του τρίτου βιβλίου ανατέμνει και αναπτύσσει την παθολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Άσκηση για το είδος ενός συλλογισμού
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Οι θρησκευτικές αντιθέσεις συνεχίζονται στις αρχές του 17 ου αι. Ο Τριακονταετής Πόλεμος, το αποκορύφωμα των θρησκευτικών συγκρούσεων, πήρε πανευρωπαϊκό.
5. Μεγάλες αλλαγές στη διοίκηση της αυτοκρατορίας
Alfred Adler ΑνθρΩπινη τυπολογΙα.
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
Ο ανατρεπτικός Ευριπίδης
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
Κεφάλαιο 1ο : Εισαγωγή στη Κοινωνιολογία
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ
Δ. Ε 6. Γιατί ο Ιησούς Χριστός ήταν και είναι «σημείο αντιλεγόμενο»;
Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο; δημιουργικές ιδέες καθημερινής χρήσης Μιχάλης Βαφόπουλος,
« Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ ΤΟ 1249 ΕΙΝΑ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΩΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα φυσικά διαθέσιμα αποτελούν τη βάση της εθνικής ασφάλειας και ευημερίας  Τα φυσικά διαθέσιμα αποτελούν τα θεμέλια.
Βυζαντινή Αγιογραφία Κώστας Μπάρτζης 1 Ο Πρότυπο Πειραματικό Δμητικό Σχολείο Θεσ/νικης Ε2.
Οι σκέψεις των Σοφιστών για τους νόμους και το δίκαιο
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Εβδομάδα Βιβλίου 1-8 Φεβρουαρίου 2008 Έκθεση Βιβλίου - Αφιέρωμα στο Ταξίδι Επίσκεψη του συγγραφέα Σάκη Σερέφα Θέμα: Λογοτεχνία, ένα ταξίδι στον κόσμο της.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ. Ερώτηση 1 η : Γιατί σύμφωνα με το συγγραφέα οι νέοι έχουν την τάση να αμφισβητούν ενώ οι μεγάλοι όχι; Σύμφωνα με τον συγγραφέα.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Μαρξισμός και ιστοριογραφία
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Παραλογικοί Συλλογισμοί
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Κομφουκιανισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Η 1η από τις 12 Προτροπές 1. Να υπακούω στην Ανάγκη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

του τρίτου βιβλίου ανατέμνει και αναπτύσσει την παθολογία Η "Παθολογία" του πολέμου Ο Θουκυδίδης στα Κεφ 82-83 του τρίτου βιβλίου ανατέμνει την ανθρώπινη ψυχή και αναπτύσσει την παθολογία του εμφύλιου πολέμου

θεωρήθηκε ένα από τα καλύτερα αντιπολεµικά κείµενα όλων των εποχών. Η «παθολογία» του πολέµου θεωρήθηκε ένα από τα καλύτερα αντιπολεµικά κείµενα όλων των εποχών.

που η αλήθειά του είναι κάθε φορά συγκλονιστικά επίκαιρη θεωρήθηκε κείµενο διαχρονικό, που η αλήθειά του είναι κάθε φορά συγκλονιστικά επίκαιρη

ο εµφύλιος πόλεµος της Κέρκυρας προκάλεσε µεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν ο πρώτος που έγινε

Η άσκηση της πολεμικής ισχύος έχει αρνητικές συνέπειες στην ειρηνική ζωή της πόλης.

ο ιστορικός χαρακτηρίζει τον πόλεμο βίαιο διδάσκαλο και τονίζει ότι ερεθίζει τα πνεύµατα του πλήθους, καθώς ο πόλεµος φέρνει στους ανθρώπους την καθηµερινή στέρηση.

Η διάλυση και η αποσύνθεση κυριαρχεί στις συνειδήσεις ανθρώπων και κρατών

Ο εμφύλιος πόλεμος ανατρέπει κάθε πολιτική, κοινωνική και θρησκευτική αξία. Όρκοι,συμφωνίες, συνθήκες ειρήνης καταπατούνται

Οι αντίπαλοι έχουν την τάση να υπερβάλουν σε επινοητικότητα, σε ύπουλα µέσα και σε ανήκουστες εκδικήσεις

Υπονομεύει τις ανθρώπινες σχέσεις και την εμπιστοσύνη, διαφθείρει τους ανθρώπους και εν τέλει την ίδια τη σημασία των λέξεων , καθώς κυριαρχεί μια αυθαίρετη διαστρέβλωση και αλλοίωση της καθιερωμένης σημασίας που έχουν οι λέξεις για τα πράγματα.

Ο τολμηρός παραλογισμός» παρατηρεί ο Θουκυδίδης θεωρήθηκε ανιδιοτελής ανδρεία˙ η προνοητική διστακτικότητα συγκαλυμμένη δειλία˙ η σωφροσύνη πρόφαση ανανδρίας˙ και η συνετή αντιμετώπιση του κάθε ζητήματος καθυστέρηση.

Η αιφνίδια τρέλα υπολογίστηκε σαν ανδρεία, ενώ η περαιτέρω σκέψη για λόγους ασφάλειας θεωρήθηκε μια μορφή υπεκφυγής. Και όποιος κατηγορούσε τους άλλους ήταν πάντοτε αξιόπιστος, ενώ όποιος διαφωνούσε με αυτόν, ήταν ύποπτος.

περιφρονούνται και ό,τι πριν ήταν αξιόµεµπτο θεωρείται τώρα οι πραγµατικές αξίες περιφρονούνται και ό,τι πριν ήταν αξιόµεµπτο θεωρείται τώρα αξιέπαινο και αξιοθαύµαστο.

Ο λογικός θεωρείται δειλός, ενώ ο παράτολμος θεωρείται ανδρείος.

Εμφανώς κατά του εμφυλίου πολέμου ο Θουκυδίδης θεωρεί πως ο εμφύλιος πόλεμος διδάσκει τους κακούς πώς να γίνονται χειρότεροι και υπονομεύει την ευπιστία των ανθρώπων.

Το κομματικό συμφέρον μπαίνει πάνω απ’όλα, ακόμη και από την ίδια την οικογένεια.

Πιστεύει ότι δεν υπάρχει αίσθηση ευσέβειας Πιστεύει ότι δεν υπάρχει αίσθηση ευσέβειας. Πιστεύοντας πως όλοι θα πεθάνουν η αδικία κυριαρχεί, αφού δεν θα υπάρχει κανένας για να δώσει λόγο για τις πράξεις του.

Οι εµφύλιες συγκρούσεις έφεραν µεγάλες κι αµέτρητες συµφορές στις πολιτείες, συµφορές που γίνονται και θα γίνωνται πάντα όσο δεν αλλάζει η φύση του ανθρώπου...

αποδίδει τις αρνητικές συνέπειες του εμφυλίου πολέμου στον ανθρώπινο ψυχισμό.

Οι άνθρωποι φτάνουν σε ακρότητες έναν πόλεµο, για να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους που πηγάζουν από τη φιλαρχία και την πλεονεξία.

ΤΕΛΟΣ