Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Σκίντζη Γιώργος Ιωάννου Γρηγόρης Πραστάκος
Advertisements

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Σύστημα Bonus • Κατηγορία Β: Στόχοι Εταιρείας : Συντελεστής Βαρύτητας:
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
Ελεύθερη Πτώση των Πωλήσεων στα Εμπορικά Καταστήματα της Γλυφάδας
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Η τιμή των προϊόντων καπνού ως εργαλείο της αντικαπνιστικής πολιτικής στην εποχή της κρίσης Τομέας Οικονομικών της Υγείας 1 Γιάννης Κυριόπουλος MD, MPH,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
Το αποτύπωμά μας κοστίζει ….. Συνεργαζόμαστε και Κερδίζουμε
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ομάδα Ιβ3 του E-business Forum “Ηλεκτρονικές Αγορές
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΑΤΣΩΡΗΣ BSc MBA DBA(cand)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Αξιοποίηση POS δεδομένων για αποτελεσματική αναπλήρωση προϊόντων στο κατάστημα 9ο Πανελλήνιο Συνέδριό του με θέμα «Υπό Επιτήρηση»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη Συνεργατική Βελτιστοποίηση Αποθεμάτων Πρακτικές και Οφέλη Με την επιστημονική υποστήριξη του: Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Παύλος Λυμπεράκος Sales Administration Manager ΕΛΑΪΣ UNILEVER Hellas AE

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

Ομάδα Εργασίας ECR Hellas ECR HELLAS PROJECT Διερεύνηση Αιτιών για Υψηλά Αποθέματα Επιλογή συνεργατικών πρακτικών αντιμετώπισης Αξιολόγηση πρακτικών μέσα από 6 πιλοτικές εφαρμογές

Μέλη της Ομάδας Εργασίας ECR HELLAS PROJECT ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ BEIERSDORF HELLAS Ξενικάκης Δημήτρης KPMG ADVISORS A.E. Δημάκης Γρηγόρης ICAP GROUP - MANAGEMENT CONSULTANTS Μώρος Κωνσταντίνος MARS HELLAS A.E. Αλεξίου Κέλλυ Νικολάου Δόμνα Corrado Dal Molin METRO AEBE Ντελέκου Μάγδα Τριανταφύλλης Γιώργος NESTLE HELLAS A.E. Μπουκαούρης Νίκος Βαζούρας Αλέξανδρος PLANNING A.E. Πέγια Ελένη Βούλγαρης Νίκος PROCTER & GAMBLE HELLAS ΕΠΕ Γκαργκάσουλας Δημήτρης Βαξεβανέλλης Αλέξανδρος ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ RETAIL LINK A.E. Κυπριωτάκη Κάλλια ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Κανάκης Ιωάννης Λιαδάκης Στέλιος ΑΦΟΙ ΚΑΣΣΟΥΔΑΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. Γαλιατσάτος Χρήστος ΑΦΟΙ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΙ Αβράμης Κώστας Μιχαλιτσιάνος Γεράσιμος ΕΛΑΪΣ - UNILEVER HELLAS A.E. Λυμπεράκος Παύλος Αγγελάκης Ευάγγελος ΙΕΛΚΑ Κιοσές Λευτέρης Ο.Π.Α. Μούρτος Γιάννης Πραματάρη Κατερίνα Μπαρδάκη Κλεοπάτρα Πλίτσος Στάθης Τρύφωνα Στέλλα

Συνεργατική Παραγγελιοδοσία Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών In-store Logistics Συνθήκες Διανομής Συνεργατική Παραγγελιοδοσία Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών

Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα Πιλοτική Εφαρμογή: Αναδιάταξη Ραφιού ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ In-store Logistics Κατάταξη των προϊόντων του προμηθευτή στο ράφι βάσει των πωλήσεων του προηγούμενου έτους → ποιοι κωδικοί προϊόντων ανά κατάστημα αξίζουν περισσότερο χώρο στο ράφι -23,5% Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα 2 Σεπ 2012 - 5 Ιαν 2013

Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα Πιλοτική Εφαρμογή: Αναδιάταξη Ραφιού ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ In-store Logistics Κατάταξη των προϊόντων του προμηθευτή στο ράφι βάσει των πωλήσεων του προηγούμενου έτους → ποιοι κωδικοί προϊόντων ανά κατάστημα αξίζουν περισσότερο χώρο στο ράφι +10,08% * Πτώση πωλήσεων λόγω εισαγωγής νέων προϊόντων και προωθητικών ενεργειών ανταγωνισμού Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα 17 Σεπ 2012 - 15 Ιαν 2013

