της τέχνης, των γραμμάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Advertisements

ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ,Η ελληνιδα που συγκίνησε το κόσμο
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Toυ Νεκρού αδερφού Εισαγωγικά Παραλογές
Γιώργος Κάκαρης Γ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
H Κοινωνιολογία τησ μόδασ
Tα χρoνια του Περικλh.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Οδυσσέας Ελύτης 1o Πρότυπο Πειραματικό Θεσσαλονίκης τμήμα Δ2
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Ο σεισμός του 1978 στη Θεσσαλονίκη
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Η ΖΩΉ ΤΗΣ ΣΑΠΦΟΎΣ Ονόματα : Νάσος Κουγιουμτζόγλου, Μαρία Κεραμίδη, Αναστασία Κουνίου, Άλκης Κουλουμαργιέτος, Σοφία Μαντζουράνη.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
project: οψεις της ψυχολογιας
Η μεγάλη κυρία της Παιδαγωγικής Μαρία Μοντεσσόρι βάσισε το εκπαιδευτικό της σύστημα στη βούληση των παιδιών να επιλέγουν ελεύθερα τη δραστηριότητα που.
MARIE CURIE Εργασία για το Project Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ομάδα 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
ΕΛΛΗ ΛΑΜΠΕΤΗ.
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Υπεύθυνη εργασίας Θεοδωρούδη Ελένη
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ Ντάστιν ΧόφμανΝτάστιν Χόφμαν στο ρόλο του Τεντ Κράμερ Μέριλ ΣτριπΜέριλ Στριπ στο ρόλο της Τζοάνα Κράμερ Τζάστιν ΧένριΤζάστιν Χένρι στο ρόλο.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΑΠΦΩ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ :ΓΙΑΜΑΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΟΜΑΔΑ Δ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ
Εκπαιδευτικό Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Ο θησαυρός της Βαγίας της Ζωρζ Σαρή.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Ερευνητική Εργασία Α’ Λυκείου Α’ Τετράμηνο
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Η Ιστορία της μάσκας Η μάσκα δεν γνωρίζει σύνορα και κάθε λαός της δίνει τη δική του ερμηνεία και τη χρησιμοποιεί σύμφωνα με τις παραδόσεις του. Η μάσκα.
30β. Τα ελληνικά κράτη μετά την άλωση της Πόλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

της τέχνης, των γραμμάτων Γυναίκες: Ένα ταξίδι στις μεγαλοπρεπείς μορφές της τέχνης, των γραμμάτων και του αθλητισμού. Κουρουκλίδου Ελένη Κουτσαυτάκη Εύη Παναγή Κυριάκος Παπαλεξίου Ευαγγελία Πετρίδου Ευαγγελία Project Β' λυκείου

Εισαγωγή Η γυναικεία μορφή κατάφερε να ξεχωρίσει σε όλες τις περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας και να αλλάξει τα δεδομένα της εποχής της σε πολιτιστικό επίπεδο. Γυναίκες συνεχίζουν να διακρίνονται για τα επιτεύγματά τους και στη σημερινή εποχή. Project Β' λυκείου

Στόχος της ερευνητικής μας εργασίας ήταν: Αναδρομή στην πορεία των γυναικών που ξεχώρισαν σε πολιτιστικό επίπεδο. Και να πληροφορηθούμε για τις γνώσεις των ατόμων πάνω σε αυτές. Project Β' λυκείου

Μεθοδολογία Βιβλιογραφική έρευνα Οπτικοακουστικό υλικό Ερωτηματολόγια Δημιουργία αφίσας Χρονολόγιο Project Β' λυκείου

Χάρτης Αμερικής Αμερική Μαρία Κάλλας Φρίντα Κάλο Κάθριν Μπίλι Τζην Χέπμπορν Μπίλι Τζην Κινγκ Φρίντα Κάλο Αμερική Project Β' λυκείου

