ταξιδευοντασ ΧΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΕΛΛΗ ΚΑΨΙΜΑΛΑΚΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Ταξιδεύοντας στον κόσμο της Μόδας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Λατινοκρατία: κυρίως περιοχές υπό βενετική κυριαρχία, μετά την Τέταρτη Σταυροφορία
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΘΕΜΑ: Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΚΡΗΤΗ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ Μαρία Κρόκου Σοφία Κότσαρη Δήμητρα Γιαγκίνη.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Η λειτουργία των εθίμων στις τοπικές κοινωνίες:
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
1η εργασία: Χρησιμοποιώντας τον χάρτη πυκνότητας πληθυσμού στη Γη καταλήξτε σε συμπεράσματα για την πυκνότητα του πληθυσμού της Ευρώπης Απάντηση: Εκτός.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η Ιθάκη Γιώργος Καρανάσιος Ε’2 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
ΛΥΚΕΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2012/2013
Ε1 Ανδριάνα Ελεάνα Ηλιάνα Νεφέλη
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
Λεβεντούλα Καματάκη Ε2 1 ο Πρότυπο Πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ο αγροτουρισμός και η ανάπτυξή του σε ευρωπαϊκό και ελλαδικό επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης: η περιοχή του Νομού Δράμας Πτυχιακή εργασία Της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μαριάντζελα Μάθημα Πληροφορικής Ταξη Δ’
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο ρόλος του νερού στη γεωργία
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Ερευνητική εργασία Α Λυκείου Σχολικό έτος «Τα επαγγέλματα του τόπου μου : ποικιλία, συνθήκες άσκησης, ελλείψεις και προοπτικές άσκησης για.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Τα νησιά του Ιονίου Πελάγους
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ταξιδευοντασ ΧΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΕΛΛΗ ΚΑΨΙΜΑΛΑΚΟΥ Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας ένα αντικείμενο. ΧΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ ΕΛΛΗ ΚΑΨΙΜΑΛΑΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΠΟΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΠΠΑ KOKOBLOKO (‘:

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Ο αρχικός προβληματισμός μας είναι να γνωρίσουμε άγνωστα μέρη, να ταξιδέψουμε είτε κανονικά είτε κοιτώντας απλά μια εικόνα .. με την φαντασία μας! Θα ερευνήσουμε τα πολιτιστικά στοιχειά, τις τουριστικές αλλά και τις γενικές πληροφορίες ενός τόπου. Πιστεύουμε πως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί θα γνωρίσουμε νέες περιοχές και θα μάθουμε αρκετές χρήσιμες πληροφορίες για αυτές όπου και αυτός είναι και ο σκοπός μας! Αυτή η εργασία, το project όπως το ονομάζουμε, μας βοηθάει στη συνεργασία αλλά κυρίως στην μάθηση για της ελληνικές περιοχές και κυρίως για τα νησιά του Ιονίου και την Κρήτη που θα εργαστεί η δικιά μας ομάδα. Επίσης αναμένουμε αρκετές απαντήσεις από τα ερωτηματολόγια που θα μοιράσουμε και θεωρούμε σαν σημαντικές ερωτήσεις τις : «Σε ποια περιοχή έκαναν φέτος διακοπές?» και αναμένουμε οι περισσότεροι να έχουν επισκεφτεί τις Κυκλάδες (αφορά τους γονείς, τους καθηγητές, και τα παιδιά του σχολείου), «Αν έχουν παρατηρήσει μείωση του τουρισμού το τελευταίο διάστημα της οικονομικής κρίσης?» και περιμένουμε θετικές απαντήσεις (αφορά τα καταστήματα) και «Αν σκοπεύουν να επισκεφτούν ξανά την χωρά μας?» και προσδοκούμε θετικά αποτελέσματα (αφορά τους τουρίστες). Πιστεύουμε πως θα είναι ένα διασκεδαστικό τετράμηνο αν και υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί! Χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη χρόνου λόγω των μικρών σχολικών ωρών και η ανάθεση εργασιών στο σπίτι όπως επίσης και η δύσκολη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών εφόσον οι πόροι που προσφέρει η ελληνική παιδεία είναι ελλειπής. Μια άλλη δυσκολία που ενδέχεται να αντιμετωπίσουμε είναι η δύσκολη εύρεση υλικού και πληροφοριών για την σύνθεση της εργασίας.

