του Διαδικτυακού Εργαλείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΤΕΤ) Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Φιλογλωσσία Διδασκαλία της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας (2η Δράση του ΙΕΛ στην Γλωσσική.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK Τσίντζου Ιωάννα Β3.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) Αναζήτηση κατάλληλων εκπαιδευτικών εργαλείων του διαδικτύου και δημιουργία οδηγών χρήσης για την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Google docs Google docs forms
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Σενάριο.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Youtube Youtube 1η Φάση Εργασίας - : 1η Φάση Εργασίας - : Μπούφτα Λεμονία:Υπεύθυνη συλλογής πληροφοριών,Υπεύθυνη αξιολόγισης εργασίας Μπούφτα Λεμονία:Υπεύθυνη.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Συνεδρίαση διευθυντών
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Τίτλος Δραστηριότητας
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Εργαλεία Οργάνωσης και Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Υλικού Εργαλείο «Έγγραφα»: Μεταφόρτωση/Ανέβασμα.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
του Διαδικτυακού Εργαλείου
Τπε και γλώσσα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

του Διαδικτυακού Εργαλείου Παρουσίαση του Διαδικτυακού Εργαλείου "FLICKR"

Τι είναι το flickr; Πώς χρησιμοποιείται; Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διδακτικό εργαλείο;

Ορισμός του FLICKR: Ιστοχώρος φιλοξενίας, αποθήκευσης, οργάνωσης και διαμοιρασμού φωτογραφιών στα πλαίσια των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ FLICKR: Το flickr έχει δύο κύριους σκοπούς: Να μπορεί κανείς να κοινοποιεί το φωτογραφικό του υλικό σε ανθρώπους, με τους οποίους ενδιαφέρεται να το μοιραστεί. Να παρέχει τρόπους προσωπικής οργάνωσης φωτογραφιών και βίντεο, προσφέροντας τη δυνατότητα, όχι μόνο στον εκάστοτε χρήστη αλλά και στις επαφές του, να συμβάλλουν στην οργάνωση του υλικού, με τη χρήση σημειώσεων και tags)

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: Το flickr δημιουργήθηκε το Φεβρουάριο του 2004 από την εταιρεία Ludicorp. Η πρώτη έκδοση = chatroom με όνομα Flickrlive και δυνατότητα online ‘συναλλαγής’ φωτογραφιών μεταξύ των χρηστών. (Επρόκειτο περισσότερο για συλλογή φωτογραφιών που κάποιος εύρισκε στο διαδίκτυο και όχι φωτογραφιών που τραβούσαν οι ίδιοι οι χρήστες). Το Μάρτιο του 2005 το Yahoo αγόρασε την Ludicorp και το Flickr.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FLICKR: Το Δεκέμβριο του 2006 το όριο για δωρεάν ‘ανέβασμα’ φωτογραφιών αυξήθηκε από τα 20ΜΒ στα 100ΜΒ. Τον Απρίλιο του 2008 το Flickr έδωσε τη δυνατότητα σε χρήστες να πληρώνουν συνδρομή και να ανεβάζουν βίντεο (90 δευτερόλεπτα, 150ΜΒ). Το Νοέμβρη του 2008 διέθετε 3.000.000.000 φωτογραφίες Σήμερα: Νέα μηχανή πιο γρήγορης και αποτελεσματικής αναζήτησης φωτογραφιών στο: Flickr:http://www.liteflick.com/

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ FLICKR : Κεντρικό χαρακτηριστικό του Flickr είναι η χρήση tags, που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν εικόνες σχετικές με κάποιο θέμα. Επίσης χαρακτηριστική είναι η χρήση tag clouds, που επιτρέπει την πρόσβαση σε φωτογραφίες που έχουν γίνει tag με σημαντικές λέξεις-κλειδιά. Γι’ αυτό θεωρείται το κύριο παράδειγμα χρήσης του κοινωνικού tagging (Folksonomy, collaborative tagging, social classification, social indexing, social tagging), το οποίο συνίσταται στη μέθοδο της συνεργατικής δημιουργίας και χειρισμού tags για την κατηγοριοποίηση ενός περιεχομένου.

Το flickr σε απλά Ελληνικά! www.flickr.com

Βήμα 1ο: Για να αποκτήσετε λογαριασμό στο flickr θα πρέπει να έχετε yahoo mail.

Βήμα 2ο: Επιλέξτε το όνομα που θα δώσετε στο λογαριασμό σας. Βήμα 2ο: Επιλέξτε το όνομα που θα δώσετε στο λογαριασμό σας.

Βήμα 3ο: Πατήστε sign in για να μπείτε στο λογαριασμό σας.

Βήμα 4ο: Ανεβάστε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο.

Βήμα 5ο: Διαλέξτε τη φωτογραφία, προσθέστε την περιγραφή της εικόνας, δώστε της έναν τίτλο και κάντε tag.

Βήμα 6ο: Αποκτήστε ένα δίκτυο φίλων στο flickr.

Βήμα 7ο: Φτιάξτε το προφίλ σας.

Βήμα 8ο: Οργανωθείτε.

Βήμα 9ο: Σχολιάστε.