Υψίφωνος ερμηνεύτρια όπερας, Αμερική Μαρία Κάλλας Το ταλέντο της ως λυρικής τραγουδίστριας και ως ηθοποιού αναζωογόνησε και μεταμόρφωσε σε τέτοιο βαθμό την τέχνη της, ώστε οι θαυμαστές της σήμερα να μιλούν για την όπερα «προ» και «μετά Κάλλας». Η ιταλική όπερα χάρη σε αυτήν έζησε μια δεύτερη Αναγέννηση. Είχε βαθιά γνώση του ελληνικού δράματος και αυτό φαινόταν σε κάθε ρόλο που υποδυόταν. Υψίφωνος ερμηνεύτρια όπερας, (1923-1977) Project Β' λυκείου

Κάθρην Χέπμπορν Ήταν μεγάλη ηθοποιός του Χόλιγουντ. Κέρδισε 4 Όσκαρ για την ερμηνεία της σε ταινίες, τα περισσότερα από κάθε άλλον ηθοποιό στην ιστορία του κινηματόγραφου. Ήταν η πρώτη ηθοποιός που τόλμησε να φορέσει παντελόνι σε ταινία της καθώς υπήρξε δεινή φεμινίστρια Αμερικανίδα ηθοποιός (1907-2003) Project Β' λυκείου

Χάρτης Ευρώπης Ευρώπη Νάντια Κομανέτσι Σαπφώ Κοκό Σανέλ Μαρία Λένι Ρίφενσταλ Βιρτζίνια Γουλφ Νάντια Κομανέτσι Μαίρη Σέλλεϋ - Κουάντ Σαπφώ Κοκό Σανέλ Μελίνα Μερκούρη - Κατίνα Παξινού Ελένη Μουζάλα Μαρία Μοντεσσόρι Ευρώπη

Ευρώπη Μαρία Μοντεσσόρι Την κέρδισε η αγάπης της για τα παιδιά από πολύ νωρίς και την οδήγησε στο να αφιερώσει την έρευνά της σε αυτά. Ασχολήθηκε με παιδιά που αντιμετώπιζαν νοητική καθυστέρηση. Ίδρυσε ένα Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, που μελετούσε τα προβλήματα ασθενών από το φρενοκομείο της Ρώμης και λειτούργησε τα πρώτα σχολεία προσχολικής αγωγής, με την ονομασία «τα σπίτια του παιδιού». Το σύνολο των απόψεων και μεθόδων της που γρήγορα άρχισαν να βρίσκουν ανταπόκριση στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών χωρών ονομάστηκε Μοντεσσοριανή Αγωγή. (1870-1952μ.Χ.): Ιταλίδα Παιδαγωγός Project Β' λυκείου

Κοκό Σανέλ Ίδρυσε ομώνυμο οίκο μόδας που παραμένει στην επικαιρότητα μέχρι σήμερα. Το 1921 δημιούργησε το άρωμα "Σανέλ № 5" και εφηύρε το μικρό μαύρο φόρεμα. Οι καινοτομίες της είναι βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας πολλών γενεών γυναικών. Συσχετίστηκε με το μοντέρνο κίνημα συμπεριλαμβανομένων των Ντιάγκιλεφ, Πικάσο, Στραβίνσκι και Κοκτώ. Ήταν αποφασισμένη να σπάσει τους παλαιούς κώδικες και να βρει ένα τρόπο να εκφράσει τον εαυτό της. (1883-1971) Σχεδιάστρια Μόδας Project Β' λυκείου

