Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Advertisements

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Το Πράσινο Σπίτι.
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Απαντήσεις Προόδου II.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
1 Στοιχεία Θεωρίας Συνόλων Πολυσύνολα. 2 Εισαγωγή •Σύνολο είναι μία συλλογή διακεκριμένων αντικειμένων •Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες συναντάμε.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Ενέργεια του ηλεκτρικού ρεύματος
Χειμερινό Σχολείο Δελφών1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Παύλου Κώστας Ομάδα Μελετών Κτιριακού Περιβάλλοντος.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Πρόταση τελικού προϊόντος της ιστοεξερεύνησης προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα του σχολείου ( Προαιρετικά ) Χρόνος: 1 επιπλέον διδακτική ώρα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Σύγχρονο άλμπουμ φωτογραφιών. Αυτό το άλμπουμ φωτογραφιών περιέχει δείγματα σελίδων για γρήγορα αποτελέσματα. Για να προσθέσετε δικές σας σελίδες, κάντε.
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Καλαμάτα 08/12/2014 Αντώνης Γραβάνης Αναπληρωτής Διευθυντής, Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων και Ποτών.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Χριστούγεννα στη Σέρβια
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Τεχνολογία – Αποδοτικός Φωτισμός -Αειφορία
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Ανοιξιάτική καθαριότητα με την Fabrikam
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ… ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Διαφοροπο ίηση Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Έργα Διαφοροποιώντας 3 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Να σκεφτείτε πώς να διαφοροποιήσετε τα έργα, ώστε να βεβαιωθείτε ότι είναι πιο πιθανόν ν ’ ανταποκρίνονται στους στόχους της διδασκαλίας σας Στόχοι

Έργα Διαφοροποιώντας 4 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Θα έχετε δημιουργήσει διαφορετικά έργα πλαισίου από δοσμένες πηγές Αποτελέσματα

Έργα Διαφοροποιώντας 5 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Αναπτύξετε τη δική σας πηγή

Έργα Διαφοροποιώντας 6 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Ατομικά: μελετήστε τις διάφορες εκδοχές του ίδιου έργου •Στην ολομέλεια: συζητείστε ποια εκδοχή προτιμάτε και για ποιο λόγο Δραστηριότητα 1

Έργα Διαφοροποιώντας 7 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – διαφοροποίηση/εκδοχή A Στο σπίτι της Μαρίας υπάρχουν 15 λαμπτήρες. Πέντε απ ’ τους λαμπτήρες εξοικονομούν ενέργεια, ενώ οι υπόλοιποι είναι κανονικοί λαμπτήρες. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. Αν η οικογένεια της Μαρίας χρησιμοποιεί κάθε λαμπτήρα κατά μέσο όρο 4 ώρες την ημέρα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και 6 ώρες την ημέρα τα Σαββατοκύριακα, πόσο τους κοστίζει ο φωτισμός του σπιτιού για ένα χρόνο; ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50

Έργα Διαφοροποιώντας 8 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – Διαφοροποίηση/Εκδοχή B Στο σπίτι της Μαρίας υπάρχουν 15 λαμπτήρες – κάποιοι εξοικονομούν ενέργεια και κάποιοι είναι κανονικοί. Ο πίνακας πιο κάτω παρουσιάζει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. Πόσο πιθανόν να στοιχίζει ο φωτισμός του σπιτιού της Μαρίας; ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50

Έργα Διαφοροποιώντας 9 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – διαφοροποίηση/εκδοχή Γ Πόσο θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε χρησιμοποιώντας λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας σ ’ ένα σπίτι; Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50

Έργα Διαφοροποιώντας 10 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Ρύζι – διαφοροποίηση / εκδοχή Α Πόσοι κόκκοι ρυζιού περιέχονται στη συσκευασία;

Έργα Διαφοροποιώντας 11 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Ρύζι – Διαφοροποίηση/εκδοχή Β Κάθε επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα χαρίζει 10 κόκκους ρυζιού σε άτομα που έχουν ανάγκη, με απώτερο σκοπό να εξαλειφθεί η πείνα στον κόσμο, ενώ εσείς θα βελτιώνετε το λεξιλόγιό σας. Πόσα κιλά ρύζι χάρισαν χτες;

Έργα Διαφοροποιώντας 12 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Σε μικρές ομάδες επιλέξτε δύο διαφορετικά έργα απ ’ αυτά που προσφέρονται. •Για κάθε έργο : –Αναπτύξτε ένα νέο έργο, μετατρέποντας ένα απ ’ τα χαρακτηριστικά του. –Κάντε μια μικρή αφίσα παρουσιάζοντας τα παλιά και νέα έργα. Εξηγείστε τους λόγους στους οποίους οφείλεται η αλλαγή. Δραστηριότητα 2

Έργα Διαφοροποιώντας 13 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Για κάθε «παλιό» έργο: •Να εκθέσετε τις μικρές αφίσες σας παρουσιάζοντας πώς και γιατί διαφοροποιήσατε τα παλιά έργα •Να συζητήσετε και να συγκρίνετε τις διαφοροποιήσεις και τους λόγους για τους οποίους έγιναν αυτές Συζήτηση στην ολομέλεια

Έργα Διαφοροποιώντας 14 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Μη ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, ώστε να : –Αναστοχαστείτε σ ’ αυτήν τη φάση –Αναστοχαστείτε για τις προτεραιότητες, που έχετε όσον αφορά στην διδασκαλία μοντελοποίησης και για το πώς είναι πιθανόν να χρειαστεί να διαφοροποιήσετε τα υπάρχοντα έργα, ώστε ν ’ ανταποκριθούν σ ’ αυτές Ημερολόγια εκπαιδευτικών