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Άφθονο και ποικίλο οπτικό ερέθισμα για τη δημιουργία περιβάλλοντος, στα πλαίσια του οποίου οι μαθητές δρουν συνεργατικά. Δυνατότητα διαχείρισης και εποπτείας της ομάδας Δυνατότητα ανατροφοδότησης Το Brainstorming τροφοδοτεί την φαντασία των μαθητών, εξάλλου όπως αναφέρει ο Einstein: "IMAGINATION IS MORE IMPORTANT THAN KNOWLEDGE".

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Ιδανικό διδακτικό εργαλείο για μετάγγιση πολιτισμικών στοιχείων Ιδανικό για δημιουργία πρωτότυπων διαδραστικών δραστηριοτήτων ανά θεματική ενότητα ή επικοινωνιακή περίσταση. Ιδανικό για δραστηριότητες σε όλα τα επίπεδα γραμματικής ανάλυσης (λεξιλογικό, συντακτικό, μορφολογικό, πραγματολογικό), κυρίως όμως στο λεξιλόγιο.

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Ο δάσκαλος πρέπει να καθοδηγεί την εκπαιδευτική διαδικασία, να περιορίζει & να φιλτράρει το εύρος των πληροφοριών, για να αποφευχθεί η χαοτική πρόσληψη δεδομένων. Παγίδα εύκολου εντυπωσιασμού

Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του δασκάλου: παιδαγωγικές δυσκολίες - Περιορισμένος χρόνος, μέσα στον οποίο πρέπει να ολοκληρωθεί η διδακτέα & εξεταστέα ύλη. Απαραίτητη η τεχνολογική επιμόρφωση, αν και επίπονη διαδικασία για μερικούς

Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικά πλεονεκτήματα + Σύμπτυξη των ερεθισμάτων όλου του κόσμου, με δυνατότητα ποικίλης έκφρασης (http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm), ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών. Κατάλληλο για μαθητές που ‘προτιμούν’ το οπτικό ερέθισμα. Η ενεργή συμμετοχή σε ένα group, από μόνη της, αποτελεί μια εργασία (πόσο καλά αποτυπώνεις το θέμα, πώς επέλεξες μια φωτογραφία, τι αντιπροσωπεύει για σένα.) Εξοικείωση με τις καινούργιες τεχνολογίες.

Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικές δυσκολίες - Από τη πλευρά του μαθητή: παιδαγωγικές δυσκολίες - (Πιθανή) Διάσπαση προσοχής, που προκύπτει από τη χαοτική και ανεπεξέργαστη πρόσληψη πληροφοριών Όχι κατάλληλο για μαθητές που ‘προτιμούν’ το λεκτικό ερέθισμα Δεν εγείρει το ενδιαφέρον σε όλους τους τύπους των μαθητών. Δημιουργία δυσκολίας σε ανθρώπους μη εξοικειωμένους με τη τεχνολογία Κάποιοι μαθητές ‘χρειάζονται’ μεταγλωσσικές πληροφορίες και πιο παραδοσιακή διδασκαλία

Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: Θα μπορούσε ο καθηγητής να ζητήσει από τους μαθητές να ανεβάσουν εικόνες από τις διακοπές τους, τις οποίες θα κλιθεί να σχολιάσει η υπόλοιπη τάξη. Μπορούν να πουν τι αισθάνονται, όταν βλέπουν τα διάφορα ειδυλλιακά τοπία. Στη συνέχεια θα μπορούσαν να εκφράσουν τη γνώμη τους για το πού θα διάλεγαν να πάνε διακοπές και γιατί. Δημιουργία μιας ιστορίας. Ζητάμε από τους μαθητές να κατασκευάσουν μια φανταστική ιστορία (χρησιμοποιώντας όχι μόνο τις δικές τους εικόνες αλλά και των φίλων τους) που θα διαθέτει και ελάχιστη περιγραφή.

Διδακτικές Προτάσεις Αξιοποίησης του Εργαλείου: Περιγραφή των εικόνων. Κατασκευή κόμιξ. Διαθέσιμες εικόνες για παρουσιάση κοινωνικού /πολιτιστικού /ιστορικού γεγονότος διαφόρων χ (π.χ. βάφτιση, γάμος στην Ελλάδα ) Ιδανικό για τη διδασκαλία μαθημάτων όπως γεωγραφίας, ιστορίας, πολιτισμού, ξένων γλωσσών, λογοτεχνίας κλπ.

Flickr Tutorials http://www.youtube.com/watch?v=8RqvKXgQc9w http://www.youtube.com/watch?v=Re05530ulS4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=vPU4awtuTsk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE

Flickr Tutorials http://www.youtube.com/watch?v=QLo4355l6QE http://www.youtube.com/watch?v=3R_MWGFvDEE http://www.youtube.com/watch?v=QLo4355l6QE http://www.youtube.com/watch?v=J55sVOU0Rp8&feature=relate d http://www.youtube.com/watch?v=8wvnLTEPfII&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=jUcZTgIrpqI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=SyXmR2PA6cM

Βιβλιογραφία http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm http://www.liteflick.com/

Παρουσιάση στο πλαίσιο του σεμιναρίου ‘Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες’ ΕΚΠΑ 2009 ΠΜΣ Διδασκαλία της ΝΕ ως ΞΓ Παρουσιάση στο πλαίσιο του σεμιναρίου ‘Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες’ Επιμέλεια: Μητσάκου Λουκία 252 Οσιπένκο Όλγα 278 Ποδηματή Ελισσάβετ 254 Τζοβάρα Βιβιάνα 262