Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Advertisements

Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Θερμικές ιδιότητες της ύλης
ΜΕΤΡΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟΥ
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Το φως θερμαίνει ‘’Ψυχρά’’ και ‘’Θερμά’’ χρώματα
3.1 ΘΕΡΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1.1 Οι φυσικές επιστήμες και η μεθοδολογία τους
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Φύλλο εργασίας 4 Μετρήσεις θερμοκρασίας- η βαθμονόμηση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Αλλαγές στη φάση των σωμάτων
6.2 ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Ενέργεια. Περιεχόμενα - Διαδικασία Το επιστημονικό αντικείμενο Οι δυσκολίες των μαθητών (misc….) Οι διδακτικοί στόχοι Οι δραστηριότητες.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Σχεδιασμός Μαθήματος ΑΔΜΕ Στόχοι – Δραστηριότητες - Αξιολόγηση.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 2 Θερμοκρασία- Σχετική & Απόλυτη Θερμ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Φυσική Γυμνασίου Εξορθολογισμός ύλης Σχολ. έτος
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διερεύνηση του 2ου νόμου του Newton
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Οι καταστάσεις (ή φάσεις) της ύλης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Τι μελετάει η Θερμοδυναμική;
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Οι σημαντικότερες εναλλακτικές ιδέες
ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση

Θέματα Διδακτικές στρατηγικές Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία; (περιεχόμενο +επιστημονικές διαδικασίες) Αξιολόγηση μαθητών και μαθήματος Δημιουργία Ερωτήσεων Δημιουργία Κριτηρίου Αξιολόγησης Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Η διδακτική στρατηγική Διερευνητική στρατηγική διδασκαλίας Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Τι είναι φυσική Εισάγουμε νέες λέξεις (φαινόμενα – φυσικά μεγέθη) από αναγκαιότητα Μετράμε Εφαρμόζουμε την επιστημονική – διερευνητική μέθοδο Σχέσεις μεταξύ των φυσικών μεγεθών - Νόμοι Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Αξιολόγηση για τη βαθμολόγηση στα τρίμηνα Από τα φύλλα εργασίας Από τη συμμετοχή στην τάξη Από τεστ Από εργασίες Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δημιουργία ερωτήσεων- Κριτηρίων αξιολόγησης Δύο τρόποι Από τους στόχους στις ερωτήσεις Από τον πίνακα προδιαγραφών Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Αξιολόγηση - Ερωτήσεις Δύο είδη Περιεχόμενο Η μονάδα μέτρησης του μήκους είναι ……. Επιστήμη Η διαφορά μεταξύ της λέξης χαρά και της λέξης μήκος (φυσικό μέγεθος) είναι ότι ……………………………………………………….. Σύμφωνα με την επιστημονική μέθοδο μετά την παρατήρηση του φαινομένου ………….. Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Αξιολόγηση από τους στόχους στις ερωτήσεις Στόχος να χρησιμοποιούν σωστά την έννοια θερμοκρασία, θερμότητα Π.χ. Η θερμοκρασία ενός σώματος είναι 10βαθμούς Η θερμότητα ενός σώματος είναι 10J Όταν φέρουμε σε επαφή δύο σώματα η θερμοκρασία μεταφέρεται από το ένα σώμα στο άλλο Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Αξιολόγηση – Εργασίες - Διαδίκτυο Αναζητήστε πληροφορίες (κείμενο, βίντεο, προσομοίωση), για τα παρακάτω θέματα: Η ιστορία της μονάδας μέτρησης Οι μονάδες μέτρησης ανά τον κόσμο Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Πίνακας προδιαφραφών ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Μέθοδος, διαγράμματα ….. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έννοιες, γενικεύσεις) Θερμοκρασία Θερμότητα Θερμική ισορροπία Αλλαγές καταστάσεων Το φως θερμαίνει Το χρώμα των σωμάτων … Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Περιεχόμενο: Το χρώμα επηρεάζει τη θερμότητα που απορροφά … Γνώση περιεχομένου: Να γράψεις ένα ψυχρό κα ένα ζεστό χρώμα Να εξηγήσεις γιατί το καλοκαίρι προτιμούμε να φορούμε λευκά ρούχα Γνώση επιστήμης Να περιγράψεις μια διαδικασία για να διαπιστώσουμε αν το μαύρο ή το λευκό χρώμα απορροφά μεγαλύτερη θερμότητα Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Περιεχόμενο: Το χρώμα επηρεάζει τη θερμότητα που απορροφά … Εφαρμογή περιεχομένου Να εξηγήσεις γιατί τα σπίτια στη βόρεια Ευρώπη είναι βαμμένα με σκούρο χρώμα ενώ στη νότια με άσπρο χρώμα Εφαρμογή επιστημονικών διαδικασιών Να περιγράψεις μια διαδικασία για να ελέγξεις αν το γαλάζιο χρώμα είναι θερμότερο του μαύρου χρώματος Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δραστηριότητα 1 Αναγνώριση ερωτήσεων Δραστηριότητα 1 Αναγνώριση ερωτήσεων ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Μέθοδος, διαγράμματα ….. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έννοιες, γενικεύσεις) Θερμοκρασία Θερμότητα Θερμική ισορροπία Αλλαγές καταστάσεων Το φως θερμαίνει Το χρώμα των σωμάτων … Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δημιουργία κριτηρίου αξιολόγησης Επιστήμη + Περιεχόμενο, για τη διδασκαλία και αξιολόγηση 4+2 (από 5) Γνώση + εφαρμογή Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δραστηριότητα 2 Αξιολόγηση Δημιουργία κριτηρίου αξιολόγησης- Πίνακας ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Μέθοδος, διαγράμματα ….. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έννοιες, γενικεύσεις) Θερμοκρασία Θερμότητα Θερμική ισορροπία Αλλαγές καταστάσεων Το φως θερμαίνει Το χρώμα των σωμάτων … Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δραστηριότητα 3 Αξιολόγηση Δημιουργία κριτηρίου αξιολόγησης- Πίνακας ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Μέθοδος, διαγράμματα ….. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έννοιες, γενικεύσεις) Τήξη, πήξη, εξαέρωση, υγροποίηση Κύκλος του νερού Σχέση θ – t στο νερό Νόμος διαστολής Ανωμαλία στο νερό Φαινόμενο θερμοκηπίου Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δραστηριότητα 3 Αξιολόγηση Δημιουργία κριτηρίου αξιολόγησης- Πίνακας ΓΝΩΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Μέθοδος, διαγράμματα ….. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (έννοιες, γενικεύσεις) Κύκλωμα; Βραχυκύκλωμα Ασφάλειες Κατασκευή Μπαταρίας Ηλεκτρικός κινητήρας Κατασκευή Γεννήτρια Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Δραστηριότητα Εμπειρία (κείμενο, βίντεο, …..) + Ερώτηση http://www.youtube.com/watch?v=Ll21j2r8g Dc Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση Α, Β Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση Α Με βάση τη διπλανή εικόνα να περιγράψετε ένα πείραμα (υλικά, διαδικασία, παρατήρηση) το οποίο να εξετάζει αν το χρώμα ενός αντικειμένου επηρεάζει την ακτινοβολία που αποροφά ένα αντικείμενο Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση Β Τι συμπέρασμα βγάζετε από το προηγούμενο πείραμα για τη θερμοκρασία Τι συμπέρασμα βγάζετε από το προηγούμενο πείραμα για τη σχέση του χρώματος και ακτινοβολίας που απορροφά ένα αντικείμενο θερμοκρασία Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση Γ Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται τα αποτελέσματα ενός πειράματος Θ 20 30 40 T 1 2 3 Να σχεδιάσετε τη γραφική παράσταση Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση δ Σύμφωνα με το προηγούμενο διάγραμμα να γράψετε δύο συμπεράσματα σας Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Ερώτηση ε-ι Να εξηγήσεις γιατί τα σπίτια στη βόρεια Ευρώπη είναι βαμμένα με σκούρο χρώμα ενώ στη νότια με άσπρο χρώμα Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Να περιγράψεις τι θα συμβεί αν τοποθετήσω ένα γυάλινο μπουκάλι με νερό στην κατάψυξη και να εξηγήσεις το φαινόμενο Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017

Στη διπλανή εικόνα φαίνονται οι θερμοκρασίες σε μια λίμνη Στη διπλανή εικόνα φαίνονται οι θερμοκρασίες σε μια λίμνη Να εξηγήσεις γιατί δεν παγώνει ο βυθός της λίμνης Κων/νος Στεφανίδης 3/4/2017