Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων DELTA Ένα εργαλείο καθορισμού μέτρων διαχείρισης κινητικότητας σε περιοχές που αντιμετωπίζουν εποχιακή ζήτηση για μεταφορές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύνοψη Έργου DELTA Συνέδριο «Διαχείριση κινητικότητας και εποχιακές μετακινήσεις» Αθήνα 4-5 Οκτωβρίου, 2010 Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης.
Advertisements

Δρ. Ανδρέας Δημητρίου Πρόεδρος
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Τρίπολη, 25 Νοεμβρίου 2013 Προσδοκώμενα οφέλη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Έργο SoilPro Αλέξανδρος Χαραλάμπους Living.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
15 Απριλίου 2005 Life Cycle Assessment (LCA) as a Decision Support Tool for the ecoproduction of olive oil ECOIL LIFE 04/ENV/GR/ Πολυτεχνείο Κρήτης.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
LIFE ΕNV- eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών διαδικτυακών υπηρεσιών για την προώθηση προηγμένων δικτύων βιομηχανικής συμβίωσης eSYMBIOSIS Ανάπτυξη γνωστικών.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄: ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Έργων Καθαρής Ενέργειας © Minister of Natural Resources Canada 2001 – Η “Ανάλυση Έργων καθαρής Ενέργειας” αποτελεί ένα σεμινάριο.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών - Δίκτυα Ύδρευσης
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
E-Business Forum - Ομάδα Εργασίας Ιδ3 Fiber to the Home - Fiber to the Building «Ευρυζωνικότητα: Προώθηση, Επίδειξη, Στρατηγική, Βέλτιστες Πρακτικές» Δευτέρα,
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Ενημερωτικό Φυλλάδιο Συντονιστής Έργου Συνεργαζόμενοι Φορείς
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Το κόστος Ποιότητας    
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων DELTA Ένα εργαλείο καθορισμού μέτρων διαχείρισης κινητικότητας σε περιοχές που αντιμετωπίζουν εποχιακή ζήτηση για μεταφορές Διαχείριση της κινητικότητας και εποχιακές Μετακινήσεις Αθήνα 4-5 Οκτωβρίου 2010 Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης Ινστιτούτο Μεταφορών Γιάννης Τυρινόπουλος Ευάγγελος Μητσάκης

Το Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων (ΕΥΑ) DELTA •Το ΕΥΑ DELTA στοχεύει στην παροχή υποστήριξης προς τους σχετικούς φορείς περιοχών με προβλήματα διαχείρισης κινητικότητας, στην επιλογή της βέλτιστης λύσης για την βιώσιμη διαχείριση της ζήτησης για μετακινήσεις. •Το ΕΥΑ προτείνει την εφαρμογή μορφών κινητικότητας και σχετικών πολιτικών υιοθέτησής τους, με στόχο: –την ελαχιστοποίηση των άσκοπων μετακινήσεων, –τη δημιουργία αποτελεσματικών διεπαφών–διασυνδέσεων μεταξύ των διαφόρων μέσων, –την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας στην χρήση των διαθέσιμων πόρων.

Το Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων (ΕΥΑ) DELTA •Το ΕΥΑ DELTA αποτελεί μια διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία βασίζεται σε μία δομημένη βάση δεδομένων τύπου SQL, στην οποία βρίσκονται αποθηκευμένα όλα τα απαραίτητα δεδομένα (χαρακτηριστικά περιοχών, μορφές κινητικότητας, βέλτιστες πρακτικές-σημεία αναφοράς κ.ά.). •Η διαδικτυακή υπηρεσία του ΕΥΑ είναι ελεύθερα προσβάσιμη από όλες τις περιοχές, οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα διαχείρισης της αυξημένης ζήτησης για μετακινήσεις, μέσω του Δικτύου DELTA στην διεύθυνση •Το ΕΥΑ παρέχεται σε οκτώ γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, ιταλικά, ισπανικά, γαλλικά, σουηδικά, σλοβένικα, ουγγρικά).

