ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : «ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ» ΣΠΟΥΔΑΣΤΡΙΕΣ : ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ : κ. ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2007

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ο αθλητισμός σήμερα είναι μια σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα γι’ αυτό και αποτελεί αντικείμενο μελέτης των επιστημών του μάνατζμεντ, μάρκετινγκ και οικονομίας. Η διοίκηση, διαχείριση και το μάρκετινγκ του αθλητισμού αποτελούν σήμερα καινούργιες αθλητικές επιστήμες, που προήλθαν από την ανάγκη που δημιούργησαν οι μεγάλες απαιτήσεις της σύγχρονης και πολύπλοκης λειτουργίας του αθλητισμού σε όλα τα επίπεδά του.

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΧΟΡΗΓΙΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (1/2) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΧΟΡΗΓΙΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (1/2) Ο αθλητισμός σήμερα χρησιμοποιείται ως μέσο διαφήμισης για τα προϊόντα της χορηγού-εταιρείας. Η σωστή συνεργασία αθλητισμού-χορηγού, στην διαφήμιση και πώληση του προϊόντος έγκειται σε τρία επίπεδα : Μάρκετινγκ Τμηματοποίηση της αγοράς Διαφοροποίηση προϊόντος

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΧΟΡΗΓΙΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (2/2) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΧΟΡΗΓΙΑ-ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (2/2) Αθλητική χορηγία : Αγορά των δικαιωμάτων από έναν αθλητικό οργανισμό με χρήματα, προϊόντα ή υπηρεσίες για την επίτευξη επικοινωνίας ή στόχων. Κατηγορίες χορηγών : Αποκλειστικός χορηγός Επίσημος χορηγός Επίκουρος χορηγός, υποστηρικτές Επίσημος προμηθευτής

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (1/2) Ο σύγχρονος ορισμός του αθλητικού τουρισμού περιλαμβάνει τρεις μορφές μετακινήσεων και αθλητικής συμμετοχής : Τον ενεργό αθλητικό τουρισμό Τον αθλητικό τουρισμό γεγονότων Τον αθλητικό τουρισμό νοσταλγίας

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ (2/2) Η ανάπτυξη του σύγχρονου αθλητικού τουρισμού πρέπει να βασίζεται στην ισόρροπη πρόοδο τριών βασικών αξόνων : της τουριστικής ζήτησης της αθλητικής δραστηριότητας της λήψης αποφάσεων προκειμένου να προστατευθεί το περιβάλλον από τις παρεμβάσεις του σύγχρονου τρόπου διαβίωσης

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ Κοινωνικοπολιτιστικές επιπτώσεις Οικονομικές επιπτώσεις Περιβαλλοντικές επιπτώσεις

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Οι Mullin, Hardy & Sutton δίνουν τον παρακάτω ορισμό : «Το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελείται από όλες εκείνες τις δραστηριότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των αθλητικών καταναλωτών μέσω της διαδικασίας της συναλλαγής. Το αθλητικό μάρκετινγκ έχει αναπτύξει δύο διαστάσεις : το μάρκετινγκ των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών απευθείας στους καταναλωτές του αθλητισμού το μάρκετινγκ άλλων καταναλωτικών και βιομηχανικών μέσων της αθλητικής προώθησης

ΠΛΑΝΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ανάλυση της αγοράς και του οργανισμού Προσδιορισμός της αποστολής, των στόχων και των σκοπών Ανάπτυξη ενός πλάνου μάρκετινγκ Ένταξη του πλάνου μάρκετινγκ στην ευρύτερη στρατηγική διανομή πόρων Έλεγχος και αξιολόγηση του πλάνου

«Μάνατζμεντ είναι η διαδικασία συντονισμού ατόμων, ομάδων και άλλων πόρων (οικονομικών, τεχνολογικών και φυσικών) με σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων ενός οργανισμού». Μερικοί από τους παράγοντες που συχνά επηρεάζουν και διαμορφώνουν τις διαδικασίες του μάνατζμεντ είναι : οι σύγχρονες φιλοσοφικές τάσεις οι αξίες που επικρατούν σε μια κοινωνία η πολιτική και οικονομική κατάσταση η εκπαίδευση η θρησκεία η οικολογία

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Προγραμματισμός Οργάνωση Στελέχωση Διεύθυνση Έλεγχος

ΑΛΛΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Εκτός από τις βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ, υπάρχουν και ορισμένες άλλες που εντάσσονται σε αυτές. Οι συχνότερα αναφερόμενες είναι : η λήψη αποφάσεων η λύση προβλημάτων η προετοιμασία του προϋπολογισμού η επικοινωνία

ΜΟΡΦΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Εξουσιαστικό Δημοκρατικό Laissez - faire

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ Πληροφορική είναι ο επιστημονικός κλάδος που ασχολείται με τη συλλογή και ανάλυση πληροφοριών, καθώς και με τη μετάδοσή τους σε πολλαπλά πεδία γνώσεων. Η πληροφορική διακρίνεται από τους εξής παράγοντες: τεχνολογικός παράγοντας οικονομικός παράγοντας ευρύτερης αποδοχής των τεχνολογικών μεταβολών παράγοντας

