ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Keller: Stats for Mgmt & Econ, 7th Ed
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
ΜΟΔΙΠ – Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Έρευνα για το διαδίκτυο
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Google docs Google docs forms
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Θέμα: «Φύλο και Εργασία σε ένα Μεσαίο Αστικό Κέντρο. Η Περίπτωση των Γυναικών της Λάρισας» Ρόδος 2009 Διπλωματική εργασία Μαρίνου Ελένη ΟΝΟΜΑΒΑΘΜΙΔΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
1 Ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων Περιλαμβάνουν Ο ερευνητής πρέπει να ελέγξει λογικά τις συγκεντρωθείσες πληροφορίες των ερωτηματολογίων καθώς και την.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΑΛΕΞΑΝΔΡEIO Τ.E.I. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ:ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ(LOGISTICS) ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
1 Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών Collecting Primary Data.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 4: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Σωματοποίηση του άγχους σε παιδί πρώτης σχολικής ηλικία. Ο ρόλος της Γνωσιακής Συμπεριφοριστικής Θεραπείας στην Οικογένεια. Αβαγιανού Πηνελόπη-Αλεξία.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Συνέντευξη με νήπια.
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Google docs Google docs forms
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Στατιστικά Περιγραφικά Μέτρα
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
«ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ  ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Τεκμηρίωση Αποδοχή ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Διαμόρφωση Ερωτηματολογίου Εστίαση Ερωτηματολογίου

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Παραδίνεται - Παραλαμβάνεται Αποστέλλεται Ταχυδρομικώς ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΕΙΓΜΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΠΟΡΟΙ ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΜΕΝΟΥ

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Η καρδιά κάθε επιτόπιας έρευνας είναι η δημιουργία του ερωτηματολογίου, που ουσιαστικά αποτελεί μια σειρά ενεργειών και αποφάσεων, οι οποίες αναφέρονται: Στη διάρκεια του ερωτηματολογίου Στο είδος των ερωτήσεων Στη μορφή των ερωτήσεων Στο περιεχόμενο των ερωτήσεων Στη σειρά με την οποία εμφανίζονται

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ  Μέγιστος Χρόνος 1 ώρα ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  Μέγιστος Χρόνος 30΄ ΕΙΔΟΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ Προσωπικά, Κοινωνικά και Λοιπά Χαρακτηριστικά ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ Πιστεύω, Ιδεώδη, Παρανοήσεις και Γνώσεις ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΕΥΝΑΣ Σχετίζονται απόλυτα με την Έρευνα

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΑΝΟΙΚΤΕΣ Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα ΚΛΕΙΣΤΕΣ Διχοτομικές Πολλαπλών Επιλογών Σταθμισμένες Κλιμακωτές Διαβαθμισμένες Ιεραρχημένες ΕΙΔΙΚΕΣ Φίλτρα Ελέγχου Διαχωρισμού ή Έντασης ΔΟΜΗ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ α. Κλιμακωτές Τι σπουδαιότητα αποδίδετε στην επίλυση του προβλήματος της ατμοσφαιρικής ρύπανσης της Αθήνας; Βάρος Πολύ Μεγάλη (8) Μεγάλη (7) Μικρή (3) Πολύ Μικρή (2) β. Διαβαθμισμένες Πώς θα μπορούσατε να χαρακτηρίσετε τα κυβερνητικά μέτρα για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης της Αθήνας; Ακατάλληλα ― ― ― ― ― ― ― Κατάλληλα (1)* (2) (3) (4) (5) (6) (7)  Τα βάρη δεν εμφανίζονται στο ερωτηματολόγιο

ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ γ. Ιεραρχημένες Τα ιδανικά μέτρα για την καταπολέμηση της ρύπανσης της ατμόσφαιρας είναι: Συμφωνώ 1 2 3 4 Διαφωνώ Μονιμοποίηση του δακτυλίου Μονά-ζυγά σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο Απομάκρυνση των εργοστασίων από το λεκανοπέδιο Μεταφορά της πρωτεύουσας

