ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Advertisements

Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Συνεργασία Βιβλιοθηκών: Εθνικό, τοπικό, διαθεματικό επίπεδο Μαρία Κορκίδη Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκη 29/5/2008 Συνεργασία δημοτικών βιβλιοθηκών:
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ. Ανδαλουσία, 1980 Έκταση: Km 2 Πληθυσμός: κάτοικοι Δήμοι: 774 Πάνω από 30% κατ. Νομαρχίες: 8 Δημοτικές βιβλιοθήκες:
PROJECT: ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
3η Ημερίδα Τομέα Kοινοτικής Νοσηλευτικής& Π.Φ.Υ. ΕΣΝΕ 5 Νοέμβρη 2005 Η Ομοσπονδία Νοσηλευτών Επαγγελματικής Υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση - FOHNEU- Ο ρόλος.
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
Έρευνα για την ανάπτυξη ψηφιακών βιβλιοθηκών από τις ελληνικές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Δρ. Εμμανουήλ Γαρουφάλλου και Παναγιώτης Μπαλατσούκας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Περιεχόμενα - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Numeric/ Vancouver Citation Style.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά τη μάθηση έχουν-πέραν των κοινών-και ορισμένες ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Κοινωφελής Απασχόληση
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
Сучасная беларуская мова
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα Χαρούλη Μαρία Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης haroulimaria@gmail.com Δρ. Βασιλακάκη Ευγενία evevasilak@gmail.com

Όρος ΑμεΑ (Άτομα με Αναπηρίες) Άτομα με ειδικές ανάγκες και ικανότητες Διακρίνονται από ανεπάρκεια και ανικανότητα εκτέλεσης συγκεκριμένων εργασιών

ΑμεΑ και Βιβλιοθήκες Πρόοδος σε κάποια επίπεδα (υλικοτεχνική υποδομή-υποστηρικτικές υπηρεσίες). Όμως, Ημιτελής εξέλιξη: μη ολοκληρωμένη προσπάθεια σχεδόν ανύπαρκτη εκπαιδευτική κατάρτιση βιβλιοθηκονόμων για την εξυπηρέτηση ΑμεΑ

Βιβλιοθηκονομική Εκπαίδευση για Εξυπηρέτηση ΑμεΑ Σύμφωνα με ALA: όλοι οι πτυχιούχοι βιβλιοθηκονόμοι πρέπει να είναι άρτια εκπαιδευμένοι για την εξυπηρέτηση ΑμεΑ. Πανεπιστημιακά προγράμματα με ανάλογα μαθήματα και κατευθύνσεις Εκπαιδευτικά σεμινάρια για συνεχή επιμόρφωση.

Βιβλιοθηκονομική Εκπαίδευση για Εξυπηρέτηση ΑμεΑ εκτός συνόρων ( Ι ) ΗΠΑ, ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΚΑΤΩ ΧΩΡΕΣ, ΝΟΡΒΗΓΙΑ, ΡΩΣΙΑ, ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ, ΓΛΑΣΚΟΒΗ, ΙΑΠΩΝΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ διαθέτουν νομοθετικήπολιτική για την ισότιμη πρόσβαση των ΑμεΑ στην πληροφορία ( υψηλό επίπεδο αναπτυξης).

Βιβλιοθηκονομική Εκπαίδευση για Εξυπηρέτηση ΑμεΑ εκτός συνόρων (ΙΙ) ΚΕΝΥΑ, ΚΟΡΕΑ, ΚΙΝΑ, ΑΙΘΙΟΠΙΑ, ΙΝΔΙΑ Ανυπαρξία νομοθετικού πλαισίου. Επίπεδο βιβλιοθηκών και βιβλιοθηκονομικής εκπαίδευσης χαμηλό.

