Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:…… Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……. Ομάδα Φοιτητών:
Η Επιχειρηματική Ιδέα
Η αγορά στην οποία κινείται η επιχείρηση
Στόχοι του Επιχειρηματικού Σχεδίου Αύξηση Πωλήσεων κάθε έτος Ποσοστό Κέρδους Ανάπτυξη – Αύξηση Καταστημάτων Μερίδιο Αγοράς
Marketing Plan Προϊόν (Product) Τόπος Διανομής (Place) Τιμή (Price) Προώθηση (Promotion)
Marketing Plan Ποιοι είναι οι στόχοι για τις μελλοντικές πωλήσεις; Ποια είναι η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση, δηλαδή πόσο θα πουλά το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει, θα παρέχει ή όχι εκπτώσεις ανάλογα με την ποσότητα που αγοράζει ο πελάτης, θα τιμολογεί πάνω, κάτω ή στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό; Ποιος είναι ο τρόπος διακίνησης των προϊόντων και ποια τα κανάλια διανομής; Ποιο είναι το πλάνο διαφήμισης, το budget που θα διατεθεί, οι προωθητικές ενέργειες δικτύωσης και δημοσίων σχέσεων;
Διάρθρωση Χρηματοδότησης Ίδια Κεφάλαια (Προσωπικό Κεφάλαιο, Κεφάλαια Συνεταίρων). Τραπεζικά Δάνεια (Βραχυπρόθεσμα και Μακροπρόθεσμα). Επιχορηγήσεις από κοινοτικά και ερευνητικά προγράμματα.
Δείκτες Επιχειρηματικού Σχεδίου