ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 1988 1999 2003 2007 2009 2010 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Υποδιευθυντής Πληροφορικής
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΚΟΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Γεωργία Αποστολοπούλου Κέρκυρα 2004.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
Royal FrieslandCampina
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΟΤΑ & Πάροχοι: Διαφορετικοί ρόλοι- Κοινός στόχος προς όφελος του Πολίτη- Χρήστη Καραγιάννης Διαμαντής, Προϊστάμενος Μηχανικός Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Εβδομαδιαίο ένθετο περιοδικό μαγειρικής από.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Προώθηση / Επικοινωνία
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.
ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & AΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ: ADAPTATION ΚΑΙ STANDARDIZATION ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΤ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Αντωνοπούλου,Π., Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου,
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

•Μέχρι και επισκέπτες ημερησίως •Πάνω από προβολές σελίδων ημερησίως

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2010 •Περισσότεροι από διαφορετικοί επισκέπτες •Περισσότερες από επισκέψεις •Πάνω από προβολές σελίδων

•Η πρώτη μηνιαία free press ασφαλιστική εφημερίδα •Αρθρογραφία, ειδήσεις, παρουσιάσεις προϊόντων, συμβουλές, εκπαίδευση και προστασία καταναλωτή, οδηγός ασφαλιστικών εταιριών & διαμεσολαβούντων •Διανομή: μέσω του πανελλαδικού δικτύου της City Press

•Θα συνδιανέμεται με τη City Press και τη Free Sunday, αλλά και με χειροδιανομές, stands στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, stands σε σημεία αναψυχής, διανομή σε ασφαλιστικές εταιρίες, διαμεσολαβούντες και μεγάλες εταιρίες. •Υπάρχει η δυνατότητα διαφορετικού μείγματος διανομής, ανάλογα με την ύλη της εφημερίδας •Θα κυκλοφορεί από τον πρώτο μήνα και σε e-book έκδοση, με δωρεάν διανομή σε s αναγνωστών του ΧΡΗΜΑ και s αναγνωστών του Insurance World

αντίτυπα αναγνώστες μηνιαίως αναγνώστες ετησίως

•Λειτουργεί παράλληλα με την εφημερίδα ασφαλίζομαι •Προσφέρει στον αναγνώστη – χρήστη πληροφορίες για κάθε ασφαλιστικό θέμα •Διαθέτει καινοτομικό και εύχρηστο σχεδιασμό με στόχο την λύση των ασφαλιστικών αναγκών του καταναλωτή •Περιλαμβάνει γλωσσάρι ασφαλιστικών όρων, εργαλεία υπολογισμού ασφαλιστικών προγραμμάτων, διευθύνσεις και χάρτες δικτύων πώλησης και άλλα καινοτομικά εργαλεία •... Αλλά και πολλά άλλα καινοτόμα χαρακτηριστικά

Όραμά μας είναι η εφημερίδα ασφαλίζομαι να συμβάλλει: •στην αποτελεσματική και εκτενή ενημέρωση του έλληνα καταναλωτή για τις διαφορετικές κατηγορίες ασφαλι-στικών προϊόντων, τις ανάγκες που καλύπτουν, το κόστος τους και την καταλληλότητά τους για αυτούς •στην πληροφόρηση του κοινού για τα διάφορα κανάλια αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων •Στην εκπαίδευσή του τελικού καταναλωτή σε σχέση με τα ασφαλιστικά θέματα και η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του σε αυτή •στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του μέσου πολίτη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ •Άμεση προσέγγιση του τελικού καταναλωτή •Καινοφανής λόγος οφέλους ( αναγνώστες ανά έτος) / κόστος (από ευρώ + αγγ. + ΦΠΑ ανά έτος) •Δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής στην έντυπη και τη ψηφιακή έκδοση •Δυνατότητα τόσο για καταχωρήσεις brand building & corporate image, όσο και καταχωρήσεις άμεσης πώλησης

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΗΣ ETHOS MEDIA S.A. Συγκριτικό μας πλεονέκτημα είναι ότι καλύπτουμε την ασφαλιστική αγορά εντύπως, ηλεκτρονικά και δια ζώσης, με προϊόντα και υπηρεσίες για τους πωλητές αλλά και τους καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΝΑ BUDGET, ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΖΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ BUDGET ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