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ «ΦΙΛΤΡΩΝ» (Συνεχίστε στην ερώτηση 10) α. Ερωτηματολόγιο 5. Ταξιδέψατε εκτός Ελλάδας κατά τη διάρκεια των διακοπών σας τον τελευταίο χρόνο; ΝΑΙ ΟΧΙ (Συνεχίστε στην ερώτηση 10) 6. Ποια χώρα ή ποιες χώρες επισκεφθήκατε; 7. Τι μεταφορικά μέσα χρησιμοποιήσατε για να φύγετε από τη χώρα σας; (Αν πήγατε στο εξωτερικό για διακοπές περισσότερο από μια φορά, χρησιμοποιείστε μια στήλη για κάθε φορά). ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ 1 ΔΙΑΚΟΠΕΣ 2 ΔΙΑΚΟΠΕΣ 3 Αεροπλάνο Τρένο ΑυτοκίνητοΙ.Χ. Λεωφορείο Άλλο (παρακαλώ γράψτε)

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ «ΦΙΛΤΡΩΝ» β. Συνέντευξη 3. ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΩΔ.ΑΡ. Πηγαίνετε να ψωνίσετε τρόφιμα; ΝΑΙ, ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ, ΠΟΤΕ (Συνεχίστε στην ερ.7) 1 2 4. ΑΝ ΨΩΝΙΖΕΙ: Ψωνίζετε στην κεντρική αγορά; ΣΥΧΝΑ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΤΕ (Συνεχίστε στην ερ.8) 3

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ Σαφείς Πλήρεις Ακριβείς Χρονικά Προσδιορισμένες Κατανοητές Άγνωστοι Όροι Μη-Μεροληπτικές ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ Ίδιες ερωτήσεις με τον ίδιο τρόπο Όχι τεχνικούς όρους Όχι διπλές ερωτήσεις Όχι διπλές αρνήσεις Όχι απολογητικό ύψος

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ Χωρικές Έννοιες Εισόδημα Απασχόληση Νοικοκυριά Συχνότητα ΣΕΙΡΑ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Εισαγωγή Ερωτήσεις Ζεστάματος Ερωτήσεις Κυρίου Θέματος Δημογραφικές Ερωτήσεις

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τελειώνοντας θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις που σας αφορούν αλλά βεβαίως θα παραμείνουν ανώνυμες: 51. Θα μπορούσατε να μου πείτε ποιοι άλλοι μένουν στο ίδιο σπίτι; Σχέση συγγένειας με τον απογραφόμενο Φύλο Ηλικία Οικογενειακή κατάσταση Σημειώστε αν εργάζεται (ΝΑΙ-ΟΧΙ) .

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Κωδικός Απογραφή Θέση Αρχείου 52. Μπορείτε να μου πείτε αν είστε: Ανύπαντρος – η Παντρεμένος – η Βρισκόσαστε σε διάσταση ή Χωρισμένος – η Χήρος – α Άλλο που δεν αναφέρεται στα παραπάνω (ΔΕΕ) 1 2 3 4 9 □ (37) (38) 53. Μπορείτε να μου πείτε σε ποια ομάδα ηλικίας ανήκετε σύμφωνα με την κλίμακα: Κάτω από 24 24-34 35-44 45-54 55-64 75 και πάνω Μη απάντηση 5 7 (39)

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Ένα καλό ερωτηματολόγιο επιτυγχάνεται όταν: Αποτελείται από 4 ενότητες ερωτήσεων Έχει ένα λογικό αριθμό ερωτήσεων Υπάρχει αρκετός χώρος μεταξύ των ερωτήσεων, και, τέλος, Διαθέτει ευχάριστη και ικανοποιητική εμφάνιση

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕΛΙΔΩΝ

ΔΟΥΛΕΙΑ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ Φιλική Σχέση Ομοιομορφία Απάντησης Ερωτήσεων Χρήση μόνο μιας όψης του Χαρτιού Διαστήματα για συμπληρωματικές πληροφορίες Όχι στην παρουσία τρίτων ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