Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
«Υποστηρίζοντας το μέλλον σου!» - “Supporting your Future” dasta.teilar.gr Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (Δ.Α.ΣΤΑ.) Τ.Ε.Ι. Λάρισας CAREER AND EMPLOYMENT.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Segway Greece Καβάφη 6, Αγ. Ελευθέριος, Τ.Κ Αθήνα Τηλ Fax
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ “ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ’’ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΣΑΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΑΞΗ ΤΑΞΗ : ΑΥ1456 ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ.
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
7ο εργαστήριο: Πολλαπλασιασμός Εσπεριδοειδών
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΥΛΙΚΑ:  2 κιλά περίπου άγρια χόρτα για πίτα, όχι για βράσιμο  Άνηθο  Κρεμμυδάκια φρέσκα  5 Αυγά  2 ντομάτες ώριμες  Ελαιόλαδο.
Radio ads rule! Listen in! 1. Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2.
Ο Βόλος στο πέρασμα των χρόνων…  Εργασία στο μάθημα της τοπικής ιστορίας Μέλη ομάδας: Ασπρούδης Στέφανος Ευτυχίδης Αποστόλης Ζυλάλι Οργκές Γκέσκoυ Μαλένα.
Φρούτα ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ: 1.Να ορίζει τα φρούτα 2.Να ταξινομεί τα φρούτα σε κατηγορίες και να αναφέρει παραδείγματα 3.Να σχολιάζει τη θρεπτική.
Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in.
 Το 6 ο Δημοτικό Σχολείο χτίστηκε πριν από 25 χρόνια. Αποτελείτ αι από 255 μαθητές και 32 δασκάλους.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Διαφημιστική εκστρατεία
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ένα από τα τμήματα του project της Α λυκείου το Α5 ασχολήθηκε με την καταγραφή των περισσότερων μουσικών ειδών . Κατά τη διάρκεια της εργασίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μουσική και εφηβεία.
and he will flee from you.
Διαθεματική προσέγγιση
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ ΤΜΗΜΑ: Β1
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Είδη Μουσικής - Ραπ.
ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΟΥ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σαλβαρίδη Ελένη Σίμης Χρήστος
Αποσμητικό χώρου συμπυκνωμένο
Ακόμη και ο Θεός έχει ανάγκη διαφημίσεως γι’ αυτό χτυπούν οι καμπάνες
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Συνάντηση ΠΑΣΕΓΕΣ – ΕΑΣ Θεσ/νικη
ΧΟΡΟΣ
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΝΟΜΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΓΡΕΒΕΝΩΝ
6.8 Εντολή Αναζήτησης και Εφαρμογή Φίλτρων
الفصل 1/ أساسيات الضوء.
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Διαχείρισης Πιστωτικού Ελέγχου
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή»,
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020

Καμπάνιες •Obey your thirst •Freedom from thirst •SUBLYMONAL ADVERTISING •Καμπάνια στην Αμερική •Sepia filter ξηρασία •Αίσθημα διασκέδασης •liquid freedom = thirst •Κέρδισαν την αγορά της Αμερικής και Ασίας

SUBLYMONAL ADVERTISING It will only affect your brain Subliminal = υποσυνείδητα Subliminal advertising = αθέμιτη διαφήμιση Lymon = Lemon + lime Sublymonal advertising

Κοινή πορεία σε όλες τις καμπάνιες •Lymon •Δυνατό slogan •Σταθερό κοινό στοιχεία hip hop και rap •Εμφανές το προϊόν που διαφημίζεται από την αρχή μέχρι το τέλος •Διαφημίσεις που σε βγάζουν από το κατεστημένο και την άποψη που είχες για το προϊόν Τέλος Φιλίτσα Κωττίδη