1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Quiz για το διαδίκτυο !.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Προσδεθείτε και ξεκινάμε!!!
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Προσδεθείτε και ξεκινάμε!!! 1.Πόσο μακριά βρίσκεται το φεγγάρι από τη γη; μίλια μίλια μίλια μίλια μίλια.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Στην τάξη μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Good Karma Αυτό είναι ένα μικρό - ευχάριστο ανάγνωσμα. Απόλαυσέ το!
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Βασική εκπαίδευση 2 Εκπαίδευση δασκάλων BCM
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που ήθελε να πάει μια βόλτα στην γκρι του πόλη. Έτσι και έγινε. Έβαλε ένα γκρι πουκάμισο, ένα γκρι παντελόνι,
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Μετάνοια - Εξομολόγηση
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΟΛΓΑ Είναι Κυριακή πρωί και η Όλγα έχει ξυπνήσει. Πηγαίνει στη μαμά της και την ρωτάει αν μπορεί να πάει στον φούρνο.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας

2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;

3  Τι χρησιμοποιώ για να ετοιμάσω το μάθημά μου; Το βιβλίο του δασκάλου ή την Αγία Γραφή;  Πόσο μέρος του χρόνου που αφιερώνω για την προετοιμασία του μαθήματος πηγαίνει στην προετοιμασία της Βιβλικής ιστορίας;  Τι με βλέπουν τα παιδιά να κρατώ όταν διδάσκω; Το βιβλίο του δασκάλου ή την Αγία Γραφή;  Τι ποσοστό του χρόνου μου με τα παιδιά ξοδεύω για τη διδασκαλία της Βιβλικής ιστορίας;

4

5

6 1. Μελέτησε τη Βίβλο.

7 α. Τι συμβαίνει στην περικοπή; β. Ποια είναι τα άτομα που εμπλέκονται αα σ' αυτήν την περικοπή; γ. Πού γίνονται όλα αυτά; 1. Μελέτησε τη Βίβλο.

8 α. Τι συμβαίνει στην περικοπή;  Πολλές φορές διαπιστώνουμε όταν σηκωνόμαστε να διδάξουμε μια περικοπή ότι δεν την ξέρουμε τόσο καλά όπως νομίζαμε.  Έχει μεγάλη σημασία ακόμα και οι πιο έμπειροι δάσκαλοι να ξοδέψουν χρόνο να δουν τι λέει η περικοπή.

9 1. Τι έκαναν; 2. Γιατί νομίζετε ότι το έκαναν; 3. Υπάρχει κάτι το ενδιαφέρον; β. Ποια είναι τα άτομα ή οι ομάδες που εμπλέκονται σ' αυτήν την περικοπή;

10 γ. Πού γίνονται όλα αυτά; •Σ' ένα σπίτι στην Καπερναούμ. •Που ήταν η Καπερναούμ; •Πώς ήταν το σπίτι;

11 2. Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα

12 Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα  Καθώς περπατάς στο δρόμο τι βλέπεις δεξιά και αριστερά;  Οι δρόμοι είναι γεμάτοι ή άδειοι;  Καθώς πλησιάζεις στο σπίτι του παραλυτικού τι βλέπεις; Τι ακούς; Τι μυρίζεις;  Ενώ σηκώνεις τον παραλυτικό πώς νιώθεις;  Πόσο μακριά είναι το σπίτι που βρίσκεται ο Χριστός;  Τι βλέπεις όταν φτάνεις στο σπίτι; Τι ακούς;  Πώς νιώθεις;  Πώς είναι να προσπαθείς να ανεβάσεις έναν παράλυτο άνθρωπο στην στέγη ενός σπιτιού;  Οι άλλοι σε βλέπουν; Τι λένε άραγε;

13 Φαντάσου τον εαυτό σου αυτόπτη μάρτυρα  Πόση ζέστη κάνει;  Πόση ώρα χρειάζεται για να ανοίξεις μια τρύπα στη στέγη; Με ποιον τρόπο ανοίγεις την τρύπα; Οι άνθρωποι που είναι κάτω στο σπίτι πώς αντιδρούν; Πώς αντιδρά ο Χριστός;  Πώς θα καταφέρεις να κατεβάσεις το φίλο σου στο δωμάτιο; Δεν είναι επικίνδυνο;  Πώς νιώθεις όταν ο Χριστός λέει ότι συγχωρεί τις αμαρτίες του φίλου σου;  Πώς νιώθεις για τους γραμματείς;  Πώς σου φαίνεται όταν βλέπεις το φίλο σου να σηκώνεται και να περπατάει;  Τι λες όταν συναντάς τον ιδιοκτήτη του σπιτιού;  Πόσον καιρό χρειάζεσαι για να επανορθώσεις τη ζημιά που έκανες;  Έχεις μετανιώνεις γι’ αυτό που έκανες;

14 3. Θυμήσου τη Βιβλική αλήθεια

15 Διάφορες Βιβλικές Αλήθειες •Μπορούν να φέρουν τους φίλους τους στο Χριστό. •Ο Χριστός μπορεί να συγχωρήσει τις αμαρτίες τους. •Ο Χριστός μπορεί να κάνει τα πάντα.

16 για να ετοιμάσεις τη Βιβλική αφήγηση πρέπει να… •μελετήσεις τη Βίβλο. •φανταστείς ότι είσαι αυτόπτης μάρτυρας. •θυμηθείς τη Βιβλική αλήθεια.

17 4. Γράψε ένα σκελετό του μαθήματος που θα μπορέσεις να ακολουθήσεις

18 ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ  Σημαντικά γεγονότα γραμμένα στη σειρά.  Βιβλικά εδάφια που θα διαβάσεις μέσα στην τάξη ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ  Λέξη προς λέξη γραμμένο το σχέδιο του μαθήματος με υπογραμμισμένες τις βασικές ιδέες.

19 & Γλυκύτερος από το μέλι & Πιο δυνατός από σφυρί & Λυχνάρι που μας δείχνει το δρόμο & Πιο κοφτερός από ξίφος που ξεχωρίζει την αλήθεια και το ψέμα στη ζωή μας & Σαν καθρέπτης που μας δείχνει την αμαρτία μας & Πιο επιθυμητός από το χρυσάφι