NOT TOO YUPPIE Καβρουδάκης Φραγκίσκος ( Μαραγκός Άγγελος ( B λαβιανός Ηλίας ( Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής ( Καλαιτζόγλου Τζωρτζίνα
1. We like the new marketplace. In fact we are creating it. 2. Markets are conversations. 3. The internet is enabling conversations among human beings that were simply not possible in the era of mash media (blogs, consumer reports e.x ) 4. You are very busy “doing business” to answer our e- mail? Oh gosh, sorry gee, we’ll come back later. Maybe. ( 5. Companies depend heavily on open intranets to generate an share critical knowledge. The need to resist the urge to “improve” or control these networked conversation.
Υπόδειγμα CRM : 1.Διαθέτει εξαιρετικό call center και επιτυγχάνει άμεση επαφή με τον πελάτη. 2.Υπηρεσία after sales: Υπάρχει επικοινωνία με τον πελάτη μετά την παραγγελία για καταγραφή τυχόν παραπόνων ή παρατηρήσεων ή και συμβουλών.
6. Jargon, what has to do with us? 7. As markets, as workers, both of us are sick to death of getting our information by remote control. Why do we need faceless annual reports and third-hand market research studies to introduce us to each other? 8. We are immune on advertising. Just forget it. 9. Companies attempting a position themselves need to take a position. Optimally, it should relate to something their market actually cares about. 10. Don’t worry you can still make money. That is as long as it’s not the only thing on your mind.
Πρότυπη εταιρική καμπάνια
Κύρια χαρακτηριστικά : 1.Κατέχει ένα από τα σπουδαιότερα εταιρικά intranets. 2.Στο επίπεδο του CRM (Customer Relationship Management) μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης sZxda_hoP_dJu9tPAnF3J:12ntf2618 ο κάθε καταναλωτής ανεξάρτητα αν είναι πελάτης ή όχι μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρεία μέσω feedback και να προτείνει λύσεις, ιδέες ή τυχόν προβληματισμούς για τις υπηρεσίες της τράπεζας. Η ανταπόκριση είναι άμεση σύμφωνα με blogs ( /hsbc_suprised_m.html ) sZxda_hoP_dJu9tPAnF3J:12ntf /hsbc_suprised_m.html