα; ΝΑΙ - ΟΧΙ Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

16. Η μία ώρα έχει 60 δευτερόλεπτα Σωστό ή Λάθος; Πόσα sec έχει η μία ώρα; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

17. Οι δύο μέρες αντιστοιχούν σε 48 ώρες Σωστό ή Λάθος; Πόσες ώρες έχουν δύο ημέρες; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

18. Ο Γιάννης υποστηρίζει ότι οι τα 3 χρόνια είναι 1095 ημέρες Σωστό ή Λάθος; Πόσες ώρες έχουν τα 3 χρόνια; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

19. Για μεγάλη ακρίβεια στη μέτρηση του χρόνου χρησιμοποιούμε το αναλογικό μας ρολόι Σωστό ή Λάθος; - Ποια θα ήταν η σωστότερη μέτρηση του χρόνου στο αγώνισμα των 100 μέτρων με ψηφιακό ή αναλογικό ρολόι; - Ποια θα ήταν η σωστότερη μέτρηση του χρόνου μετάβασης με αυτοκίνητο από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη; με ψηφιακό ή αναλογικό ρολόι; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

20. Το ταξίδι μας με το αεροπλάνο στην Ιταλία είχε διάρκεια … Αν ένα αεροπλάνο έφτανε στην Αγγλία σε 3,5 ώρες; Στην Ιταλία θα έφτανε σε 1,5 ώρα ή σε 5 ώρες; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

21. Τρέχει τα 100 μέτρα σε … Αν ένας αθλητής τρέχει τα 200 μέτρα σε 25 sec; Τα 100 μέτρα θα τα έτρεχε σε 11 ή σε 18 sec; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

Πόσες ώρες έχει μια εβδομάδα; 22. Μια εβδομάδα έχει … Πόσες ώρες έχει μια εβδομάδα; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

Θα δίνατε ραντεβού στις 18h ή στις 14:20; 23. Ραντεβού στις … Θα δίνατε ραντεβού στις 18h ή στις 14:20; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com

24. Το μάθημα διαρκεί περίπου …. Ένα μάθημα διαρκεί 600 sec ή 40 λεπτά; Σιτές Ιωάννης – σχολικός σύμβουλος ΦΕ - http://users.sch.gr/isites/ - isites1@gmail.com