ΣΤΟΧΟΙ Να κατανοήσουμε τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου. Να προσεγγίσουμε κριτικά το τοπικό περιβάλλον και να αναπτύξουμε κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση. Να μάθουμε να συντάσσουμε εννοιολογικούς χάρτες και να δημιουργούμε αφίσες. Να μάθουμε να ορίζουμε κανόνες και να τους εφαρμόζουμε. Να εξασκηθούμε στην δημιουργία και την επεξεργασία βίντεο και φωτογραφίας. Να αναδείξουμε μέσα από το παιχνίδι ρόλων τα ταλέντα μας και την δημιουργικότητα μας. Να προσδιορίσουμε σε κινηματογραφικές ταινίες η θεατρικά έργα «εικόνες» που μας ταξιδεύουν στους προορισμούς μας. Να μάθουμε να αξιολογούμε την ομάδα μας και τον εαυτό μας. Να εξασκηθούμε στην παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας, και στην δημιουργία blog ή wiki, για να αναρτήσουμε την εργασία

κρητη

Τουριστικεσ πληροφοριεσ Καλωσορίσατε στο μεγαλύτερο από τα Ελληνικά νησιά. Το γενέθλιο τόπο του Νίκου Καζαντζάκη του Ζορμπά, του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (Ελ Γκρέκο), του Μίκη Θεοδωράκη. Τον τόπο των Μινώων βασιλέων και του φρουρού τους, του Τάλω. Του Δαίδαλου και του Ίκαρου, του Μινώταυρου και του Λαβύρινθου, του Ίδαιου Άντρου, των περίφημων τοιχογραφιών στην προϊστορική Κνωσσό και τη Φαιστό, του Κονδυλάκη και του Ελευθέριου Βενιζέλου. Του ΟΦΗ και του Εργοτέλη! Το νησί των τοπικών παραδοσιακών φορεσιών, των μαύρων μαντηλιών και των σκαλιστών μαχαιριών. Των περισσότερων από 400 ενδημικών βοτάνων, των χθόνιων λαϊκών χορών στους ήχους της Λύρας, των αγωνιστών της ελευθερίας στο Αρκάδι και στη Μάχη της Κρήτης, των συμπόσιων με κρασί και με ρακή, της ανοιχτόκαρδης φιλοξενίας, της ζάλης της τσικουδιάς και του Πεντοζάλη. Των σπηλαίων στα Μάταλα, που έγραψαν ιστορία στο χίπικο κίνημα του ΄70, των Δροσουλιτών, καβαλλάρηδων του Λιβυκού, των φαραγγιών στα Λευκά Όρη και των μεσαιωνικών καστελιών. Του Βιτσέντζου Κορνάρου και του Χορτάτζη, του Ερωτόκριτου και της Ερωφίλης.

Τί να πεί κανείς για να περιγράψει το ανείπωτο: Επτά χιλιάδων χρόνων μνημεία περικλεισμένα από μια ακτογραμμή 1046 χιλιομέτρων και στεφανωμένα από χιονοσκέπαστες βουνοκορφές ύψους πάνω από 2000 μέτρα. Οι Κρητικοί έχουν μεγάλη παράδοση, και ενδιαφέρονται έντονα, για τη Μουσική και το Ρυθμό. Με τη μουσική τους εκφράζουν τις χαρές και τις λύπες τους, την αγάπη και το πάθος τους για ζωή. Τα όργανα που χρησιμοποιούν είναι η κρητική λύρα, το μαντολίνο, ο ταμπουράς και το λαούτο. Η πιο αγαπημένη μορφή μουσικής έκφρασης είναι οι Μαντινάδες, δίστιχα δεκαπεντασύλλαβα με τα οποία εκφράζουν τις σκέψεις και τα αισθήματά τους. Οι Κρητικοί αγαπούν και το Χορό. Σπουδαίοι χοροί τους είναι ο Συρτός, ο Πεντοζάλης, η Σούστα και ο Μαλεβιζιώτικος. Ντόπιοι μαστόροι και καλλιτέχνες είναι γνωστοί για τα κεραμικά τους, τα δέρματα, τα κεντήματα. Υπάρχουν ακόμα Κρητικοί που ντύνονται με την παραδοσιακή φορεσιά, μαύρες μπότες και κεφαλομάντηλο, και έχουν ζωσμένο το μαχαίρι τους. Και, μια και τό ΄φερε ο λόγος, η κατασκευή των παραδοσιακών κρητικών μαχαιριών είναι, και αυτή, μια μορφή υψηλής τέχνης και τεχνικής.