Αποθέμα σε όλη την αλυσίδα Πιλοτική Εφαρμογή: Μέγεθος Κιβωτίου και Συχνότητα Παραγγελίας ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Συνθήκες Διανομής Σενάριο 1: Μείωση συσκευασίας κιβωτίου Σενάριο 2: Αύξηση συχνότητας παραγγελιών σε όλο το μήκος της τοπικής εφοδιαστικής αλυσίδας Αποθέμα στο κατάστημα -17,09% ΣΕΝΑΡΙΟ 1 ΣΕΝΑΡΙΟ 2 Αποθέμα σε όλη την αλυσίδα 8 Οκτ 2012 – 3 Νοε 2012 +22%

Συνεργατική Παραγγελιοδοσία Πιλοτική Εφαρμογή: Συνεργατική Παραγγελιοδοσία ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Συνεργατική Παραγγελιοδοσία Ο λιανέμπορος παρέχει εβδομαδιαία στοιχεία πωλήσεων & αποθεμάτων στον πωλητή του προμηθευτή → ο πωλητής του προμηθευτή προτείνει τη βέλτιστη ποσότητα της επόμενης εβδομαδιαίας παραγγελίας +61,25% Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα -6,28% ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΩΛΗΤΗ 12 Νοε 2012 -15 Ιαν 2013

Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών Πιλοτική Εφαρμογή: Συνεργατική Διαχείριση Προωθητικών ΠΙΛΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών Φάση 1η: παρακολούθηση πωλήσεων και αποθέματος προωθητικής ενέργειας μεταξύ 27/8 και 3/9 Φάση 2η: Πρόβλεψη από κοινού (λιανέμπορος-προμηθευτής) με τα δεδομένα της 1ης φάσης για τη ζήτηση της προωθητικής ενέργειας του Νοεμβρίου → Σύγκριση αποθεμάτων των δύο φάσεων -79% Μεταβολή αποθέματος στο κατάστημα -80% 1η ΦΑΣΗ 2η ΦΑΣΗ 27 Αυγ 2012 – 30 Νοε 2012

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή Αποθέματος: Σύγκριση Πιλοτικών Εφαρμογών ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή αποθέματος Μέγεθος κιβωτίου Συχνότητα παραγγελίας

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεγαλύτερη η πτώση στα βραδυκίνητα προϊόντα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή αποθέματος

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεγαλύτερη η πτώση στα μεσαία-μικρά καταστήματα ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή αποθέματος Μέγεθος κιβωτίου Συχνότητα Παραγγελίας

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεγαλύτερη η πτώση στα καταστήματα της Περιφέρειας ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μεταβολή αποθέματος Μέγεθος κιβωτίου Συχνότητα Παραγγελίας

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κι ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Ποιοτικές Εκτιμήσεις ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ κι ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ Οι προμηθευτές εμφανίζονται σχεδόν απόλυτα πρόθυμοι να συνεργαστούν με τους εταίρους τους στην εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ οι λιανέμποροι σε ικανοποιητικό βαθμό. Οι νέες συνεργατικές πρακτικές εκτιμάται πως χρειάζονται περισσότερο χρόνο προετοιμασίας. Οι προμηθευτές εκτιμούν πως το κόστος εφαρμογής σε ευρεία κλίμακα των συνεργατικών πρακτικών θα είναι αρκετά μεγάλο, ενώ οι λιανέμποροι το θεωρούν μικρό. Ενίσχυση βαθμού συνεργασίας μεταξύ των εταίρων Βελτίωση επιπέδου εμπιστοσύνης

Συμπερασματικά... Απαιτείται συνεργασία για να μπορούν να προχωρήσουν αυτές οι πρακτικές Αν υπάρχει ένας τομέας στον οποίο πρέπει να δουλέψουμε συνεργατικά αυτή την εποχή, τότε η βελτιστοποίηση αποθεμάτων είναι ξεκάθαρα ένας τέτοιος τομέας Σημαντική η συμβολή του ECR έργου στο να αναδείξει το θέμα και να βοηθήσει τη συνεργασία Πρέπει να φύγουμε από το «σοκ» της κρίσης και την αδράνεια και να δράσουμε πριν μας ξεπεράσει η αγορά Σε αυτό το μαραθώνιο δεν μιλάμε για υψηλά ή χαμηλά αλλά για βέλτιστα αποθέματα