Www.imagepro.gr. Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, emails, websites) • Η Εικόνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

A bit of Greece.
Web 2.0, Social Media & Επιχειρηματικότητα
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Αναζήτηση νέων θέσεων εργασίας
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Καλές Πρακτικές Ευχρηστίας Τάσος Μακρής, M.Sc. Digital Ship - Athens 2009 Tasos Makris Ημέρες Ευχρηστίας & Προσβασιμότητας 2011 Τάσος Μακρής.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Το σώμα ως μια μηχανή.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα ήταν Φωτογραφίες • Το τηλέφωνο ήταν αναλογικό • Μιλούσαμε για Prime Time • Διαβάζαμε, βλέπαμε και ακούγαμε ότι μας έδιναν • Οι καταναλωτές ήταν Παθητικοί

• Η Τεχνολογία βρίσκεται στην τσέπη μας και είναι διαθέσιμη σε όλους • Η Επικοινωνία είναι online • Η Εικόνα είναι Φωτογραφίες και video υψηλής ευκρίνειας • Το τηλέφωνό μας τα έχει όλα • Οι καταναλωτές είναι Ενεργοί • Έχουμε iPod, Wi-Fi, mobile video, 3G networks, blogs, social media • Η Συμμετοχή στην Πληροφορία ξεπερνά την ΚατανάλωσηΣήμερα

To Win/Win γίνεται Learn/LearnΣήμερα

Τώρα επικοινωνούμε– one2many, one2few, one2one, many2many Consumer control & Engagement + - We, TheMedia MANY-2-MANY Social Media My Media Personal Media ONE-2-ONE Niche Media Segmented Media ONE-2-FEW Mainstream Media Mass Media ONE-2-MANY Time Άλλαξαν τα media

Εται ρεία

 Καταναλώνει πληροφορίες και μαθαίνει μέσω του διαδικτύου όπου κι αν βρίσκεται!  Παίρνει αποφάσεις 24/7 και επηρεάζεται από το διαδίκτυο και ειδικά από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης  Ενημερώνεται για νέα προϊόντα από τα διάφορα διαθέσιμα δίκτυα  Έχει «μπουχτίσει» από μηνύματα πωλήσεων  Εμπιστεύεται τους φίλους του  Χρειάζεται λύσεις εδώ και τώρα  Επιθυμεί συζήτηση με το brand και όχι μονόδρομη επικοινωνία  Αναμένει από το brand να είναι εκεί, που είναι κι αυτός Άλλαξε ο καταναλωτής

Άλλαξε ο καταναλωτής

Δεν ζει πλέον ΕΔΩ Ζει πλέον ΕΔΩ Άλλαξε ο καταναλωτής

… οι άνθρωποι άδραξαν την ευκαιρία να συμμετέχουν και επίσης να επηρεάζουν ο ένας τον άλλο μέσω του Διαλόγου Με την εμφάνιση των Νέων Μέσων…

Για μια ακόμη φορά οι άνθρωποι δημιουργούν μικρές Κοινότητες …και συζητούν για τα Nέα και τα Brands... αναζητώντας λύσεις

... να φέρουμε … να εκτεθούμε … να ακούμε... να συμμετέχουμε στο διάλογο...να μάθουμε το Κάτω... Πάνω; εκεί που βρίσκεται ο καταναλωτής; αντί να προωθούμε; αντί να σχεδιάζουμε καμπάνιες; για το m- και το s-commerce; Πόσο έτοιμοι είμαστε;

Ο Διάλογος ξεκίνησε

Πωλήσεις = Απόφαση Απόφαση = Πληροφορία Πληροφορία = Διάλογος Ενδιαφέρον = Περιεχόμενο Διάλογος = Ενδιαφέρον

Θα αφήνατε το μαγαζί σας έτσι;

Θα αφήνατε έτσι τη διαφήμισή σας; Title title title Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion ionionion ionionion ionionion ionion ionion ionion ionionion IONIONIONIONION Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion. Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion

Ή το website σας; Home Selection1 Selection2 Selection 3 Selection 4 Selection 5 Selection1 Selection2 Ionion ionionionion ionion ion ion ionionio nion ionion ionion ionio ion ion ionionion ionion ionionion ionionion ionionion ionion ionion ionion ionionion IONIONIONIONION Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion. Ionionion ιον ιονιονιον ιονιον ιονιον ιονιονιονιον ιο ιο ιο ιονιονιον ιονθιον ιονιονιονιονιονιον ιονιονθιονιον ιονιονιον ιον ιονιον. Ionion ionio ionion ion io io ionionionion io I on ionion ionion ion.

ΤοΠεριεχόμενοπροσελκύειτοενδιαφέρον

ΤοΠεριεχόμενοδημιουργείτοΔιάλογο

… είναι η κατανόηση του τι θέλουν να ξέρουν οι καταναλωτές, οι πελάτες, η δημιουργία και η διανομή του Περιεχόμενοis

… περιγράφει μια ιστορία … μοιράζεται αναμνήσεις … απαντά ερωτήσεις … εμπνέει και κινητοποιεί … πληροφορεί και βοηθά στη λήψη απόφασης … δημιουργεί εικόνα … βελτιώνει την Πίστη … χτίζει Εμπιστοσύνη Περιεχόμενο

Video Photos Graphics Animation Multimedia Data & text Articles & links Tags & metadata Περιεχόμενοis

Content is the King! Long LiveThe King!

7 Χρυσοί Κανόνες

1. Σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα

2. Ξεχνάμε τα Δημογραφικά

3. Είμαστε χρήσιμοι

4. Το Περιεχόμενο είναι ο Βασιληάς

5. Μοιραζόμαστε για να διαδοθεί

6. Είμαστε Ελκυστικοί

7. Μετράμε τα πάντα

On Line Compatibility Due Diligence On Line Compatibility Due Diligence Communication Strategy Communication Strategy Digital Check Content Strategy Content Strategy Content Production Search Engine Optimization Audit Search Engine Optimization Audit Site SEO Copywriting Site SEO Copywriting Social Media Accounts Activation Social Media Accounts Activation Social Media Administration Training Social Media Administration Training On Line Reputation Monitor & Management On Line Reputation Monitor & Management Content Strategy Content Strategy On Line Compatibility Due Diligence On Line Compatibility Due Diligence Content Production Digital Check On Line Reputation Reporting & Management On Line Reputation Reporting & Management Site SEO Copywriting Site SEO Copywriting Communication Strategy Communication Strategy Social Media Accounts Activation Social Media Accounts Activation Social Media Administration Training Social Media Administration Training Site Search Engine Optimization Audit Site Search Engine Optimization Audit H Εταιρεία

“Have a nice trip”