Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ «Ξέρω τι Ζητάω!».
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΓΑΙΑ
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Jigsaw: Τί είναι;.
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ. ΕΚΔΟΧΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Ο Αλέξανδρος επέστρεψε στην Βαβυλώνα και άρχισε να οργανώνει τον περίπλου της Αραβίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
Βιολογία Γυμνασίου.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του 4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ-Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου - Το Σακούλι με τα Μυστικά. . Μυστικά της Ιστορίας-Μυστικά της Τάξης μου.

Σκοπός και στόχοι Σκοπός είναι οι μαθητές να εξερευνήσουν όλες τις δυνατές εκδοχές σε σχέση με τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και να ανακαλύψουν όσα μυστικά κρύβονται γύρω από αυτή την τόσο σημαντική ιστορική προσωπικότητα.

Σκοπός και στόχοι Ακόμη θα διερευνήσουν την σημασία που έχουν τα μυστικά και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η κοινωνία το θέμα. Θα κληθούν να επιλύσουν μέσα από βιωματικές ασκήσεις στο ερώτημα αν υπάρχουν ωφέλιμα ή όχι μυστικά.

Σκοπός και στόχοι Τέλος θα μάθουν να δραματοποιούν και να σκηνοθετούν ταινίες με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών και να εργάζονται συλλογικά και σε ρόλους που αρμόζουν στον καθένα μέσα από εικονικές τάξεις.

Σκοπός και στόχοι ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ : www.4secrets.wikispaces.com Μπορείτε και εσείς να προσθέσετε υλικό από το σύνδεσμο Οδηγίες για Νέα Μέλη.

Οργάνωση ομάδας Όνομα Ομάδας 4Secrets Μυστικιστές Secretaries Γραμματείς και Φαρισαίοι Psychologists Ψυχολόγοι Searchers Ψαχτήρια Programmers Εθισμένοι στους Η/Υ No name Ιστορικοί Directors Σκηνοθέτες.

Ρόλοι και αρμοδιότητες ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ: Αδαμοπούλου Σμαράγδα – Κουμίδου Ζωή. ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ : Κεφαλά Κων/να- Κονταργύρη Μαγδαληνή Αναγνωστοπούλου Χρυσ.-Φλώρου Ευαγγελία

Ρόλοι και αρμοδιότητες ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ : Σπηλιόπουλος Γρηγόρης – Νικολόπουλος Γιώργος –Ντούσας Γιάννης –Αλέξίου Χρήστος-Κόγκας Βασίλης . ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ : Σταυροπούλου Κατερίνα –Σιδηροπούλου Ελευθερία-Μορφουλά Μαρία-Γρηγοριάδης Δημήτρης-Κονιώρης Άγγελος.

Ρόλοι και αρμοδιότητες Γραμματείς :ΟΛΟΙ.

Τεχνική-Περιοχές Εξερεύνησης. Βιωματικές Ασκήσεις . Εικονικές Τάξεις. Ταινία με θέμα : Το σακούλι με τα μυστικά μας.

Ασκήσεις δημιουργίας ομάδας Γνωριμία Μελών: Με λένε… Μου Αρέσει…. Ελεύθερος Συνειρμός –Μυστικά. Θεατρικό Παιχνίδι –Τα Μυστικά και Ψέματα. Το Σακούλι με τα Μυστικά –Καταγραφή ,Βιντεοσκόπηση.

Πρακτικές Βιωματικές Ασκήσεις. Ανάθεση ρόλων –Δημιουργία Ομάδων. Δημιουργία εικονικής τάξης. Εργασίες κατά ομάδες –ρόλους. Δημιουργία ταινίας με το Movie Maker. Συμπεράσματα Ολομέλειας.

Συμπεράσματα-Υλικό. ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΑΙΝΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΤΖΑΦΟΥ ΑΙΜΙΛΙΑ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ.