Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου Καλώς ορίσατε! Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Καλώς ήρθατε τάξη Γ! Γνωριμία Παιδιά και ξένη γλώσσα Διδασκαλία της Αγγλικής στο Δημοτικό Προγραμματισμός σχολ. έτους Κανόνες Συναντήσεις με γονείς και κηδεμόνες
Πότε αρχίζουμε Αγγλικά; Όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα! Σε κάθε άνθρωπο υπάρχει ένας μηχανισμός ενίσχυσης της μάθησης της μητρικής γλώσσας που αξιοποιείται ιδιαίτερα κατά την παιδική ηλικία Αξιοποιούμε τη φάση γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού Εκμεταλλευόμαστε τη φάση ενθουσιασμού, αυθορμητισμού, έλλειψης ενδοιασμών Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια καλή βάση δεδομένων για το νέο κώδικα παίζοντας Επιθυμία μας να καλλιεργήσουμε μια θετική στάση απέναντι στις ξένες γλώσσες (1+2)
Διδασκαλία της Αγγλικής στο Δημοτικό Διδασκαλία της Αγγλικής στο Δημοτικό Τα παιδιά…. Χρειάζονται σαφείς οδηγίες και κανόνες Θέλουν το χρόνο τους Πρέπει να χρησιμοποιήσουν τη γλώσσα για να τη μάθουν Έχουν το δικό τους ρυθμό και στυλ μάθησης Μαθαίνουν καλύτερα μέσα από παιχνίδια, κατασκευές, τραγούδια, παραμύθια, αφορμή για δράση, επαφή με το βιβλίο
Οι στόχοι μου Να προσφέρω ένα όσο το δυνατόν πιο ευνοϊκό περιβάλλον επαφής των παιδιών με τα Αγγλικά Να συμπληρώσω με τις παρατηρήσεις μου το προφίλ του παιδιού σας στο σχολείο ώστε να γίνουν οι καλύτερες δυνατές επιλογές για την πορεία του στο μέλλον σχετικά με την εκμάθηση της ξένης γλώσσας (Επίπεδα)
Τι θα κάνω στην τάξη Παιχνίδια, κατασκευές, τραγούδια Προσπάθεια να γνωρίσω στα παιδιά σας την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας προέλευσης της γλώσσας που διδάσκονται Χρήση τεχνολογίας για ενίσχυση του υλικού πρόσληψης στα Αγγλικά Αξιολόγηση μαζί με τα παιδιά σας
Τι δε θα κάνω στην τάξη Να μιλάω μόνο Αγγλικά Να διδάξω γραμματική Να μιλάω μόνο Αγγλικά Να διδάξω γραμματική Να βαθμολογώ με βάση μια αυστηρή κλίμακα Να διδάξω τα Αγγλικά όπως τα διδαχτήκαμε εσείς και εγώ
Το υλικό μας Magic Book Δομή: κεφάλαιο γνωριμίας με το αλφάβητο ανά θεματική περιοχή, 3-4 ώρες ανά κεφάλαιο Στόχος: εξοικείωση με τη γραφή, έμφαση στην ικανότητα αντίληψης και παραγωγής λόγου
Οι κανόνες της τάξης Ενισχύω το προφίλ του οργανωμένου μαθητή Επιβλέπω την πορεία του, ενημερώνομαι συχνά, ενημερώνω για θέματα που μπορεί να επηρεάσουν τη ζωή στο σχολείο Συζητώ ότι με απασχολεί πρώτα με τη δασκάλα Επαινώ συχνά και ουσιαστικά αιτιολογώντας την επιδοκιμασία μου Ενισχύω την επαφή με τη γλώσσα δουλεύοντας μαζί του στο σπίτι
Πως μπορείτε να βοηθήσετε Ζητήστε του να σας μεταφέρει τι έγινε στην τάξη, τι νέο έμαθε, πως το έμαθε Δώστε του το ρόλο του δασκάλου στο σπίτι και παίξτε μαζί του επαναλαμβάνοντας κάθε νέο απόκτημα στη ξένη γλώσσα http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/pare nts/helping-your-child http://www.esl4kids.net/ http://www.mes-english.com/ http://www.eslkidstuff.com/
Πως μπορείτε να βοηθήσετε (2) Επαφή με το βιβλίο Ακούστε μαζί του το ηχητικό υλικό του βιβλίου http://rcel.enl.uoa.gr/peapabc/Cclass_unit 1.htm Ενθαρρύνετε τη συμμετοχή του σε εργασίες Επιβραβεύστε την πρόοδό του
Επικοινωνία Στο σχολείο καθημερινά Στις μέρες και ώρες συνάντησης που θα ορίσει η δασκάλα της τάξης Τηλεφωνικά 6977289431 Ιστολόγιο του σχολείου (wiki ανάρτηση εργασιών)
Καλή σχολική χρονιά!