ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΥΣΜΟΣ.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 12 η έκδοση 3 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ KotlerKeller

3-2 Ερωτήσεις Κεφαλαίου •Ποιες είναι οι συνιστώσες ενός σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος μάρκετινγκ; •Ποια είναι τα χρήσιμα εσωτερικά αρχεία; •Από τι αποτελείται ένα σύστημα συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ;

3-3 Ερωτήσεις Κεφαλαίου_2 •Ποιες είναι οι κυριότερες μέθοδοι για την παρακολούθηση και τον εντοπισμό ευκαιριών στο μακροπεριβάλλον; •Ποιες είναι μερικές σημαντικές εξελίξεις στο μακροπεριβάλλον;

3-4 Οι πληροφορίες χρειάζονται συστηματική έρευνα •Ποιες αποφάσεις παίρνετε συνήθως; •Ποιες πληροφορίες χρειάζεστε για να πάρετε αυτές τις αποφάσεις; •Ποιες πληροφορίες παίρνετε συνήθως; •Ποιες ειδικές μελέτες ζητάτε σε τακτά διαστήματα; •Ποιες πληροφορίες θα θέλατε και τις οποίες δεν παίρνετε τώρα; •Ποιες πληροφορίες θα θέλατε καθημερινά; Κάθε εβδομάδα; Κάθε μήνα; Κάθε χρόνο; •Ποια περιοδικά και εμπορικές εκθέσεις θα θέλατε να βλέπετε τακτικά; •Για ποια θέματα θα θέλατε να παίρνετε πληροφορίες; •Ποια προγράμματα ανάλυσης δεδομένων θα θέλατε; •Ποιες είναι οι τέσσερις πιο χρήσιμες βελτιώσεις που θα μπορούσαν να γίνουν στο υπάρχον πληροφοριακό σύστημα μάρκετινγκ;

3-5 Εσωτερικά Αρχεία Ο κύκλος από την παραγγελία μέχρι την πληρωμή Βάσεις δεδομένων, αποθήκευση και εξόρυξη δεδομένων Το σύστημα συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ Πληροφοριακά συστήματα πωλήσεων

3-6 Βήματα για την βελτίωση της ποιότητας του συστήματός της συλλογής πληροφοριών μάρκετινγκ Εκπαίδευση των πωλητών να εντοπίζουν τις νέες εξελίξεις. Παρακίνηση των μελών των καναλιών για την διανομή πληροφοριών μεταξύ τους Εξωτερική δικτύωση Δημιουργία συμβουλευτικής ομάδας πελατών Αξιοποίηση κρατικών πηγών δεδομένων Αγορά πληροφοριών από εξωτερικούς προμηθευτές Συγκέντρωση πληροφοριών από πελάτες δικτυακά

3-7 ΠΙΝ. 3.2 Δευτερεύουσες πηγές εμπορικών δεδομένων Nielsen Information Resources, Inc. MRCA Arbitron Simmons SAMI/Burke

3-8 Ανάγκες και τάσεις Εφήμερες μόδες Τάσεις Μέγα-τάσεις (megatrends)

Μεγα-τάσεις που διαμορφώνουν το καταναλωτικό τοπίο •Η γήρανση των ανθρώπων της γενιάς της πληθυσμιακής έκρηξης •Καθυστερημένη συνταξιοδότηση •Αλλαγή της φύσης της εργασίας •Αυξημένο μορφωτικό επίπεδο •Ελλείψεις εργατικού δυναμικού •Αύξηση της μετανάστευσης •Αυξημένη επιρροή των Ισπανόφωνων •Αλλαγή στην τάση των γεννήσεων •Διεύρυνση των γεωγραφικών διαφορών •Αλλαγή της ηλικιακής δομής

3-10 Δυνάμεις του μακρο - περιβάλλοντος Δημογραφικές Οικονομικές Πολιτικο- νομικές Κοινωνικο- πολιτιστικές Τεχνολογικές Φυσικές

3-11 Πληθυσμός και δημογραφικά •Μέγεθος •Ρυθμός αύξησης •Ηλικιακό μείγμα •Εθνικό μείγμα •Επίπεδα εκπαίδευσης •Συνήθειες του νοικοκυριού •Τοπικά χαρακτηριστικά •Γεωγραφικές μετακινήσεις του πληθυσμού

3-12 H Mattel στην αγορά της Κίνας

3-13 Ομάδες ηλικιών πληθυσμού Προσχολική ηλικία Σχολική ηλικία Έφηβοι

3-14 Ο δικτυακός τόπος της Schwab στην Κινεζική γλώσσα

3-15 Συνήθειες του νοικοκυριού

3-16 Οικονομικό περιβάλλον $ Αγοραστική δύναμη $ Κατανομή εισοδήματος $ Αποταμιεύσεις $ Χρέος $ Διαθεσιμότητα πιστώσεων

3-17 Είδη βιομηχανικών δομών Βιομηχανικές οικονομίες Οικονομίες στοιχειώδους διαβίωσης Οικονομίες που εξάγουν πρώτες ύλες Εκβιομηχα- νιζόμενες οικονομίες

3-18 Ινδία – μία εκβιομηχανιζόμενη οικονομία

3-19 Σαουδική Αραβία – μία από τις οικονομίες που εξάγουν πρώτες ύλες

3-20 Το “look” (εμφάνιση) της Gap είναι αναγνωρίσιμο παντού

3-21 Το κοινωνικο-πολιτιστικό περιβάλλον Απόψεις για τον εαυτό μας Απόψεις για τους άλλους Απόψεις για τη φύση Απόψεις για οργανισμούς Απόψεις για την κοινωνία Απόψεις για το σύμπαν

3-22 ΠΙΝ 3.4 Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες των Αμερικανών στον ελεύθερο χρόνο τους •Περπάτημα •Κηπουρική •Κολύμβηση •Φωτογραφία •Ποδηλασία •Ψάρεμα •Μπόουλινγκ •Κατασκήνωση •Τρέξιμο •Γυμναστική •Γκολφ •Επιμόρφωση ενηλίκων

3-23 Το φυσικό περιβάλλον Έλλειψη πρώτων υλών Αυξημένο ενεργειακό κόστος Πιέσεις για περιορισμό της ρύπανσης Ο μεταβαλλόμενος ρόλος των κυβερνήσεων

3-24 Το τεχνολογικό περιβάλλον Ο ρυθμός των αλλαγών Ευκαιρίες για καινοτομίες Προϋπολογισμοί έρευνας και ανάπτυξης που αλλάζουν Αύξηση των κανονισμών για τις τεχνολογικές αλλαγές

3-25 Το πολιτικό-νομικό περιβάλλον Σκλήρυνση νομοθεσίας για την επιχειρηματική δραστηριότητα Ανάπτυξη ομάδων ειδικών συμφερόντων

3-26 Ετικέτες με τιμές μονάδας σε ένα ράφι σούπερ μάρκετ

3-27 Θέμα για συζήτηση Take a position: 1.Οι διαφορές στις ηλικίες είναι πολύ πιο σημαντικές από τις συναναστροφές. 2. Η επίδραση των συναναστροφών είναι πιο σημαντική από την ηλικιακή διαφορά.

3-28 Ζητήματα Μάρκετινγκ Ποιες μάρκες θεωρείτε πετυχημένες και νομίζετε ότι “σας μιλάνε ”? Ποιες στοχεύουν αποτελεσματικά την ηλικιακή σας ομάδα; Γιατί? Ποιες δεν το κάνουν αυτό;