Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός
Διαφοροπο ίηση Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός
Έργα Διαφοροποιώντας 3 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Να σκεφτείτε πώς να διαφοροποιήσετε τα έργα, ώστε να βεβαιωθείτε ότι είναι πιο πιθανόν ν ’ ανταποκρίνονται στους στόχους της διδασκαλίας σας Στόχοι
Έργα Διαφοροποιώντας 4 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Θα έχετε δημιουργήσει διαφορετικά έργα πλαισίου από δοσμένες πηγές Αποτελέσματα
Έργα Διαφοροποιώντας 5 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Αναπτύξετε τη δική σας πηγή
Έργα Διαφοροποιώντας 6 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Ατομικά: μελετήστε τις διάφορες εκδοχές του ίδιου έργου •Στην ολομέλεια: συζητείστε ποια εκδοχή προτιμάτε και για ποιο λόγο Δραστηριότητα 1
Έργα Διαφοροποιώντας 7 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – διαφοροποίηση/εκδοχή A Στο σπίτι της Μαρίας υπάρχουν 15 λαμπτήρες. Πέντε απ ’ τους λαμπτήρες εξοικονομούν ενέργεια, ενώ οι υπόλοιποι είναι κανονικοί λαμπτήρες. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. Αν η οικογένεια της Μαρίας χρησιμοποιεί κάθε λαμπτήρα κατά μέσο όρο 4 ώρες την ημέρα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και 6 ώρες την ημέρα τα Σαββατοκύριακα, πόσο τους κοστίζει ο φωτισμός του σπιτιού για ένα χρόνο; ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50
Έργα Διαφοροποιώντας 8 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – Διαφοροποίηση/Εκδοχή B Στο σπίτι της Μαρίας υπάρχουν 15 λαμπτήρες – κάποιοι εξοικονομούν ενέργεια και κάποιοι είναι κανονικοί. Ο πίνακας πιο κάτω παρουσιάζει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. Πόσο πιθανόν να στοιχίζει ο φωτισμός του σπιτιού της Μαρίας; ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50
Έργα Διαφοροποιώντας 9 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Λαμπτήρες – διαφοροποίηση/εκδοχή Γ Πόσο θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε χρησιμοποιώντας λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας σ ’ ένα σπίτι; Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το κόστος λειτουργίας των δύο τύπων λαμπτήρων για μια ώρα. ΤύποςΙσχύςΚόστος/ώραΜέσος όρος διάρκειας χρήσης Κόστος λαμπτήρα Κανονική60 Ι1.02σ1000 ώρες70 σ Εξοικονόμησης ενέργειας 11 Ι0.187σ ώρες€4.50
Έργα Διαφοροποιώντας 10 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Ρύζι – διαφοροποίηση / εκδοχή Α Πόσοι κόκκοι ρυζιού περιέχονται στη συσκευασία;
Έργα Διαφοροποιώντας 11 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Έργο: Ρύζι – Διαφοροποίηση/εκδοχή Β Κάθε επίσκεψή σας στην ιστοσελίδα χαρίζει 10 κόκκους ρυζιού σε άτομα που έχουν ανάγκη, με απώτερο σκοπό να εξαλειφθεί η πείνα στον κόσμο, ενώ εσείς θα βελτιώνετε το λεξιλόγιό σας. Πόσα κιλά ρύζι χάρισαν χτες;
Έργα Διαφοροποιώντας 12 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Σε μικρές ομάδες επιλέξτε δύο διαφορετικά έργα απ ’ αυτά που προσφέρονται. •Για κάθε έργο : –Αναπτύξτε ένα νέο έργο, μετατρέποντας ένα απ ’ τα χαρακτηριστικά του. –Κάντε μια μικρή αφίσα παρουσιάζοντας τα παλιά και νέα έργα. Εξηγείστε τους λόγους στους οποίους οφείλεται η αλλαγή. Δραστηριότητα 2
Έργα Διαφοροποιώντας 13 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας Για κάθε «παλιό» έργο: •Να εκθέσετε τις μικρές αφίσες σας παρουσιάζοντας πώς και γιατί διαφοροποιήσατε τα παλιά έργα •Να συζητήσετε και να συγκρίνετε τις διαφοροποιήσεις και τους λόγους για τους οποίους έγιναν αυτές Συζήτηση στην ολομέλεια
Έργα Διαφοροποιώντας 14 ΔιερευνώνταςΔημιουργώνταςΤαξινομώντας •Μη ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, ώστε να : –Αναστοχαστείτε σ ’ αυτήν τη φάση –Αναστοχαστείτε για τις προτεραιότητες, που έχετε όσον αφορά στην διδασκαλία μοντελοποίησης και για το πώς είναι πιθανόν να χρειαστεί να διαφοροποιήσετε τα υπάρχοντα έργα, ώστε ν ’ ανταποκριθούν σ ’ αυτές Ημερολόγια εκπαιδευτικών