Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Παναγιώτης Θ. Καπόπουλος
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Έννοια & Αναζήτηση της Καινοτομίας Ηρακλής Γωνιάδης Δρ. Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας Συμβ. Καθηγητής Τμήματος ΔΟΣΑ – ΔΠΘ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εφαρμογές της ΔΙ στον φαρμακευτικό κλάδο
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Η έννοια της επιχείρησης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1

Εφεύρεση είναι η δημιουργία νέων προϊόντων, διαδικασιών και τεχνολογιών που δεν ήταν προηγουμένως γνωστή η ύπαρξή τους. Καινοτομία είναι η μετατροπή των δημιουργικών ιδεών σε χρήσιμες εφαρμογές, συνδυάζοντας τους διαθέσιμους πόρους με νέους ή ασυνήθιστους τρόπους ώστε να παρέχουν αξία στην κοινωνία, μέσω της βελτίωσης των προϊόντων και των υπηρεσιών, ή της τεχνολογίας. 2

Έρευνα Μάρκετινγκ Μελέτη (Εμπορική, Τεχνολογική και Νομική) • του Ανταγωνισμού Τι υπάρχει εκεί έξω; • Αγοράς Ποια είναι η αγορά που μας αφορά; • Αποδοχής της καινοτομίας Πόσο δεκτική είναι η αγορά στο καινοφανές; 3

Έρευνα Μάρκετινγκ Τεχνική Αξιολόγηση • Καινοτομικά χαρακτηριστικά Ποια είναι τα καινοφανή στοιχεία που εισάγονται; • Επιδόσεις Ποιότητα/ αποτελεσματικότητα • Δυνατότητα παραγωγής Δυνατότητα & Μέθοδος παραγωγής 4

Έρευνα Μάρκετινγκ Οικονομική Αξιολόγηση • Πόροι ανάπτυξης του προϊόντος Χρήμα, Χρόνος, Τεχνογνωσία • Προσδοκώμενοι πρόσοδοι Μέγεθος Αγοράς, Πωλήσεις • Ικανότητα ιδιοποίησης των ωφελειών Μηχανισμός διάθεσης, Διασφάλιση προσόδων 5

Έρευνα Μάρκετινγκ Μέσω • Εσωτερικών Συνεργατών • Ειδικών Εμπειρογνωμόνων (διαφόρων ειδικοτήτων) • Διαδικτύου • Εκθέσεις Τεχνολογίας (οργάνωση, ή και συμμετοχή) • Επαφή με φορείς (Επιμελητήρια, Συνδέσμους, Επιχειρήσεις, Πωλητές, κλπ.) 6

Αξιολόγηση Αποτελέσματος 7

Έρευνα Μάρκετινγκ Απόρριψη • Οριστική ή • Προσωρινή εγκατάλειψη της ιδέας Αποδοχή • Ίδρυση Νέας Επιχείρησης (spin off/spin out, αλλά και switch off) • Δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής (νέο προϊόν) • Παραχώρηση Δικαιωμάτων (Τιμολόγηση/ Εκχώρηση) 8

Έρευνα Μάρκετινγκ Τιμολόγηση με Βάση: • Το Κόστος Δημιουργίας (ιστορικό & αντικατάστασης) • Τη Ριζοσπαστικότητα της καινοτομίας • Το Κόστος ανάπτυξης του τελικού προϊόντος • Τις Προσδοκώμενες προσόδους • Την Προσφορά & Ζήτηση • Τις μεταβιβάσεις Παρεμφερών καινοτομιών 9

Διαχείριση Άυλης Περιουσίας Διαρκής Αξιολόγηση και Αποτίμηση • Φυσική ή Διαδικτυακή Δημοπρασία Με ελεγχόμενη συμμετοχή και με διασφάλιση των συμφερόντων των ερευνητών/ εφευρετών • Εξειδικευμένοι Φορείς Ανάθεση σε τρίτους της πώλησης ή παραχώρησης δικαιωμάτων χρήσης • Εξειδικευμένη Προσέγγιση Προσωπική Πώληση 10

Διαχείριση Άυλης Περιουσίας • Άμεση Πώληση: υψηλές απολαβές (αλλά απώλεια μελλοντικού δυναμικού συγγενών ιδεών, κλπ.) • Εκχώρηση με διατήρηση δικαιώματος χρήσης : ρευστό αλλά και δημιουργία ανταγωνιστών • Πώληση με συμμετοχή στα κέρδη: συνεχή έσοδα αλλά και συνεχείς προστριβές προσδιορισμού τους • Χορήγηση δικαιώματος χρήσης: κέρδη αλλά και πιθανή δικαστική εμπλοκή • Ως εγγύηση : για τη λήψη δανείου • Σταυρωτή αδειοδότηση: για την ανάπτυξη νέας καινοτομίας • Στρατηγική αποκλεισμού: των ανταγωνιστών • Ύπνωση, κλπ. 11

Τα Άυλα Περιουσιακά Στοιχεία 12

13