INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF 2000-06 REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Κατερίνα Φιλίππου – Κεραμίδα Δ/ντης BIC Ηπείρου
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Εργασίες “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ” (8ο Εξάμηνο)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Σχεδιασμός / κατασκευή / φιλοξενία ιστοσελίδων Μηχανοργάνωση (μελέτη,
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
360funding.gr Μάϊος 2017.
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Π.κ.Ε ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΛΥΣΕΙΣ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

INNOVATIVE ACTIONS UNDER THE ERDF REGIONAL PROGRAMME OF INNOVATIVE ACTIONS ENtrepreneurship Through Innovation in Epirus “ENTI”

ΔΡΑΣΗ 7.4: Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Διαχείριση πληροφορίας “ENTI” Υπεύθυνος Φορέας Υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα Πληροφορικής Τμήμα Πληροφορικής Μονάδα Ιατρικής Τεχνολογίας και Μονάδα Ιατρικής Τεχνολογίας και Ευφυών Πληροφοριακών Συστημάτων Ευφυών Πληροφοριακών Συστημάτων

ΔΡΑΣΗ 7.4: Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Διαχείριση Πληροφορίας Υποδράσεις Σχεδιασμός και δημιουργία Πύλης Ηλεκτρονικού Εμπορίου –Μελέτη Διερεύνησης Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ήπειρο –Μελέτη Επιλογής Επιχειρήσεων –Ανάλυση Απαιτήσεων για την Πύλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου –Πύλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Σχετιζόμενες Υπηρεσίες

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Διαχείριση Πληροφορίας Υποδράσεις Διάχυση Πληροφοριών, Εκπαίδευση και Υποστήριξη –Διάχυση Πληροφοριών και Διάδοση Αποτελεσμάτων –Εκπαίδευση και Τεχνική Υποστήριξη

Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και οικονομία Οι ΜΜΕ αποτελούν • σκληρό πυρήνα των εθνικών οικονομιών • θεωρούνται κλειδί για την απασχόληση και προώθηση της ανταγωνιστικότητας, • ευέλικτες σε δομή και οργάνωση. Το επίπεδο ενσωμάτωσης και η χρήση ΤΠΕ από τις ΜΜΕ διαφέρει μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρεις ομάδες: • οι «πρωτοπόροι» (σκανδιναβικές χώρες) • οι «ακόλουθοι» (χώρες κεντρικής Ευρώπης) και • οι «ουραγοί» (Μεσογειακές χώρες, Ελλάδα).

Ο στόχος του έργου Ο στόχος της πιλοτικής ενέργειας είναι: • δυνατότητα ηλεκτρονικού εμπορίου και διαχείρισης πληροφοριών στην περιφέρεια της Ηπείρου • επιλογή επιχειρήσεων να εισάγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο (Β2C) στην επιχειρησιακή δραστηριότητά τους • ανάπτυξη Πύλης Ηλεκτρονικού Εμπορίου • εκπαίδευση και συνεχής αρωγή των επιλεγμένων επιχειρήσεων • προετοιμασία για λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των επιχειρήσεων (Β2Β)

Ελλάδα στο διαδίκτυο Η Ελλάδα ανήκει στους ουραγούς, αλλά έχει παρατηρηθεί σημαντική αύξηση: τα ποσοστά πρόσβασης στο διαδίκτυο έχουν αυξηθεί από το 1999 έως το 2001 από 40% σε 70%. Στην προσπάθεια υιοθέτησης λύσεων ηλεκτρονικού επιχειρείν, οι ΜΜΕ αντιμετωπίζουν εμπόδια, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία.