Τα παραδοσιακά κομμάτια, προϊόντα του αργαλειού, της βελόνας και του βελονιού, καμωμένα από τις γυναίκες της Κρήτης, είναι αριστουργήματα της λαϊκής τέχνης, είτε είναι προϊόντα του παρελθόντος, είτε του σήμερα, και έχουν θέση σε πολλά μουσεία.. Περίπου το 30% της κρητικής γης καλλιεργείται σήμερα. Η μεγαλύτερη πεδιάδα είναι αυτή της Μεσσαράς, 45 επί 10 χιλιομέτρων έκτασης, στα νότια του Νομού Ηρακλείου.Η Κρήτη παράγει ελαιόλαδο υψηλής ποιότητας. Τα λιόδεντρα της Κρήτης, που είναι περίπου 13 εκατομμύρια, παράγουν περισσότερο από το ένα τρίτο της σοδιάς σε πανελλήνιο επίπεδο.Η καλλιέργεια του αμπελιού παρέχει το μεγαλύτερο εξαγωγικό αγροτικό προϊόν της Κρήτης. Τα κρητικά κρασιά ανήκουν στα περισσότερο ιστορικά προϊόντα, με μεγάλη φήμη από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΥΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ Η νεράϊδα και το παλικάρι, 1969 Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος Πρωταγωνιστούν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ Ζorba the Greek, 1964 Σκηνοθεσία: Μιχάλης Κακογιάννης Πρωταγωνίστουν: Αντονι Κουίν, Άλαν Μπέιτς, Ειρήνη Παππά

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ- ΧΟΡΟΙ ΚΡΗΤΗΣ Παραδοσιακές μαντινάδες ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ- ΧΟΡΟΙ ΚΡΗΤΗΣ Παραδοσιακές μαντινάδες Όταν μετρώ τα λάθη μου εσένα δεν σε βάνω είσαι το λάθος που θαλα πάλι να ξανακάνω. Όπου και αν πάω θα κρατώ χώμα του Ψηλορείτη να το σκορπίζω να γενει όλος ο κόσμος Κρήτη. Εγώ θα κάνω όνειρα κι αλήθεια αν δεν γίνουν μου φτάνει που προσπάθησα όνειρα να μην μείνουν. Εγώ σου λέω αγαπώ και τρέμουνε τα χείλη και συ χες την απαίτηση να μείνουμε δυο φίλοι. Φιλία όπου γίνεται αγάπη με τα χρόνια δεν θα την φθείρουν οι βροχές οι μπόρες και τα χιόνια   Παραδοσιακοί χοροί: Χανιώτης,Συρτός Μαλεβιζιώτης Πεντοζαλης Σουστα Ανωγειανός Πηδηχτός

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΡΗΤΗΣ Καλιτσούνια Ξεροτήγανα Πίτες Διαφόρων ειδών Γλυκά του Κουταλιού Μέλι Ανεβατά Λάδι Οπωροκηπευτικά Τσικουδιά

Νησια ιονιου

Τουριστικεσ πληροφοριεσ Τα Νησιά του Ιονίου διαθέτουν πλούσια και ιδιαίτερη πολιτιστική κληρονομιά με χαρακτηριστικό την ιταλική επίδραση από την περίοδο της Ενετοκρατίας – ιδιαίτερα στον τομέα της μουσικής, με τις χαρακτηριστικές πανηγυριώτικες καντάδες.Τα μουσεία των Επτανήσων διαθέτουν σπάνια εκθέματα και αποτυπώνουν έκδηλα την πολιτιστική κληρονομιά τους (π.χ το Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας, το Λαογραφικό Μουσείο Κεφαλλονιάς,  το Μουσείο Μεταβυζαντινής Τέχνης στη Ζάκυνθο, το Λαογραφικό μουσείο Λευκάδας) Πλούσιο πολιτισμικό υλικό διαθέτουν  επίσης και οι βιβλιοθήκες (π.χ. Κοργιαλένειος Βιβλιοθήκη Αργοστολίου, Βιβλιοθήκη Λευκάδας, Βιβλιοθήκη Ζακύνθου, Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας). Τα Επτάνησα ήταν η γενέτειρα σημαντικών προσωπικοτήτων. Ο Ιωάννης Καποδίστριας, ο Διονύσιος Σολωμός, ο Λορέντζος Μαβίλης, ο Νίκος Καββαδίας, ο Ανδρέας Κάλβος, ο Αριστοτέλης Βαλαωρίτης, ο Άγγελος Σικελιανός, ο Ανδρέας Λασκαράτος. ο Νικόλαος Μάντζαρος, οΚωνσταντίνος Θεοτόκης και πολλοί άλλοι  έκαναν διάσημη την επτανησιακή κουλτούρα σε όλο τον κόσμο. 

