ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Advertisements

Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ/ΘΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: Περιγραφή-Ερευνητικά Δεδομένα-Πρόληψη εξέταση πλευρών του φαινομένου, όπως οι διάφορες μορφές του, η σχέση του με.
«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet, θέλουμε να λείπει ο κακός»
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Τα μυστικά ενός ευτυχισμένου Εκπαιδευτικού Εισήγηση στα πλαίσια Επιμορφωτικού Σεμιναρίου με τίτλο Θετική Σκέψη και Δράση στην Εκπαιδευτική κοινότητα «Ψυχική.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Cyberbullying και ασφαλής χρήση
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
«Ασφαλές Διαδίκτυο» ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας Τρίτη 4/2/2015 ΓΕ.Λ. Φιλοθέης πρόγραμμα Comenius Regio: «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Διασύνδεση Γενεών μέσα από ένα Ωφέλιμο Διαδίκτυο
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕΣΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχολικό Ετος 2011 - 2012 ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ 18 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 70ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ Συντονισμός ΚΟΛΟΒΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ05 Συμμετέχουν ΚΑΝΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ05 ΜΑΙΝΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΠΕ02 ΠΑΥΛΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ07

Mail: mail@70gym-athin.att.sch.gr Site: http://70gym-athin.att.sch.gr 70o Γυμνάσιο Αθηνών Ασπρογέρακα 2 Νέος Κόσμος 117 44 Τηλ.:  210-9027362  Fax:  210-9027327 Mail:   mail@70gym-athin.att.sch.gr Site: http://70gym-athin.att.sch.gr

Η συνεχώς αυξανόμενη ευρυζωνικότητα για τα παιδιά και τους εφήβους Σε συνδυασμό με: Τον ψηφιακό αναλφαβητισμό των γονιών Την ανεπάρκεια των φορέων να εκπαιδεύσουν τα παιδιά στο ασφαλές και παραγωγικό Διαδίκτυο Την κρίση στον θεσμό της οικογένειας Την οικονομική κρίση Την έλλειψη ενίσχυσης ενδιαφερόντων και δραστηριοτήτων

Οδηγούν Στην ολοένα αυξανόμενη δημιουργία εθιστικών συμπεριφορών μέσα από το Διαδίκτυο Γεγονός που αφήνει τα παιδιά απροστάτευτα απέναντι σε κάθε κακόβουλη συμπεριφορά

Στη χώρα μας υπάρχει έλλειμμα εμπειρίας, ενημέρωσης και κατάρτισης Κυρίως γιατί η επιστημονική κοινότητα άρχισε να ασχολείται με το θέμα αυτό τα τελευταία χρόνια Έτσι γίνεται συχνά λανθασμένα ταύτιση της εξάρτησης του Διαδικτύου με τις άλλες εξαρτήσεις από ουσίες

Με αποτέλεσμα να δαιμονοποιείται το Διαδίκτυο να πανικοβάλλεται η οικογένεια και όπως είναι φυσικό να αποφεύγει να ζητήσει βοήθεια

Οι κίνδυνοι, για τη σωματική και ψυχική υγεία, που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι στο Διαδίκτυο Πορνογραφία Τζόγος Παρενόχληση Εκφοβισμός Αποπλάνηση Σεξουαλική κακοποίηση Παραβατικότητα Κυβερνοαυτοκτονία

Οι κίνδυνοι, για τη σωματική και ψυχική υγεία, που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι στο Διαδίκτυο Αναπτύσσονται σε διαφορετικό περιβάλλον από το πραγματικό Είναι σαφώς μεγαλύτεροι και με διαφορετικές συμπεριφορές τόσο για το θύτη όσο και για το θύμα Και βέβαια πολύ πιο επικίνδυνοι και δύσκολα αντιμετωπίσιμοι