Περιφέρεια Ήπειρος Οι οικονομικές δραστηριότητες στην Ήπειρο βρίσκονται σε πολύ χαμηλό επίπεδο σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα με κύρια προβλήματα να εντοπίζονται κυρίως στα ακόλουθα: • πληθυσμιακή συρρίκνωση και γήρανση • ατελής αξιοποίηση των φυσικών πόρων • χαμηλό επίπεδο ανάπτυξης σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα • χαμηλό επίπεδο των βασικών της υποδομών (και) • συγκοινωνιακή απομόνωση

Η Ήπειρος στο διαδίκτυο Ποσοστό επιχειρήσεων με πρόσβαση στο Internet • • Ήπειρος 33.1 % • • Ελλάδα 43.7 % • • Ε.Ε. 70 % Ποσοστό επιχειρήσεων μα παρουσία στο Internet • • Ήπειρος 23.8 % • • Ελλάδα 28.1 % • • Ε.Ε %

Ηλεκτρονικά Επιχειρείν

Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι η ανταλλαγή επιχειρηματικών πληροφοριών με τη χρησιμοποίηση ηλεκτρονικών τυποποιήσεων που περιλαμβάνουν: • Την Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων (EDI), • Το Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο( ), • Τους Ηλεκτρονικούς Πίνακες Ανακοινώσεων (EBBs) • Την Ηλεκτρονική Μεταφορά Κεφαλαίων (EFT).

Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου • Ηλεκτρονικές συναλλαγές πιο ασφαλείς και από τις πιστωτικές κάρτες. • Secure Sockets Layer (SSL): πρωτόκολλο κρυπτογράφησης συναλλαγών. • Secure Electronic Transactions (SET): κωδικοποίηση αριθμού της πιστωτικής κάρτας

• • Παγκόσμια παρουσία • • Προσαρμογή στις απαιτήσεις πελατών • • Ταχύτητα ανταλλαγής πληροφοριών • • Ταχύτητα στις συναλλαγές • • 24ωρη δυνατότητα διεκπεραίωσης • • Ουσιαστική μείωση κόστους • • Βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα • • Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες Πλεονεκτήματα Ηλεκτρονικού εμπορίου

Εμπόδια Ηλεκτρονικού εμπορίου • Θέματα υψηλών δαπανών • Θέμα ασφάλειας • Θέματα τεχνολογίας και κυρίως αργή μετάδοση δεδομένων • Έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού • Έλλειψη οικονομικού ενδιαφέροντος

Πύλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Λειτουργία Πύλης Ηλεκτρονικού Εμπορίου • Εδραίωση μιας αρχικής επαφής. • Ανταλλαγή πληροφοριών • Υποστήριξη πριν και μετά την πώληση • Πωλήσεις • Ηλεκτρονική πληρωμή • Διανομή

Ροή Πληροφορίας στην Πύλη

Η επιχείρηση • Ενημερώνει την πύλη σχετικά με εμπορεύματα, αποθέματα, τιμές κτλ. • Ενημερώνεται από την πύλη για την επικοινωνία με του καταναλωτές, για τις παραγγελίες κτλ. Ο καταναλωτής • Ενημερώνεται για τα προϊόντα και τις τιμές τους • Επικοινωνεί με τις επιχειρήσεις • Κάνει on line αγορές και ενημερώνεται για την εξέλιξη της παραγγελίας του. Ροή Πληροφορίας στην Πύλη

Αρχιτεκτονική Εφαρμογής Βάση Δυναμικών Δεδομένων Πύλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ομάδα Διαχείρισης Διαδίκτυο Τελικός Χρήστης Αγοραστής Μ.Μ.Ε. Εφαρμογή για τον τελικό χρήστη Εφαρμογή ΜΜΕ Διαχείριση λογαριασμών LAN

Διαχειριστής Εφαρμογής Εξουσιοδότηση πρόσβασης διαχειριστή Λειτουργίες διαχείρισης Αλλαγή στοιχείων υπάρχοντος λογαριασμού Δημιουργία νέου λογαριασμού Έξοδος από την εφαρμογή Κατάλογος λογαριασμών

Εφαρμογή για την Επιχείρηση Αλλαγή κωδικού πρόσβασης Εξουσιοδότηση πρόσβασης χρήστη Λειτουργίες διαχείρισης Καταχώρηση-επεξεργασία προϊόντων (κατηγορία, όνομα, τιμή,διαθεσιμότητα κτλ) Εισαγωγή στοιχείων παρουσίασης της εταιρίαςστον Παγκόσμιο Ιστό Δήλωση περιοδικών προσφορών Διαχείρισηηλεκτρονικών συναλλαγών αποστολή αντίστοιχου στον πελάτη Έξοδος από την εφαρμογή