Είναι σαν τα επτά θαύματα του κόσμου Είναι σαν τα επτά θαύματα του κόσμου. Επτά νησιά – τα Ιόνια νησιά όπως  χαρακτηριστικά ονομάζονται–που στολίζουν το δυτικό τμήμα της Ελλάδας,το Ιόνιο Πέλαγος.Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Λευκάδα, Ζάκυνθος, Παξοί, Ιθάκη, Μεγανήσι είναι 7 προορισμοί για  εξαιρετικές θαλασσινές διακοπές.  Ο τουρισμός είναι ένας από τους κυρίαρχους  πόρους των κατοίκων.   Οι παραδοσιακές ταβέρνες, χτισμένες δίπλα στη θάλασσα  αλλά και  σε γραφικά δρομάκια  των νησιών προσδίδουν ξεχωριστό χαρακτήρα στα νησιά. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε παραδοσιακά πιάτα και γλυκά του Ιονίου,  άλλα και τα παραδοσιακά ντόπια κρασιά. Ο Σεπτέμβρης είναι περίοδος τρύγου για τους κατοίκους.  Τα χαμογελαστά πρόσωπα των κατοίκων είναι έτοιμα να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία στους επισκέπτες.

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΥΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑ For your eyes only, 1981 Σκηνοθεσία: Τζον Γκλεν Πρωταγωνιστούν: Ρότζερ Μουρ, Καρόλ Μπουκέ The Greek Tycoon, 1978 Σκηνοθεσία: J. L, Thomson Πρωταγωνιστούν: Άντονι Κουίν, Ζακλίν Μπισέ Η κόμισσα της Κέρκυρας, 1972 Σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος Πρωταγωνιστούν: Ρένα Βλαχοπούλου, Αλέκος Αλεξανδράκης ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Captain Corelli's Mandolin, 2001 Σκηνοθεσία: Τζον Μάντεν Πρωταγωνιστούν: Πενέλοπε Κρουζ, Νίκολας Κέιτζ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΝΗΣΙΩΝ ΙΟΝΙΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΝΗΣΙΩΝ ΙΟΝΙΟΥ Κέρκυρα Μεσίωτικο Συρτό Κάλαντα Θεοφανείων Πατηνάδα του Γάμου Αγυρίωτικο Συρτό Λεβαντίνικος Της Δουλειάς Ζάκυνθος Θα αρχίσω Πικραμένος Λεβάντικο Συρτό Αλφάβητο της αγάπης Όσο Ν ο Μάκρος του Γιαλού Λευκας Μηληα Κύθηρα Κάτω στον αι Γιώργη Καραβίτικος Συρτός    Κεφαλληνία Μπάλος Διβαράτικο Συρτό Ιθάκη Τη θάλασσα την αγαπώ Μαρς Σε Ρε Μινόρε

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΗΣΙΩΝ ΙΟΝΙΟΥ Κέρκυρα Γλυκό του κουταλιού κουμ κουατ Παστιτσάδα (Παραδοσιακό Φαγητό ) Σοφρίτο (Παραδοσιακό Φαγητό) Κύθηρα Φατουράδα (Παραδοσιακο Λικερ) Αμυγδαλωτά Ροζεδες Ξεροτήγανα Ζάκυνθος Μαντολάτα Μάντολες Ζακυνθινό Λαδοτύρι

