1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Κ.Π. EQUAL / ΣΥΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ Α.Σ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 17 – 23 Νοεμβρίου, 2008 Τρέχουσα συμμετοχή: 37 χώρες Πάνω από άτομα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
Νεανική Επιχειρηματικότητα Πρόγραμμα Εικονική Επιχείρηση.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Βιολογία Γυμνασίου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ 05/09/2017 Διαχείριση Σχεδίου.
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών

2 Ίδρυση εικονικής επιχείρησης από μαθητές. •ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙΟΥ •ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. •ΣΤΟΧΟΙ: •Ανάπτυξη αυτενέργειας και επιχειρηματικού πνεύματος •Ενίσχυση ομαδικού πνεύματος και συνεργατικότητας •Ένταξη των μαθητών στην κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα •Αυτομόρφωση, έρευνα, προβληματισμός και κριτική σκέψη •Ευαισθητοποίηση στην αυτοαπασχόληση ως επαγγελματική επιλογή •Ανάπτυξη δημιουργικότητας, πρωτοβουλίας, υπευθυνότητας και ευελιξίας •Διαχείρηση χρόνου, επίλυση προβλημάτων και προγραμματισμός •Φαντασία, ευρηματικότητα, αυτοαξιολόγηση •ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ •Ένα Εμπορικό Κέντρο αποτελούμενο από επιχειρήσεις τις οποίες καλούνται να δημιουργήσουν και να προετοιμάσουν οι μαθητές με τρόπο που να είναι σε θέση να λειτουργήσουν με επιτυχία, αντιμετωπίζοντας προβλήματα μέσα από τον πραγματικό κόσμο της επιχειρηματικής πραγματικότητας. Κάθε επιχείρηση μπορεί να την αναλάβουν από ένας μέχρι τρείς μαθητές. Τέτοιες επιχειρήσεις μπορεί να είναι: Καφετέρια, σνάκ-μπάρ, περίπτερο, ανθοπωλείο, τράπεζα, βιβλιοπωλείο, καταστήματα ειδών ένδυσης και υπόδησης, ειδών δώρου, κοσμηματοπωλείο, αρτοποιείο, φαρμακείο, παντοπωλείο, ταξιδιωτικό γραφείο, ηλεκτρικά είδη και ότι άλλο ήθελαν οι μαθητές να αναλάβουν. •Το παιχνίδι θα εξελιχθεί μέσα σε 6-7 στάδια. • Κάθε στάδιο θα ορίζεται χρονικά σε μία ή δύο εβδομάδες ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας και το χρόνο που απαιτείται για να δοθούν οι απαντήσεις. •Προβλήματα που θα έχουν να αντιμετωπίσουν είναι: •Επιλογή του είδους της επιχείρησης και καθορισμός των στόχων της. •Μέγεθος και οργάνωση χώρου, επιλογή εξοπλισμού και οργάνωση στην εκτέλεση εργασιών για την προετοιμασία της επιχείρησης.

3 Ίδρυση εικονικής επιχείρησης από μαθητές. •Ετοιμασία προϋπολογισμού και διαχείρηση κεφαλαίου. •Προώθηση των πωλήσεων και των οικονομικών δραστηριοτήτων. •Επίλυση προβλημάτων ανταγωνισμού και απρόβλεπτων γεγονότων. •Ανατροπές στους στόχους που τέθηκαν και επαναπροσδιορισμός τους. Διαχείρηση κερδοφορίας, ανάληψη ρίσκου και πρωτοβουλίας. •Άμεση επικοινωνία και τροφοδότηση με πραγματικές επιχειρήσεις. •Αυτοαξιολόγηση δραστηριοτήτων, στόχων και αποφάσεων. •Διαχείρηση δικαιωμάτων και υποχρεώσεων μέσα από την νομοθεσία. •Επαφή και αποκόμιση πληροφοριών από τη βιβλιοθήκη του σχολείου αλλά και μεσω δημοσίων υπηρεσιών (ταχυδρομείο, γραφείο κοινων. ασφαλίσεων κτλ) •Τα θέματα αυτά θα δίδονται σε πραγματική μορφή προβλημάτων προς επίλυση σε κάθε στάδιο, σε ειδικό έντυπο που θα είναι το ίδιο για κάθε «επιχείρηση» ώστε να υπάρχει κοινό κριτήριο αξιολόγησης. •ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ •Η αξιολόγηση θα γίνεται από καθηγητές των οικονομικών μαθημάτων, από τις γραπτές απαντήσεις που θα δίνουν οι μαθητές. Οι μαθητές θα καλούνται επίσης και σε προσωπικές συνεντεύξεις ώστε να υπάρχει σαφέστερη εικόνα στην αξιολόγηση. Η βαθμολογία θα είναι στην κλίμακα 1 – 10 για κάθε στάδιο. •ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ •Η ενημέρωση και προκήρυξη του διαγωνισμού θα γίνει πριν τις εορτές των Χριστουγέννων με έντυπο που θα τους επεξηγούνται οι λεπτομέρειες του διαγωνισμού. Η έναρξη θα γίνει μετά τις διακοπές και η λήξη του διαγωνισμού καθορίζεται με το τέλος του δεύτερου τριμήνου. Τα αποτελέσματα θα δοθούν σε ειδική τελετή πριν τις διακοπές του Πάσχα, στην οποία θα δοθεί και το βραβείο. • •ΚΙΝΗΤΡΟ •Ως κίνητρο για τη συμμετοχή των μαθητών θα δοθεί χρηματικό βραβείο στους μαθητές που η επιχείρησή τους θα κερδίσει τις περισσότερες μονάδες. Όλοι οι μαθητές που θα λάβουν μέρος, θα πάρουν μονάδες στο Δ.Δ.Κ. και επίσης θα πάρουν μέρος σε εκδρομή-περίπατο όπου θα τους προσφερθεί ελαφρύ φαγητό. •Η οικονομική στήριξη θα αναζητηθεί από το σύνδεσμο γονέων του σχολείου. •

4 Ένταξη στα μαθήματα των οικονομικών και εμπορικών ηλεκτρονικού υλικού. •Στο μάθημα της Λογιστικής Ο μαθητής κάνει εγγραφές στα λογιστικά βιβλία με χρήση λογισμικού. Με τον τρόπο αυτό εξασκεί τη δική του κρίση στη διπλογραφία και δημιουργεί ο ίδιος τους απαραίτητους λογαριασμούς. •Στο Μάθημα της Πολιτικής Οικονομίας Ο μαθητής χρησιμοποιεί ειδικό λογισμικό, ιδιαίτερα στις γραφικές παραστάσεις, που τον κατευθύνει στην απόκτηση της γνώσης μέσα από δική του δημιουργική προσπάθεια.