ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Η Φωτοκύκλωση Α.Ε. μαζί με τα υπόλοιπα 11 συστήματα που λειτουργούν στη χώρα μας είναι αρμόδια να συλλέγει επικίνδυνα απόβλητα. Στις.
Advertisements

CRETACERT «ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»
ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΓΡΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
your best ALTERnative mediTERRAnean choice
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (REVISION OF THE CONFERENCE SESSIONS) Συνέδριο για την ποιότητα και την εμπορία των κηπευτικών «ΤΑ ΚΗΠΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Η εταιρία «Βαριόπουλος Β. Χρήστος & ΣΙΑ ΟΕ» με διακριτικό τίτλο VariTech παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα βιοιατρικής τεχνολογίας από.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
Σεμινάρια Μαρτίου- Απριλίου
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Χρηματοδοτικά εργαλεία Επιχειρήσεων και χρησιμότητά τους Κούπανης Βύρων.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
Η αγορά των βιολογικών προϊόντων Προοπτικές και απαιτήσεις ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 Σπύρος Σγούρος Πρόεδρος-Γεν. Διευθυντής.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
8η ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ Δεκαετία ογδόντα: ενδογενής ανάπτυξη Κινητοποίηση του ντόπιου δυναμικού μιας περιοχής (τοπικοί πόροι,
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
One stop Service Η πρόταση της TUV Hellas για ολική ποιότητα στην παραγωγή – εμπορία - πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων Θέμα: One Stop Service: Εφαρμογή.
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
Η επόμενη μέρα..... Μιζάρας Βασίλης
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Ντίνος Μπλιάτσιος ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. 7/11/2013.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Συμβολαιακή Γεωργία και Κτηνοτροφία
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Οι Νέες ∆ιατάξεις για τις Βιολογικές Καλλιέργειες και οι Προοπτικές Χρηµατοδότησης. Αλέξανδρος Παριανός, Γεν. ∆ιευθυντής GMCert, Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Ο γνωστός άγνωστος κλάδος της αγροτικής μας οικονομίας Γνωριμία με το 1ο εξαγωγικό προϊόν της χώρας Δρ Γεώργιος Ντούτσιας Πρόεδρος ΔΟΕΠΕΛ.
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Νικολάου Γεώργιος Γεωπόνος MSc TUV Hellas A.E. Agrisystems Γραφείο Κρήτης Biologica 2010

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ  Βιολογικά και κοινοτικές ενισχύσεις  ενίσχυση αγροτικού εισοδήματος (κοινωνικός χαρακτήρας) αλλά  ελάχιστες ουσιαστικές επενδύσεις  στόχος τα στρέμματα και όχι το τελικό προϊόν Στην υπόλοιπη Ευρώπη...  προσέγγιση καταναλωτή στη Γερμανία το 2008 άνοιξαν 71 νέα καταστήματα βιολογικών προϊόντων Biologica 2010

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ  Κεντρικό Συμπέρασμα Biologica 2010 ¨αν η ανάγκη για κατανάλωση βιολογικών προϊόντων δεν δημιουργηθεί πραγματικά από την ίδια την αγορά τότε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης θα πέφτει στο κενό¨

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ  Μεταποιητικές επιχειρήσεις  είσοδος γνωστών εταιρειών στην παραγωγή βιολογικών π.χ. ΕΛΑΪΣ, ΜΙΝΕΡΒΑ, ΟΛΥΜΠΟΣ, CRETAFARM, ΝΙΚΑΣ  Σημεία λιανικής πώλησης  σημαντική αύξηση των καταστημάτων βιολογικών προϊόντων  τα Super Markets εισέρχονται όλο και πιο δυναμικά  οι λαϊκές αγορές διαθέτουν σημαντικό μερίδιο της πίτας Biologica 2010

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική,

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Biologica 2010 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ SUPER MARKETS ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Συνολικός τζίρος βιολογικών προϊόντων Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα, ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ Ποσοστά κατανάλωσης βιολογικών προϊόντων

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ  Πολιτική των Super Markets κριτήρια τοποθέτησης στο ράφι Biologica 2010  κατάλληλη μεταποίηση  τυποποιημένο προϊόν  κατάλληλη συσκευασία  έξυπνη επισήμανση  ποσότητες προϊόντων  ανταγωνιστικές τιμές  ικανοποίηση ιδιαίτερων απαιτήσεων  διαπραγματευτική δύναμη

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Πρωτογενής Παραγωγή Φυτική - Ζωική Biologica 2010 Τελικά σημεία λιανικής πώλησης Μεταποιητική επιχείρηση Χονδρεμπόριο

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Οίκο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΙΑΝΟΠΩΛΗΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Διερευνούμε τι επιθυμεί ο καταναλωτής και το παράγουμε Παράγουμε και μετά ερευνούμε για τον καταναλωτή του προϊόντος μας  Χ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Animal welfare Total Quality Environment Zero residues Consumer safety Sustainability Producer safety LEGISLATION ISO LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2 LEGISLATION OHSAS GLOBALGAP LEGISLATION ISO LEGISLATION GLOBALGAP AGRO-2, 3 LEGISLATION AGRO-3 ISO 9001 ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός θα ελέγχει την εφαρμογή των Ιδιωτικών Πρωτοκόλλων? Ανεξάρτητος Αξιόπιστος Οργανωμένος Με κατάλληλο προσωπικό Φορέας Ελέγχου υπό την μορφή 2 nd party audit π.χ. ΑΒ Βασιλόπουλος στην Ελλάδα Tesco στην Μ. Βρεττανία MIGROS στην Τουρκία

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Τα Νέα,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Η αλυσίδα σουπερμάρκετ Migros ανακοί-νωσε οτι ξεκινά την πώληση οπωροκηπευ-τικών πιστοποιημένων με το πρότυπο ITU Η Migros υπέγραψε συμβόλαια με 2000 παραγωγούς που είναι πιστοποιημένοι σύμφωνα με το εν λόγω πρότυπο. Η Migros αγοράζει συνολικά 270 χιλιάδες τόνους οπωροκηπευτικών το χρόνο σε όλη την Τουρκία

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 • Ποιός είναι ο βασικός στόχος εφαρμογής τέτοιων Πρωτοκόλλων? να αυξήσουμε το ποσοστό των σταθερών καταναλωτών βιολογικών προϊόντων έναντι των περιστασιακών να πείσουμε νέους καταναλωτές για την αξία των βιολογικών προϊόντων Δημοσίευση: Τα Νέα,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Ναυτεμπορική,

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Biologica 2010 Δημοσίευση: Μακεδονία,

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ Biologica 2010 Πρόταση: σύνδεση της οικονομικής ενίσχυσης με την ποσότητα τελικού προϊόντος Πιθανά Πλεονεκτήματα: 1.Ουσιαστική οικονομική ενίσχυση του πραγματικού αγρότη 2.Σύνδεση των παραγωγών με τις μεταποιητικές μονάδες 3.Μείωση των τιμών στο ράφι 4.Παράπλευρες ωφέλειες

TUV Hellas A.E. Biologica 2010 Γραφείο Αθηνών: Ελ. Βενιζέλου 24   Αγ. Παρασκευή Τηλ. (+30) fax (+30) website: Γραφείο Θεσσαλονίκης Λέοντος Σοφού 20   Θέρμη Τηλ.: (+30) Φαξ: (+30) Γραφείο Κρήτης Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης  Βασιλικά Βουτών  Ηράκλειο Κρήτης Τηλ.: (+30) , 7 Φαξ: (+30)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