Πραγματικός κόσμος - Διαδίκτυο Η μεταφορά εμπειρίας από θέματα που αντιμετωπίζονται στον πραγματικό κόσμο σε θέματα που προκύπτουν στο Διαδίκτυο είναι ανεπαρκής και πολλές φορές λανθασμένη. Αυτό συμβαίνει γιατί: Η συμπεριφορά των εμπλεκομένων είναι τελείως διαφορετική Η οικογένεια, το σχολείο, η παρέα στο Διαδίκτυο απουσιάζει Η χρήση είναι ανεξέλεγκτη και η τεχνολογία βοηθά τους θύτες σε μεγάλο βαθμό

Ασφαλές Διαδίκτυο Οι επιστήμονες υγείας και οι εκπαιδευτικοί Οι επιστήμονες υγείας πρέπει να καταρτιστούν για να μπορέσουν να διαγνώσουν εάν το παιδί εμφανίζει συμπτώματα εξάρτησης του Διαδικτύου Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να καταρτιστούν προκειμένου να καταφέρουν να εντοπίσουν τα παιδιά με συμπτώματα κατάχρησης του Διαδικτύου

έχοντας πάντα στο μυαλό τους ότι: Το Διαδίκτυο είναι στην κουλτούρα του παιδιού Δεν νοείται επαγγελματική και κοινωνική ανάπτυξη του εφήβου χωρίς την επαφή του με το Διαδίκτυο

Η χρήση του Διαδικτύου στην εκπαίδευση Το σχολείο λειτουργεί ως φορέας κοινωνικοποίησης Από έρευνα που έχει διεξαχθεί από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας το 2009

φαίνεται ότι οι έφηβοι που : Κάνουν χρήση του Διαδικτύου στα πλαίσια του σχολείου Πραγματοποιούν ομαδικές εργασίες που προάγουν την ομαδικότητα και ελαχιστοποιούν τον κοινωνικό αποκλεισμό Ενημερώνονται από τους εκπαιδευτικούς για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου

Έχουν λιγότερες πιθανότητες να κάνουν κατάχρηση του Διαδικτύου

Δράσεις - Δραστηριότητες Δράσεις - Δραστηριότητες Με την πεποίθηση ότι: τα προβλήματα της Σχολικής Μονάδας αφορούν όλα τα μέλη της Σχολικής Κοινότητας ρόλος του σχολείου είναι να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει τους γονείς

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 2Στις 24-10-2011 πραγματοποιείται Ενδοσχολική Επιμόρφωση Γονείς και Εκπαιδευτικοί ενημερώνονται για: τη βία και την ενδοσχολική βία, bullying τη διαδικτυακή βία, cyber bullying από τη σχολική ψυχολόγο και ψυχοπαιδαγωγό κα Αβδελίδου Εύη, συνεργάτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

2/11-28/12/2011 «ΑΡΙΑΔΝΗ»: Η καθηγήτρια που συντονίζει τη Σχολική Δραστηριότητα «Ασφαλές Διαδίκτυο» συμμετέχει στο Πρόγραμμα «ΑΡΙΑΔΝΗ» Είναι Πρόγραμμα κατάρτισης για το φαινόμενο του “εθισμού” των εφήβων στο Διαδίκτυο καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του Διαδικτύου Υλοποιείται από το ΕΚΠΑ με τη συμμετοχή της ΜΕΥ(Μονάδα Εφηβικής Υγείας) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης του ΕΚΠΑ (Ε.Σ.Π.Α. 2007-2013) . Διάρκεια 85 ώρες www.ygeia-pronoia.gr, www.epanad.gov.gr, www.espa.gr

Την Παρασκευή 16/12/2011 συμμετέχουμε σε Ημερίδα στο Γκάζι στην αίθουσα Κ. Καβάφης

Πρόκειται για τη «ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ» που οργανώνει το Υπ. Προστασίας του Πολίτη και η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

ΔΕΥΤΕΡΑ 19/12 «ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΑΡΙΑΔΝΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ«ΕΘΙΣΜΟΥ» ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.

