Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χειμερινό Σχολείο Δελφών1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Παύλου Κώστας Ομάδα Μελετών Κτιριακού Περιβάλλοντος.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χειμερινό Σχολείο Δελφών1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Παύλου Κώστας Ομάδα Μελετών Κτιριακού Περιβάλλοντος."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χειμερινό Σχολείο Δελφών1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Παύλου Κώστας Ομάδα Μελετών Κτιριακού Περιβάλλοντος email address: konpavlou@phys.uoa.gr

2 •Η εξασφάλιση καλής ποιότητας αέρα •Η εξασφάλιση της θερμικής άνεσης •Η εξασφάλιση καλής ποιότητας φωτισμού •Η ελαχιστοποίηση των ενεργειακών απαιτήσεων για θέρμανση και ψύξη •Η ελαχιστοποίηση των ενεργειακών απαιτήσεων για φωτισμό Χειμερινό Σχολείο Δελφών2 Στόχοι του σχεδιασμού

3 Χειμερινό Σχολείο Δελφών3 Καθορισμός προτεραιοτήτων Επίτευξη οπτικής άνεσης Απαιτήσεις της αγοράς Κανονισμοί Απαιτήσεις του εργοδότη Επίτευξη θερμικής άνεσης Ενεργειακή κατανάλωση Εξασφάλιση καλής ποιότητας αέρα

4 Χειμερινό Σχολείο Δελφών4 Καθορισμός προτεραιοτήτων Κατά την διάρκεια του σχεδιασμού των κτιρίων υπάρχουν φαινόμενα, διεργασίες και επιθυμίες που είναι μεταξύ τους ανταγωνιστικά. •Η μείωση του αερισμού κατά την ψυχρή περίοδο επιτυγχάνει τη μείωση των φορτίων για θέρμανση, καθώς είναι λιγότερες οι απώλειες από αερισμό αλλά πιθανόν να μην εξασφαλίζεται η καλή ποιότητα αέρα. •Ο σκιασμός των ανοιγμάτων για την μείωση των ηλιακών κερδών κατά την θερμή περίοδο έχει σαν συνέπεια την μείωση των επιπέδων φωτισμού.

5 Υπάρχοντα υπολογιστικά εργαλεία Η πλέον ενημερωμένη λίστα με τα υπάρχοντα υπολογιστικά εργαλεία υπάρχει στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.eere.energy.gov/buildings/tools_directory/ Πολλά από αυτά είναι διαθέσιμα δωρεάν Χειμερινό Σχολείο Δελφών5

6 Υπάρχοντα υπολογιστικά εργαλεία Χειμερινό Σχολείο Δελφών6 Τα υπάρχοντα υπολογιστικά εργαλεία είναι πολλά στον αριθμό και διαφορετικά μεταξύ τους. Οι διαφορές προκύπτουν από: • Φυσικό υπόβαθρο • Μαθηματικό υπόβαθρο • Πολυπλοκότητα, π.χ. μονοζωνικό ή πολυζωνικό Ένας χρήσιμος διαχωρισμός των υφιστάμενων υπολογιστικών εργαλείων μπορεί να γίνει με βάση τα αποτελέσματα – υπολογισμούς που μπορούν να πραγματοποιήσουν.

7 Υπάρχοντα υπολογιστικά εργαλεία

8 Η διαδικασία για την ελαχιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης για θέρμανση – ψύξη είναι η πλέον πολύπλοκη κατά την βελτιστοποίηση του κτιρίου. Χειμερινό Σχολείο Δελφών8 Μεθοδολογία για την ελαχιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης Ελαχιστοποίηση των θερμικών απωλειών Έλεγχος των ηλιακών κερδών Κατασκευές, τεχνικές και συστήματα που προσφέρουν ενεργειακά κέρδη

9 Μεθοδολογία για την ελαχιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης Χειμερινό Σχολείο Δελφών9 ΘερμομόνωσηΑερισμόςΥαλοστάσια Κουφώματα Διείσδυση αέρα Ελαχιστοποίηση των θερμικών απωλειών

10 Μεθοδολογία για την ελαχιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης Χειμερινό Σχολείο Δελφών10 Έλεγχος των ηλιακών κερδών ΥαλοστάσιαΑπορροφητικότητα των στοιχείων του κελύφους Σκίαση

11 Μεθοδολογία για την ελαχιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης Χειμερινό Σχολείο Δελφών11 Κατασκευές, τεχνικές και συστήματα που προσφέρουν ενεργειακά κέρδη Παθητικά συστήματα Υβριδικά συστήματα Τεχνικές Ο καθορισμός των παθητικών και υβριδικών συστημάτων γίνεται στον νόμο Υπ’Αριθ. 2831, ο οποίος δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης την 13 Ιουνίου 2000

12 Ισχύοντες νόμοι - κανονισμοί Χειμερινό Σχολείο Δελφών12 •Κανονισμός θερμομόνωσης •Τ.Ο.Τ.Ε.Ε. 2425/86 •Υπουργείο Εργασίας, Διεύθυνση υγιεινής και ασφάλειας, οι Εγκύκλιοι 140120/24-7-89 & 130427/26-6-90 του Νόμου 1568/1985 και το Προεδρικό Διάτάγμα 16/1996 για την θερμική καταπόνηση και τον ελάχιστο απαιτούμενο αερισμό αντίστοιχα.

13 Τα αποτελέσματα εξαρτώνται από τον χρήστη Χειμερινό Σχολείο Δελφών13

14 Χειμερινό Σχολείο Δελφών14 Τυπικές τιμές ανακλαστικότητας

15 Χειμερινό Σχολείο Δελφών15 Καλύτερη προσέγγιση της πραγματικότητας

16 ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ Χειμερινό Σχολείο Δελφών16

17 Παράδειγμα - Άσκηση

18

19

20 ΆνοιγμαΠοδιάΠλάτος (m) Ύψος (m) 10.001.842.05 20.000.902.05 31.000.901.05 41.000.901.05 50.802.05 60.000.902.05 70.702.05 81.600.900.45 90.702.05 100.702.05 110.000.902.05 120.003.002.05 Χειμερινό Σχολείο Δελφών20


Κατέβασμα ppt "Χειμερινό Σχολείο Δελφών1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Παύλου Κώστας Ομάδα Μελετών Κτιριακού Περιβάλλοντος."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google