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ ΚΡΗΤΗΣ-ΝΗΣΙΩΝ ΙΟΝΙΟΥ

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια αναπτύσσονται όλο και πιο συστηματικά οι ειδικές μορφές τουρισμού, που προσφέρουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να εμπλουτίσουν τις δραστηριότητές τους και με προγράμματα εξειδικευμένων δράσεων, όπως είναι ο θεραπευτικός– ιαματικός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο οικολογικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός κ.λπ. Έτσι, η χώρα αποτελεί πλέον έναν προσφιλή τουριστικό προορισμό όχι μόνο για διακοπές «κλασσικού τύπου», αλλά και για όσους επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εναλλακτικές διακοπές, αναζητώντας εκτός από την ξεκούραση και την απόλαυση των αξιοθέατων της χώρας και τη μοναδική εμπειρία, που προσφέρουν η φύση και τα «προϊόντα» της, ο θρησκευτικός πολιτισμός της αλλά και οι εξειδικευμένες υποδομές της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Αγροτουρισμός Ο αγροτουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι οποίες επιδιώκουν την αποφυγή αρνητικών και τη δημιουργία θετικών κοινωνικών, πολιτιστικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Η ελληνική πρακτική και η σχετική με το θέμα βιβλιογραφία, συνοψίζουν μια  εννοιολογική οριοθέτηση του όρου «αγροτουρισμός» ως εξής :Είναι εκείνη η τουριστική δραστηριότητα που αναπτύσσεται σε χώρο μη αστικό από τους απασχολούμενους κύρια στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα και ειδικότερα σε οικογενειακής ή συνεταιριστικής μορφής μικρές τουριστικές μονάδες παροχής αγαθών και υπηρεσιών, με σκοπό την ενίσχυση του αγροτικού εισοδήματος και της τοπικής οικονομίας, τόσο από την εκμετάλλευση των τουριστικών καταλυμάτων (ενοικιαζόμενα δωμάτια, πανσιόν, ξενώνες, camping), όσο και από την τροφοδοσία των τουριστικών μονάδων με προϊόντα τοπικής παραγωγής γεωργικών συνεταιρισμών .

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΡΙΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτεστε την Αθήνα; Η πλειοψηφία απάντησε ότι ναι είναι η πρώτη φορά που επισκέπτονται την Αθήνα/Ελλάδα. Ποιός είναι ο λόγος που επισκέπτεστε την Αθήνα; Η πλειοψηφία απάντησε ότι ο λόγος που επισκεφτήκαν την χώρα μας ήταν επιμορφωτικός και για διακοπές. Σας άρεσε το ιστορικό κέντρο της Αθήνας; Η πλειοψηφία απάντησε ότι το ιστορικό κέντρο την Αθήνας τους άρεσε απόλυτα. Έχετε επισκεφτεί την Ακρόπολη; Η πλειοψηφία απάντησε ναι. Οι τιμές των προϊόντων στην Αθήνα, σε σχέση με την περιοχή σας είναι. Η πλειοψηφία των γυναικών απάντησε ότι οι τιμές των προϊόντων στην Αθήνα είναι πολύ πιο φθηνό ενώ οι άντρες ότι είναι πολύ πιο ακριβά. Πόσο ικανοποιημένοι μείνατε από την ελληνική φιλοξενία; Η πλειοψηφία απάντησε ότι έμειναν αρκετά έως πολύ ικανοποιημένοι από την ελληνική φιλοξενία. Σκοπεύετε να ξανασκεφθείτε τη χώρα μας; Η πλειοψηφία απάντησε ότι ναι σκοπεύει να ξαναεπισκεφθει την χώρα μας κάποια στιγμή στο μέλλον.

ΠΟΣΟΣΤΟ % 1η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ 59 62 10 131 α) Ναι είναι η πρωτη φορα 59 62 10 131 β)Όχι εχω ξαναρθει 41 38 100 90 269 400 ΠΟΣΟΣΤΟ % 2η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ α) Επαγγελματικος 19 15 75 5 114 β) Επιμορφωτικος (για μουσεια κλπ) 40 13 25 96 γ) Διασκεδαση, χαλαρωση 35 45 99 δ) Για διακοπες 44 10 91 100 400

ΠΟΣΟΣΤΟ % 4η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ 81 69 63 100 3η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ α) Απολυτα 65 40 5 110 β)Πολύ 18 15 29 30 91 γ) Αρκετα 12 45 43 165 δ) Λιγο 6 14 20 ε) Καθολου 100 400 ΠΟΣΟΣΤΟ % 4η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ α) Ναι 81 69 63 100 313 β) Όχι 19 31 38 87 400

ΠΟΣΟΣΤΟ % 5η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ α) Πολύ πιο ακριβα 38 25 15 78 β) Λιγο πιο ακριβα 10 85 γ) Ιδιες 5 13 20 63 δ) Λιγο πιο φθηνα 40 ε) Πολύ πιο φθηνα 90 45 135 100 400

ΠΟΣΟΣΤΟ % 7η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ 73 80 75 83 6η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ Α) Απολυτα 17 20 50 107 β) Πολύ 42 56 40 137 γ) Αρκετα 25 22 104 δ) Λιγο 13 2 31 ε) Καθολου 4 21 100 400 ΠΟΣΟΣΤΟ % 7η ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΕΝΟΙ ΞΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΝΟΛΟ α) Ναι 73 80 75 83 311 β) Όχι γ) Ισως 27 20 25 17 89 100 400

θυρεος

αφισα

ΧΑΡΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΤΕΛΟΣ