Το Wiimote στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ESA's 2011 Teachers Summer Workshop Noordwijk, the Netherlands, 11-14 July 2011. Μιχάλης Ορφανάκης Φυσικός,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΠΕ για Άτομα με Οπτική Αναπηρία (ΟΑ)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ (INPUT/OUTPUT)
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
Γονικός έλεγχος Κ. Ξ. Γ. «ΛΙΟΛΙΟΥ». Γονικός έλεγχος •Ακόμη κι όταν δεν κρυφοκοιτάζετε, μπορείτε να θέσετε περιορισμούς στη χρήση του υπολογιστή από τα.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Εργασία των μαθητριών Χαραλαμπίδου Στέλλας και Χατζηλαζάρου Άννας- Μελίνας 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσ/νίκης.
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Εισηγητής Καθηγητής • Διλιντάς Γεώργιος Σπουδαστές.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
ΤΟ ΥΛΙΚΟ & ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Εφαρμογές Πληροφορικής
Google docs Google docs forms
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ Κωνσταντινά Χαλκιά ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Πληκτρολόγια Χριστόβ Ντίμο Β2/ΒΠ Σχολική χρονιά
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Εργασία στο μάθημα Συντήρηση Υπολογιστών
Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Ο υπολογιστής Υλικό - Hardware Λογισμικό - Software.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Ηλεκτρικά φαινόμενα. Την προηγουμενη φορα Συνεχίσαμε να δουλεύουμε με τη Μηχανική (συνδεση με μοριακή θεωρια, πίεση, παραδειγματα.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Συντήρηση Υπολογιστών Εργασία του μαθητή Γεράσιμου Ευριπίδη.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
Διαδραστικός πίνακας χαμηλού κόστους Με τη χρήση του χειριστηρίου από την κονσόλα nintendo wii (wiimote) Ξυνιδάκης Χρήστος.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
HACK YOUR CLASSROOM ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ONASSIS Παρουσίαση από: ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1’ ΚΑΛΟΓΝΩΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Γ2’ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Οδηγίες χρήσης του προγράμματος WavePad
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Wiimote στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών ESA's 2011 Teachers Summer Workshop Noordwijk, the Netherlands, July Μιχάλης Ορφανάκης Φυσικός, Καθηγητής Γυμνάσιο Κουτσουρά, Λύκειο Μακρύ Γιαλού Ιεράπετρα, Κρήτης

Τι είναι το Wiimote;  Το Wii Remote, είναι το κύριο χειριστήριο της κονσόλας ηλεκτρονικών παιχνιδιών της Nintendo's Wii. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του wiimote είναι η δυνατότητα του να ανιχνεύει κινήσεις, μέσω ο π τικών αισθητήρων κίνησης και ε π ιταχυνσιομέτρων, κάτι π ου ε π ιτρέ π ει στο χρήστη να αλληλε π ιδρά και να χειρίζεται αντικείμενα α π ό α π όσταση με τις κατάλληλες χειρονομίες.

Μη τυπική χρήση του Wiimote  Το Wiimote μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξάρτητα από την κονσόλα Wii  Ήδη από την αρχή της κυκλοφορίας της κονσόλας Wii, ήταν αρκετοί εκείνοι που έψαχναν να βρουν κι άλλους τρόπους για να χρησιμοποιήσουν το Wiimote ξέχωρα από την κονσόλα Wii.  Ο προγραμματιστής και ερευνητής Johnny Lee έχει δημοσιεύσει video demos and κώδικα στην ιστοσελίδα του που μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει για εφαρμογές του Wiimote όπως π. χ. αναγνώριση κινήσεων δακτύλων του χεριού, κατασκευή διαδραστικού πίνακα χαμηλού κόστους, αναγνώριση κινήσεων κεφαλής κ. α.  Έχουν γίνει ακόμη και μελέτες πως μπορεί να αξιοποιηθεί το wiimote ως πρακτική εκπαίδευσης για χειρουργικές επεμβάσεις ή ακόμη και για τη συλλογή δεδομένων σε πειράματα γνωστικής ψυχολογίας University of Memphis University of Memphis

Διαδραστικές επιφάνειες με το Wiimote Υπάρχουν πολλά demo videos στο YouTube το οποία παρέχουν πληροφορίες για το πώς να μετατρέψετε σε διαδραστικές επιφάνειες τον παραδοσιακό σχολικό πίνακα, την οθόνη του υπολογιστή μας ή της τηλεόρασης μας

Το Wiimote και οι Φυσικές Επιστήμες  Το WiiMote Physics είναι μια εφαρμογή που μας επιτρέπει να καταγράψουμε δεδομένα από το wiimote σε πραγματικό χρόνο ! Το WiiMote Physics  Έχει μια σειρά από προκαθορισμένους τρόπους συλλογής δεδομένων επιτάχυνσης και θέσης.  Είναι ανεπτυγμένο σε κώδικά C#.

Wiimote Physics Software

Σύνδεση του Wiimote με τον Υπολογιστή  Όταν εγκαθιστούμε το λογισμικό Wiimote Physics θα κληθούμε να εγκαταστήσουμε επίσης και το NetFramework 4.0 της Microsoft.  Στη συνέχεια συνδέουμε το Wiimote με το υπολογιστή μας μέσω σύνδεσης bluetooth  Για να το πετύχουμε αυτό, ανοίγουμε το Wiimote και πιέζουμε ταυτόχρονα τα πλήκτρα 1 και 2 ( Τώρα το Wiimote ψάχνει για συσκευές bluetooth

Σύνδεση του Wiimote με τον Υπολογιστή  Ταυτόχρονα εκκινήστε στην εφαρμογή αναζήτησης συσκευών bluetooth του υπολογιστή σας και κάντε αναζήτηση συσκευών (“Add a device”)  Όταν αναγνωρίσει η μία συσκευή την άλλη προχωρούμε σε σύζευξη ανάμεσα τους.  ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ζεύξη ανάμεσα στο Wiimote και στον υπολογιστή πρέπει να γίνει χωρίς τη χρήση κωδικού.  Αν το λογισμικό bluetooth του υπολογιστή σας ζητάει απαραιτήτως κωδικό ζεύξης τότε πρέπει να αναζητήσετε άλλο λογισμικό όπως π. χ το bluesol ( Δεν είναι δωρεάν  Τρέξτε το λογισμικό Wiimote Physics

Χρησιμοποιώντας το Wiimote Physics Δεδομένα Απλής Αρμονικής Ταλάντωσης

Πληροφορίες για το Wiimote Physics  WiiMote Physics Home WiiMote Physics Home  WiiMote Physics Software WiiMote Physics Software  YouTube videos YouTube videos  Star Stryder webpage Star Stryder webpage  Φυσικά Πειραματικά Φυσικά Πειραματικά

Πληροφορίες για το διαδραστικό πίνακα Wiimote  Johny Lee’s webpage Johny Lee’s webpage  Wii Project Whiteboard Wii Project Whiteboard  Wii Teachers Wii Teachers  YouTube YouTube

Πληροφορίες για το Χρήση Wiimote αντί για ποντίκι pc  YouTube YouTube  GlovePie Software GlovePie Software  Wiimote mouse script for GlovePie Wiimote mouse script for GlovePie