Αρχαία Ελληνίδα ποιήτρια Σαπφώ Η Σαπφώ είναι μία πολυσυζητημένη και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα της Αρχαιότητας, η οποία ακόμα και σήμερα παραμένει τυλιγμένη στην άχλη της Ιστορίας, καθώς δεν είναι γνωστά πολλά για το βίο, ο οποίος φέρεται να ήταν αξιοθαύμαστος. Ήταν λυρική ποιήτρια καταγόμενη από τη Λέσβο. Έγραψε ερωτικά ποιήματα, ύμνους στους θεούς και επιθαλάμια (τραγούδια του γάμου). Η ελευθεριότητα που της παρείχε η Λέσβος, της επέτρεψε να δράσει έντονα στο νησί πολιτικά, πολιτιστικά αλλά και ως παιδαγωγός-μουσικός. Ίδρυσε πιθανότατα και Ακαδημία. Η ποίησή της δονείται από αυθορμητισμό και έντονα αισθήματα. Τα ποιήματά της θεωρούνται σήμερα ακόμη πιο διαχρονικά από ποτέ, γι’ αυτό το λόγο έχει χαρακτηριστεί αθάνατη Μούσα. (630-570) Αρχαία Ελληνίδα ποιήτρια Project Β' λυκείου

Ενόργανης γυμναστικής Νάντια Κομανέτσι Άρχισε την ενασχόληση με τη γυμναστική στα 6 της χρόνια αφού την γοήτευε πολύ ο αθλητισμός. Έχει γράψει το όνομά της με χρυσά γράμματα στην ιστορία του αθλητισμού. Καταφέρνει και διατηρεί τον μύθο της. Ήταν η πρώτη αθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής που βραβεύτηκε με το τέλειο 10. Η Νάντια Κομανέτσι υπήρξε το παιδί-θαύμα του αθλητισμού. (1961-…) Χρυσή Ολυμπιονίκης Ενόργανης γυμναστικής Project Β' λυκείου

Χρονολόγιο Project Β' λυκείου

Ερωτηματολόγια Οι μαθητές γνώριζαν τις νεότερες από τις επιλαχούσες γυναικείες μορφές. Συγκριτικά με τις απαντήσεις των ανδρών και των γυναικών (ηλικίας 35-50), οι άνδρες γνώριζαν το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών συγγραφέων και αθλητριών σε αντίθεση με τις γυναίκες που γνώριζαν περισσότερες πληροφορίες για αυτές που έμειναν γνωστές κυρίως στο χώρο της μόδας και της υποκριτικής. Η Κατίνα Παξινού ψηφίστηκε ως η πιο αγαπημένη ηθοποιός. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων γνώριζαν για την φωνολογική κατηγορία της Μαρία Κάλλας. Καθώς επίσης και την ιδιότητα της Νάντιας Κομανέτσι. Project Β' λυκείου

Project Β' λυκείου

Συμπεράσματα Οι γυναίκες που επιλέξαμε έχουν αδιαμφισβήτητη αξία. Μέσα από τα έργα τους άφησαν μια τεράστια κληρονομιά που αναγνωρίζεται σε παγκόσμιο επίπεδο ως μοναδικό. Πολλοί από τους ερωτηθέντες της έρευνά μας γνώριζαν για τη ζωή, το έργο και τη συμβολή τους στον πολιτισμό. Ανακαλύψαμε ότι οι νεότεροι άνθρωποι είτε γνώριζαν ελάχιστα πράγματα για αυτές είτε τις αγνοούσαν παντελώς.

Βιβλιογραφία ΓΟΑΙΜ1: Ι.Ν. Πρωτοπαπαδάκης(2009) , Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες ,Αθήνα: Αθ. Σταμούλης ΓΟΑΙΜ2: Ν. Πρωτοπαπαδάκης (2010) , Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες ,Αθήνα: Αθ. Σταμούλης 50ΓΠΑΤΚ: Νικολαίδου Δ & Παναγιωτίδου Γ. (2009), 50 Γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο, Θεσσαλονίκη: Αρχέτυπο CCB : Coco Chanel Biography (2011) [on – line] Available http://www.vogue.co.uk/spy/biographies/coco-chanel-biography MKOWSB: Mary Quant Official website biography (2005) [on – line] Available http://www.maryquant.co.uk/ KHFB: Katherine Hepburn Full Biography (2012) [on – line] Available http://www.biography.com/people/katharine-hepburn-9335828

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