Με το σύνθημα οι ομαδικές εργασίες προάγουν την ομαδικότητα και ελαχιστοποιούν τον κοινωνικό αποκλεισμό

Στα πλαίσια της Σχολικής Δραστηριότητας «Ασφαλές Διαδίκτυο μέσο μάθησης και επικοινωνίας των μαθητών στην Ελλάδα και στην Ευρώπη»,

Διαβάζουμε το βιβλίο «Delete στον ηλεκτρονικό εκφοβισμό» και αναζητούμε την

Αναζητούμε ηλεκτρονικά και παρουσιάζουμε στοιχεία για την ιδιαίτερη πατρίδα μας

Χάρτες Μνημεία και Ιστορικά στοιχεία

Ήθη και Έθιμα Παραδόσεις

Αυτό μας επιτρέπει να γνωριστούμε καλύτερα Μιλάμε για τον πολιτισμό των άλλων Υπογραμμίζουμε τις διαφορές Τις αποδεχόμαστε

Την Τετάρτη 8/2/2012 συμμετέχουμε Την Τετάρτη 8/2/2012 συμμετέχουμε

Στο 1ο Συνέδριο για την «Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο»

που διοργανώνει η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος που διοργανώνει η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Μια μαθήτρια και ένας μαθητής του 70ου Γυμνασίου Αθήνας

Εκπαιδεύονται και προετοιμάζονται από τους ειδικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Συμμετέχουν στις εργασίες του Συνεδρίου

Και παρουσιάζουν, μαζί με μαθητές από 9 ακόμη σχολεία της χώρας

Παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες…

Τους κινδύνους και τις οδηγίες ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο Τους κινδύνους και τις οδηγίες ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο

Έχουμε ετοιμάσει τη αφίσα μας και φωτογραφιζόμαστε λίγο πριν την έναρξη του Συνεδρίου

«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» «Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012»

6η Μαρτίου Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 70ου Γυμνασίου Αθήνας με αφορμή την καθιέρωση της 6ης Μαρτίου ως Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο δραστηριοποιούνται, από τις 22/2/2012 με στόχο την ευαισθητοποίηση και την επαγρύπνηση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας ώστε να περιοριστούν οι εκδηλώσεις βίας στη ζωή των ανηλίκων.

Πραγματοποιούνται Βιωματικά σεμινάρια που αφορούν την επίλυση διαφορών και συγκρούσεων Η υπεύθυνη Αγωγής Υγείας του Γραφείου ΣχολικώνΔραστηριοτήτων της ΔιεύθυνσηςΔευτεροβάθμιας Εκπ/σης Α΄ Αθήνας κα Μ. Χιόνη πραγματοποιεί στις 6/3/2012, 2ωρη ενδοσχολική επιμόρφωση στο Σύλλογο Διδασκόντων του 70ου Γυμνασίου Αθήνας με θέμα το « Σχολικό Εκφοβισμό».

Δραστηριότητες αναπτύσσονται με άξονα τη Διαθεματικότητα στο πλαίσιο όλων των γνωστικών αντικειμένων του Σχολείου

στο μάθημα της Αγωγής του Πολίτη ενημερώνονται από την κα Βλάχου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και το απόλυτο δικαίωμά τους να βρίσκονται σε ένα σχολικό περιβάλλον το οποίο να τους παρέχει ασφάλεια και προστασία

στο μάθημα της Πληροφορικής, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ στο μάθημα της Πληροφορικής, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Διδασκάλου κάνουν αναζήτηση εικόνων και δημιουργούν ηλεκτρονικές αφίσες που κοσμούν το χώρο του σχολείου και της εκδήλωσης

70ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το διαδίκτυο δεν είναι μόνο παιχνίδι! Προστάτευσε τον εαυτό σου. Σεβάσου τη ζωή των άλλων…. 70ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους κ στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους κ. Σεκλειζιώτη δημιουργούν επίσης αφίσες και κολάζ

εμπνεόμαστε και δημιουργούμε τις δικές της αφίσες Συμμετέχουμε ως ομάδα μαθητών της Σχολικής Δραστηριότητας «Ασφαλές Διαδίκτυο μέσο μάθησης και επικοινωνίας των μαθητών στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» βλέπουμε την ταινία «Τα παιδιά της χορωδίας» ( Les Choristes) του Ch. Barratier εμπνεόμαστε και δημιουργούμε τις δικές της αφίσες

En ligne connectez-vous à la magie… pas aux risques 70ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ En ligne connectez-vous à la magie… pas aux risques

Διαβάζουμε αποσπάσματα από το βιβλίο «ΜΙΛΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ» των Ε Διαβάζουμε αποσπάσματα από το βιβλίο «ΜΙΛΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ» των Ε. Δικαίου, Β. Ηλιόπουλου, Τζ. Τασάκου

«Τα μπλε γυαλιά» «…Ο Νίκος ανήκει στην ομάδα του σχολείου όπου όλοι φοράνε μωβ. Οι φίλοι του τον παροτρύνουν να κλέψει τα μπλε γυαλιά ενός νεοφερμένου μαθητή. Το σχολείο θα αναστατωθεί. Όλοι θα ψάχνουν τα γυαλιά και ο Νίκος τρόπους να τα επιστρέψει χωρίς να υπάρξουν συνέπειες…».

«Τα μπλε γυαλιά» «…Όλους μια συνωμοσία σιωπής τους εμποδίζει να μοιραστούν τα προβλήματα τους και να ζητήσουν βοήθεια. Πώς θα πειστούν να μιλήσουν;…»

Την 6η Μαρτίου Ημέρα κατά της βίας στο σχολείο Την 6η Μαρτίου Ημέρα κατά της βίας στο σχολείο Η υπεύθυνη του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΚΕ.ΣΥ.Π. Αμπελοκήπων, Ψυχολόγος κα Σακελλαρίδη Φωτεινή μας ενημερώνει για την «Ενδοσχολική Βία», τους «Παράγοντες Πρόληψης» και τους «Τρόπους αντιμετώπισης»

Η ομάδα ειδικών επιστημόνων του Κέντρου Πρόληψης της Εξάρτησης και Αγωγής Υγείας «ΑΘΗΝΑ-ΠΡΟΜΑΧΟΣ» του 2ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δ. Αθηναίων, που έχει στον τομέα ευθύνης της την υποστήριξη των μελών της Σχολικής μας κοινότητας, ζήτησε από τους μαθητές να παρουσιάσουν τις δράσεις τους μέσα από τις σελίδες της μαθητικής ηλεκτρονικής εφημερίδας του Κέντρου http://www.athinaprevention.wordpress.com που τον επόμενο μήνα έχει κεντρικό θέμα την ενδοσχολική βία. Η συνεργασία αυτή θα αποτελέσει και την επόμενη δράση του σχολείου μας με την πεποίθηση ότι η προσπάθεια για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της βίας πρέπει να είναι συνεχής.

Διαβάζουμε το βιβλίο του Tassies

Και η προσπάθεια δραματοποίησης κάνει την ανάγνωσή μας πιο δημιουργική

συνδέουμε αυτά που συμβαίνουν στο βιβλίο με αυτά που συμβαίνουν δίπλα μας

τη βία, τον αποκλεισμό, την αδικία

Η βία στο σχολείο μας Ο Σύλλογος διδασκόντων, μετά την απόπειρα κατάληψης που σημειώθηκε στο σχολείο, στην προσπάθειά του να διερευνήσει το θέμα και να αποδώσει ευθύνες, βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να αντιμετωπίσει, μετά από καταγγελίες μαθητών, και τα κρούσματα βίας που εκδηλώθηκαν.

Η καθηγήτρια του σχολείου μας κα Φωτειάδου Χρυσούλα περνώντας όπως όλοι από την έκπληξη και τον τρόμο, στη λύπη και μετά στο θυμό κατέγραψε τα συναισθήματά της…

Μέσα από αυτή τη δυναμική εκπαιδευτική διαδικασία ανακαλύπτουμε πόσο εύκολο είναι να παραβιαστούν τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα και ευαισθητοποιούμαστε πάνω σε ζητήματα προάσπισής τους Κατανοούμε πως εκείνο που πρέπει εμείς απαραιτήτως να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το πνεύμα μας. Γιατί αν δεν το αλλάξουμε, τίποτα δεν θα αλλάξει.