Εφαρμογή για τον τελικό χρήστη Αναζήτηση προϊόντων σύμφωνα με κριτήρια Λίσταπροϊόντων που ικανοποιούν τα κριτήρια επιλογή προϊόντος Παρουσίαση προϊόντος επιλογή τοποθέτησης στο καλάθι αγορών ή στην λίστα αγαπημένων Καλάθι Αγορών Περιγραφή Προϊόντος Διαθεσιμότητα Κοστολόγησηαγοράς έλεγχος αποδοχή /ακύρωση αγοράς Στοιχεία πληρωμής καταχώρηση συναλλαγής Επιβεβαίωση και αποστολή στο αγοραστή Τραπεζικό Δίκτυο Τράπεζα αποστολή στοιχείων

Ηλεκτρονική Μεταφορά Κεφαλαίων

• Ο καταναλωτής δίνει εντολή αγοράς. • Η συναλλαγή επεξεργάζεται στον πραγματικό χρόνο. • Αίτηση Έγκρισης συναλλαγής • Αίτηση Έγκρισης συναλλαγής, (SSL connection) • Έγκριση ή απόρριψη συναλλαγής • Έγκριση ή απόρριψη συναλλαγής. • Η συναλλαγή επιβεβαιώνεται • Η συναλλαγή επιβεβαιώνεται.

Προϋποθέσεις προσέλκυσης των πελατών online • Να είναι η πύλη ενημερωμένη. Μία πύλη που δεν αλλάζει ποτέ, δεν έλκει αγοραστές. • Η πύλη να φαίνεται επαγγελματική και να λειτουργεί άψογα. Δεν πρόκειται μόνο να πουλήσει προϊόντα, αλλά πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη στους πιθανούς αγοραστές. • Να είναι η πύλη απλή. Αν είναι πολύ πολύπλοκη, οι αγοραστές θα στραφούν αλλού.

Προϋποθέσεις προσέλκυσης των πελατών online • Να είναι εύκολη η διαδικασία ανεύρεσης συγκεκριμένων προϊόντων. Να υπάρχει ένα κουμπί αναζήτησης σε κάθε σελίδα, έτσι ώστε οι αγοραστές να μπορούν να βρουν εύκολα αυτό που ζητάνε. • Οι σελίδες πρέπει να κατεβαίνουν γρήγορα. Στον κόσμο δεν αρέσει να περιμένει περισσότερο από όσο περιμένει σε μια σειρά. • Να γίνουν οι online επιλογές συγκρίσιμες με οτιδήποτε προσφέρεται αλλού. Αν οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν περισσότερα πράγματα στα καταστήματα, θα πάνε εκεί.

Προϋποθέσεις προσέλκυσης των πελατών online • Να κρατηθούν οι online τιμές όσο πιο χαμηλά γίνεται σε σχέση με εκείνες που προσφέρονται αλλού. • Να πωλούνται προϊόντα που ο κόσμος θέλει να τα αγοράσει online. Ως γενικός κανόνας, αν ένα προϊόν πουλά με ταχυδρομικούς καταλόγους, θα πουλήσει εξίσου καλά και στο Δίκτυο. • Όλες οι συναλλαγές να είναι όσο το δυνατόν ασφαλείς, και να δίνεται η δυνατότητα στους πιθανούς πελάτες να το γνωρίζουν.

Η Πύλη Ηλεκτρονικού Εμπορίου Μαγικό Ραβδί ;

Ξεκινώντας.... Το ηλεκτρονικό εμπόριο (Β2C και Β2Β) δεν είναι η λύση για την οικονομική ανάπτυξη των ΜΜΕ. Μπορεί να αποφέρει ουσιαστικά κέρδη ΜΟΝΟ αν η επιχείρηση ασχοληθεί συστηματικά με αυτό.

.... κ αταλήγοντας Οι επιχειρήσεις της περιφέρειας Ηπείρου…. στάση διστακτική έναντι του έργου Στόχος του έργου …. η άρση της δυσπιστίας των ΜΜΕ και των καταναλωτών έναντι του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αποτέλεσμα …. Ένα επιπλέον χρήσιμο εργαλείο για τις ΜΜΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Βασίλειος Ζώτος