Το Εργαλείο Υποστήριξης Αποφάσεων (ΕΥΑ) DELTA Επιλογή μέτρων διαχείρισης κινητικότητας Κατηγοριοποίηση περιοχής Βέλτιστες πρακτικές αειφόρου κινητικότητας Διαμόρφωση οδικού χάρτη Κατηγορίες περιοχών Βέλτιστες πρακτικές Δημογραφικά, οικονομικά, κυκλοφοριακά και τουριστικά στοιχεία Εγχειρίδιο εφαρμογής προτεινόμενων μέτρων Υποδομές μεταφορών, υπηρεσίες κινητικότητας, νέες τεχνολογίες, προβλήματα και ανάγκες ΕΥΑ DELTA Περιοχή μελέτηςΑποτελέσμα τα έργου Πίνακας αναφοράς Μέτρα κινητικότητας

Τα 4 Στάδια Εφαρμογής του ΕΥΑ DELTA 1/ Κατηγοριοποίηση Περιοχής: Ο χρήστης καλείται να παρέχει πληροφορίες για τα κοινωνικο-οικονομικά, δημογραφικά και κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά της περιοχής του, η ανάλυση των οποίων οδηγεί στην κατηγοριοποίηση της υπό εξέταση περιοχής. 2/ Επιλογή μέτρου (ή μέτρων) Διαχείρισης Κινητικότητας: Ο χρήστης παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις υποδομές μεταφορών, τα υφιστάμενα μέσα μετακίνησης, τα υφιστάμενα μέτρα διαχείρισης κινητικότητας, υπηρεσίες και συστήματα ITS κ.α., ώστε το ΕΥΑ να επιλέξει τα καταλληλότερα κατά περίπτωση προτεινόμενα μέτρα.

Τα 4 Στάδια Εφαρμογής του ΕΥΑ DELTA 3/ Βέλτιστες πρακτικές αειφόρου κινητικότητας: Τα προτεινόμενα μέτρα διαχείρισης κινητικότητας παρουσιάζονται, μαζί με αρκετά παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και σημεία αναφοράς. 4/ Οδικός Χάρτης Υλοποίησης της λύσης: Στο τελικό στάδιο, το ΕΥΑ παρέχει στον χρήστη οδηγίες σχετικά με την υλοποίηση των προτεινόμενων μέτρων διαχείρισης κινητικότητας, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν αναλυτικές περιγραφές των μέτρων, ενδεικτικά χρονοδιαγράμματα, άλλα επιτυχημένα παραδείγματα καθώς και υποστηρικτικές ενέργειες.

Μεθοδολογία εξαγωγής αποτελεσμάτων του ΕΥΑ ΒΔ μεταβλητών περιοχών Βαθμός υλοποίησης μέσων μεταφοράς για την περιοχή (υψηλός, μεσαίος, χαμηλός) ΒΔ μέτρων διαχείρισης κινητικότητας και συσχέτισης μέσων μεταφοράς Βαθμολόγηση και 1 η ταξινόμηση μέτρων διαχείρισης κινητικότητας Πίνακας Αναφοράς (Βαθμός υλοποίησης των μέτρων διαχείρισης κινητικότητας σε μια περιοχή) Βαθμολόγηση και 2 η ταξινόμηση μέτρων διαχείρισης κινητικότητας Τελική επιλογή μέτρων διαχείρισης κινητικότητας βάσει των δυο ταξινομήσεων ΒΔ Βέλτιστων Πρακτικών και Σημείων Αναφοράς Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων (οδικού χάρτη) στον χρήστη

Αναμενόμενα οφέλη για μια περιοχή από τη χρήση του ΕΥΑ DELTA •Οφέλη άμεσα σχετιζόμενα με τις συνθήκες κυκλοφορίας και την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών μετακίνησης: –Αποσυμφόρηση κυκλοφοριακά βεβαρυμμένων οδικών τμημάτων από/προς και εντός της περιοχής, Προώθηση χρήσης δημοσίων συγκοινωνιών, Αύξηση της χρήσης εναλλακτικών και βιώσιμων μέσων μετακίνησης, όπως π.χ. το ποδήλατο και η πεζή μετακίνηση, Αύξηση ποσοστού συνδυασμένων μετακινήσεων. •Οικονομικά και κοινωνικά οφέλη: –Μείωση κόστους χρήσης ΙΧ οχημάτων, Μείωση κόστους που σχετίζεται με δαπανηρές υποδομές (νέες ή συντήρηση υπαρχουσών), Βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών φορέων δημοσίων συγκοινωνιών, Αύξηση εσόδων εξαιτίας νέων επισκεπτών που προτιμούν περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες περιοχές, Αλλαγή κουλτούρας σχετικά με τις μετακινήσεις των κατοίκων και των επισκεπτών.

Αναμενόμενα οφέλη για μια περιοχή από τη χρήση του ΕΥΑ DELTA •Περιβαλλοντικά οφέλη: –Μείωση περιβαλλοντικών ρύπων (εξαιτίας της χρήσης ΙΧ οχημάτων), Μείωση επιπέδων όχλησης (εξαιτίας του θορύβου των ΙΧ οχημάτων), Βελτίωση των γενικότερων περιβαλλοντικών συνθηκών της περιοχής. •Άλλα οφέλη: –Βελτίωση της εικόνας της περιοχής σε σχέση με την ευαισθητοποίησή της προς το περιβάλλον και την βιώσιμη ανάπτυξη.

Συμπεράσματα • Παρόλο που πολλές έρευνας έχουν εστιάσει τα τελευταία χρόνια στην διαχείριση της κινητικότητας, (σχεδόν) καμία δεν συμπεριέλαβε το πρόβλημα της εποχικότητας και της έντονης διακύμανσης στην ζήτηση για μετακινήσεις. • Σε τοπικό επίπεδο μπορούν να εφαρμοστούν διάφορες δράσεις, οι οποίες θα αναδείξουν τις ανάγκες για σαφείς και βιώσιμες λύσεις, όπως π.χ. : –η προώθηση μέτρων και πολιτικών διαχείρισης της κινητικότητας που έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς σε άλλες αντίστοιχες περιοχές, η οποία θα διευκολύνει την δημιουργία βιώσιμων μεταφορικών συστημάτων στις περιοχές με αντίστοιχα προβλήματα, –η αύξηση του επιπέδου ενημέρωσης των περιοχών αυτών σε γενικότερα θέματα που σχετίζονται με την βιώσιμη διαχείριση της κινητικότητας, –η αύξηση του βαθμού συνέργιας μεταξύ των διαφόρων μέσων μεταφοράς, –η προώθηση της αλλαγής στην επιλογή μέσου προς ενεργειακά αποδοτικότερα και περιβαλλοντικά φιλικότερα μέσα μεταφοράς, –η προώθηση της αλλαγής στην συμπεριφορά τόσο των επισκεπτών όσο και των κατοίκων των περιοχών αυτών, –η έμφαση στην σημαντικότητα της παροχής εύχρηστων και κατανοητών εργαλείων στις περιοχές αυτές, τα οποία θα τις βοηθήσουν στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων

Συμπεράσματα Η εφαρμογή του ΕΥΑ DELTA από διάφορες τοπικές αρχές, στα πλαίσια της αξιολόγησής του, ανέδειξε όχι μόνο την ανάγκη ενός εργαλείου που βοηθάει στην επιλογή των βέλτιστων (κατά περίπτωση και περιοχή) μέτρων διαχείρισης της κινητικότητας, αλλά και την γενικότερη θετική αποδοχή και αναγνώριση της χρησιμότητάς του. “I understand the DSI not only as an efficient management tool, but also as a point to share good practices and knowledge (Γενικός διευθυντής Περιφέρειας Βαλεαρίδων Νήσων)”

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας! Βαγγέλης Μητσάκης, Γιάννης Τυρινόπουλος, Άννη Κορτσάρη, Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του έργου DELTA στη διεύθυνση: καθώς και να δοκιμάσετε το ΕΥΑ στο stand του έργου DELTA