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Οργάνωση και διεξαγωγή αθλητικών αγώνων Επιστημονική έρευνα Επικοινωνία των θεσμών του αθλητισμού με τα μέλη τους και με το ευρύτερο κοινό Υπηρεσίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης Οργάνωση εμπορικών δραστηριοτήτων που βασίζονται στα αθλητικά γεγονότα

« Η οικονομική της Διοίκησης αποτελεί εφαρμογή της οικονομικής θεωρίας και της οικονομικής μεθοδολογίας στην πρακτική της λήψης των επιχειρηματικών ή διευθυντικών αποφάσεων » « Η οικονομική ανάλυση των αθλητικών δραστηριοτήτων περιλαμβάνει το πώς περιορισμένοι παραγωγικοί πόροι, κύρια κεφάλαιο και εργασία, συνδυάζονται αποτελεσματικά για την παραγωγή αθλητικών αγαθών και υπηρεσιών τα οποία μεγιστοποιούν την ικανοποίηση που απολαμβάνουν οι άνθρωποι, καταναλώνοντας αυτά τα αγαθά και τις υπηρεσίες»

Ένας από τους ορισμούς που δόθηκε για τον αθλητικό οργανισμό είναι ο εξής : «κοινωνική οντότητα που διαθέτει στόχους, συνειδητά διαμορφωμένη δομή και ξεκάθαρα όρια». Ο ορισμός αυτός δεν διαφέρει από τους κλασσικούς ορισμούς της έννοιας «οργανισμός", εμπεριέχει πέντε βασικά στοιχεία : Κοινωνική οντότητα Συμμετοχή στην αθλητική βιομηχανία Στοχευόμενη δραστηριότητα Συνειδητά διαμορφωμένη δομή Ξεκάθαρα όρια

Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ Ζήτηση είναι η ποσότητα ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας που επιθυμούν να αγοράσουν οι καταναλωτές κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις και σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η μαθηματική σχέση η οποία δείχνει τον τρόπο με τον οποίο η ζητούμενη ποσότητα επηρεάζεται από τους παράγοντες της ζήτησης ονομάζεται συνάρτηση της ζήτησης. Qd=f (P, Y, Ps, Pc, Δ, Πρ, Πλ …)

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Κόστος συμμετοχής σε αθλητικές δραστηριότητες Εισόδημα καταναλωτών Κόστος συμμετοχής σε άλλες αθλητικές δραστηριότητες Ιδιαίτερες προτιμήσεις των καταναλωτών Η ύπαρξη ελεύθερου χρόνου Η ευκολία μεταφοράς Εποχικοί παράγοντες

Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Όπως και η συνάρτηση της ζήτησης έτσι και η συνάρτηση της προσφοράς εκφράζει την μαθηματική σχέση η οποία δείχνει τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζεται η προσφερόμενη ποσότητα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από ορισμένους παράγοντες, οι οποίοι ονομάζονται προσδιοριστικοί παράγοντες της προσφοράς. Qs=f (P, Px, T, W,....)

Ως κόστος ορίζεται το σύνολο των δαπανών στις οποίες προβαίνει μια επιχείρηση για την παραγωγή των προϊόντων της ή την παροχή των υπηρεσιών της. Διακρίσεις της έννοιας του κόστους Το συνολικό κόστος Το κόστος κατά μονάδα προϊόντος Το κόστος παροχής αθλητικών δραστηριοτήτων

ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ « Λογιστική είναι ο επιστημονικός κλάδος που ασχολείται με την παροχή οικονομικών, κατά κανόνα, πληροφοριών οι οποίες αναφέρονται στις οικονομικέ μονάδες και αποσκοπεί στο να υποβοηθήσει τους ενδιαφερόμενους για τις μονάδες αυτές να λάβουν ορθές οικονομικές αποφάσεις» « Σκοπός της λογιστικής είναι η παροχή πληροφοριών στη διοίκηση της επιχείρησης για την σωστή οικονομική διαχείρισή της καθώς και η παροχή πληροφοριών σε άλλους ενδιαφερόμενους οι οποίοι δεν εργάζονται για τη συγκεκριμένη επιχείρηση αλλά σχετίζονται οικονομικά με αυτή»

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ-ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ Ατομική Ομόρρυθμη εταιρεία(Ο.Ε) Ετερόρρυθμη εταιρεία(Ε.Ε) Εταιρεία περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) Ανώνυμη εταιρεία(Α.Ε) ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της παροχής αθλητικών υπηρεσιών και εκείνες που έχουν ως κύρια δραστηριότητα τη λιανική πώληση αθλητικών ειδών είναι συνήθως ατομικές ή Ο.Ε Εταιρείες παραγωγής αθλητικών ειδών είναι συνήθως Α.Ε και Ε.Π.Ε Επαγγελματικές ποδοσφαιρικές και καλαθοσφαιρικές εταιρείες είναι Α.Ε (Π.Α.Ε. ή Κ.Α.Ε)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