Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης emalex@elke.uoa.gr

Γενικά Δομή Ύλης (Πετράκης, 2007) Α’ Μέρος - Βασικές έννοιες Β’ Μέρος - Επιχειρηματίας και Περιβάλλον Γ’ Μέρος – Επιχειρηματική βιωσιμότητα και Ανάπτυξη Ειδικά θέματα: χρηματοδότηση επενδύσεων, καινοτομία, εταιρικοί τύποι Δικτυκός τόπος του Τμήματος Οικονομικών www.econ.uoa.gr Βοηθήματα για συνεργασία με Ομάδα στην Κατάρτιση του Επιχειρηματικού Σχεδίου Εργασία - Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου

Γενικά ΩΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Παρασκευή 12:30 – 13:30 Σταδίου 5, Γραφείο 407 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Γραπτή Εξέταση (60 %) Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου (40 %)

Ύλη που συνοδεύει τις διαλέξεις Πετράκης, 2007 Δ’ Μέρος – Η Διοίκηση της Επιχείρησης 3η Ενότητα – Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση (σελ. 318-330)

Χρησιμότητα Marketing ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ: Μετατροπή ιδέας σε Προϊόν ή Υπηρεσία ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ : Προσέλκυση καταναλωτών Σχέδιο Marketing Μείγμα Marketing

Χρησιμότητα Marketing AMERICAN MARKETING ASSOCIATION: Marketing είναι η διαδικασία Σύλληψης Τιμολόγησης Προώθησης Διαμομής Ιδεών, αγαθών και υηρεσιών που ικανοποιούν ατομικούς και συλλογικούς σκοπούς

Χρησιμότητα Marketing Τρεις προσεγγίσεις σε σχέση με τη συμπεριφορά των καταναλωτών: Με βάση την εμπειρία του παρελθόντος Με βάση την προσωπικότητα τουκαταναλωτή Με βάση την ανάλυση της διαθέσιμης πληροφορίας

Χρησιμότητα Marketing Απόφαση αγοράς ενός προϊόντος – στάδια: Δημιουργία της νέας ανάγκης στον καταναλωτή Αναζήτηση πληροφόρησης σχετικά με την ανάγκη και την ικανοποίηση της Αποτίμηση εναλλακτικών επιλογών Απόφαση αγοράς – κατανάλωσης Αίσθημα που νιώθει μετά την αγορά Τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις εμπλέκουν με διαφορετικό τρόπο τα διαφορετικά στάδια της απόφασης

Τμηματοποίηση Αγοράς ΑΓΟΡΑ: Μέρος ή διαδικασία όπου οι παραγωγοί συναντιούνται για να πραγματοποιήσουν συναλλαγές

Τμηματοποίηση Αγοράς Μικρότερα υποσύνολα αγοράς, καθένα από τα οποία αποτελείται από καταναλωτές με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Τμηματοποίηση Αγοράς Επικέντρωση σε ένα συγκεκριμένο υποσύνολο της αγοράς, δηλαδή στην Αγορά Στόχο (target market) Ίδιο προϊόν μπορεί να προωθηθεί σε πολλαπλές αγορές στόχους.

Σχέδιο Marketing Σκοπό (mission) της επιχείρησης Στόχο (objective) της επιχείρησης Στρατηγική (strategy) της επιχείρησης

Μείγμα Marketing Στρατηγική Marketing - 4 P: Προϊόν (Product) Τόπος (Place) Τιμή (Price) Προώθηση (Promotion)

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING Τιμολογιακή πολιτική Προώθηση προϊόντος Διαμόρφωση Marketing Plan

Τιμολογιακή πολιτική ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες Μεταβλητό κόστος Σταθερό κόστος

Τιμολογιακή πολιτική Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης Τιμολόγηση διείσδυσης Τιμολόγηση γοήτρου Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό Μεταβλητή Τιμολόγηση Ελαστική Τιμολόγηση

Προώθηση προϊόντος Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί

Προώθηση προϊόντος Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: Σημασία της γνώσης του προϊόντος Παρουσίαση πώλησης Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας Πρακτική εξάσκηση Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος Έλεγχος κόστους Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις Κίνητρα πωλητών

Διαμόρφωση Marketing Plan Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) Στόχοι Στρατηγική Marketing Καθορισμός Ενεργειών Εκτιμώμενες Χρηματορροές – κέρδη – ζημίες Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing

Διαμόρφωση Marketing Plan Κύκλος ζωής προϊόντος Περιορισμένη ζωή προϊόντος Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές

Συζήτηση