Βιβλιοθηκονομική Εκπαίδευση για Εξυπηρέτηση ΑμεΑ στην Ελλάδα Μικρή ιστορία στον συγκεκριμένο τομέα (σχεδόν από της αρχές του 1990). Αξιόλογα βήματα προς την εξέλιξη στον τομέα της εξυπηρέτησης ΑμεΑ (παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιων) κύρια χαρακτηριστικά: προχειρότητα, ευκαιριακές λύσεις

Ανάλυση ερωτηματολογίου ( Ι ) Σκοπός της έρευνας: η καταγραφή του επιπέδου και της αποτελεσματικότητας των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών προς την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ. Έρευνα: αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε 40 ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, δηλ. σε 300 εργαζόμενους ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών.

Ανάλυση ερωτηματολογίου ( ΙΙ ) Ερωτηματολόγιο: 2 ενότητες Ενότητα α΄: τίτλος – εισαγωγικό σημείωμα – σκοπός & στόχοι

Ανάλυση ερωτηματολογίου ( ΙΙΙ ) Ενότητα β΄: i. Ερωτήσεις δημογραφικού και γενικού περιεχομένου και ενδιαφέροντος ii. Προσπάθεια καταγραφής της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας. iii. Διερεύνηση επιπέδου εκπαιδευτικής κατάρτισης.

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( Ι ) Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( Ι ) Προφίλ μέσου βιβλιοθηκονόμου: Γυναίκα ηλικίας 40-45 ετών Κάτοχος πανεπιστημιακού πτυχίου Βιβλι/νομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης. 92% απασχολείται σε περισσότερες από μία θέσεις.

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΙI ) Πόσα χρόνια εργάζονται ως επαγγελματίες βιβλιοθηκονόμοι;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΙII ) Πόσα χρόνια εργάζονται ως βιβλιοθηκονόμοι στην παρούσα βιβλιοθήκη;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΙV ) Σε ποιό γεωγραφικό διαμέρισμα ανήκει η ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( V ) Πόσους χρήστες, κατά προσέγγιση έχει η βιβλιοθήκη;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( VI ) Έχει αυξηθεί η χρήση της βιβλιοθήκης από ΑμεΑ τα τελευταία χρόνια;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( VII ) Η βιβλιοθήκη σας έχει ειδικές υπηρεσίες για ΑμεΑ;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( VIIΙ ) Tι υπηρεσίες ακριβώς;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΙΧ ) Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΙΧ ) Λόγοι μη κατοχής ειδικών υπηρεσιών: α. οικονομικοί (35%) β. ποσοστό επισκεψημότητας ΑμεΑ πολύ μικρό(59,5%) γ. Αδιαφορία διοίκησης (5,5%)

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( Χ ) Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( Χ ) Έχετε λάβει εκπαίδευση για εξυπηρέτηση ΑμεΑ;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( ΧI ) Τί είδους εκπαίδευση;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( XII ) Έχετε εκπαιδευτεί για όλες τις ειδικές υπηρεσίες που κατέχει η βιβλιοθήκη;

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( XIII ) 45% δεν αισθάνεται καλά εκπαιδευμένο, σχετικώς. 35% δεν έχει καμία εξοικείωση στις ειδικές υπηρεσίες 20% δηλώνει πως μπορεί να κάνει “μέτρια” χρήση αυτών.

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( XIV)

Ανάλυση ερωτηματολογίου - Αποτελέσματα ( V ) Άποψη βιβλιοθηκονόμων: ανάγκη βελτίωση υπηρεσιών με οργανωμένες προσπάθειες συνεχής εκπαίδευση των βιβλιοθηκονόμων προσαρμογή στις νέες ανάγκες σωστή ενημέρωση του κοινού για το τι ειδικές υπηρεσίες υπάρχουν στη βιβλιοθήκη

Συμπεράσματα - Επίλογος Απαραίτητη η προσαρμογή των βιβλιοθηκών στις ανάγκες όλων Επιτακτική ανάγκη για ολοκληρωμένη και συνεχιζόμενη εκπαίδευση Η γνώση και η πληροφόρηση των ΑμεΑ είναι δικαίωμα ΟΛΩΝ και όχι προνόμιο ΛΙΓΩΝ.