ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2014
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Σύμφωνα με το νόμο 4186/ Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. Μια πρώτη προσέγγιση Λ Υ Κ Ε Ι Ο.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Νέο Λύκειο.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Στρατικόπουλος Νικόλαος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΗΜΗΤΡΕΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΕΠ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΕΣΥΠ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Πλ. Αγίου Δημητρίου 4, Τρίπολη τηλ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Ν.4186 – (ΦΕΚ193 Α΄ )
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
 1. Το «Γενικό Λύκειο» (Ημερήσιο και Εσπερινό) αποτε− λεί εκπαιδευτική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παροχής γενικής παιδείας και βαθμιαίας εμβάθυνσης.
ΚΕΣΥΠ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ Ευροίας 1 Τηλ
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
ΚΕΣΥΠ ΘΕΡΜΗΣ Διεύθυνση : Απ. & Γρ. Ταβάκη 28 τκ : Θέρμη, Τηλ / fax: Ιστοσελίδα : kesyp-therm.thess.sch.grkesyp-therm.thess.sch.gr
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (Κοινό πρόγραμμα)
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ο ΓΕΛ ΣΠΑΤΩΝ
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ Καθημερινά στη ζωή μας παίρνουμε μικρές ή μεγάλες αποφάσεις. Οι περισσότερες από αυτές λαμβάνονται αυθόρμητα χωρίς πολύ σκέψη. Ειδικά σε κάθε στάδιο μετάβασης στο Εκπαιδευτικό σύστημα, καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις για τα επόμενα βήματά μας, να κάνουμε επιλογές για το μέλλον. Για να παίρνουμε τις κατάλληλες αποφάσεις ειδικά για σπουδές, χρειάζεται να έχουμε γνώση του εαυτού μας – της προσωπικότητάς μας και πληροφορίες για σχολές και επαγγέλματα.

ΤΕΙ / ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Α΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Β΄ΕΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ΄ΕΤΟΣ 12ΜΗΝΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΟΑΕΔ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 4 6 ΜΗΝΗ Μαθητεία ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 3 Α΄ΤΑΞΗ ΤΟΜΕΙΣ Β΄ΤΑΞΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Γ΄ΤΑΞΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΕΠΑΛ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 12 ΜΗΝΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 4 ΟΑΕΔ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Α΄ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ Ι. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ & ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΙΙ. ΘΕΤΙΚΕΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΙΙI. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΙV. ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ V. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Ανθρωπιστικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Οικονομικών , Πολιτικών, Κοινωνικών και Παιδαγωγικών Σπουδών Ε.Π.Ε. Ανθρωπιστικών, Νομικών Επιστημών Ε.Π.Ε. Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών Ε.Π.Ε Επιστημών Υγείας Ε.Π.Ε Οικονομικών, Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών Ε.Π.Ε. Παιδαγωγικών Επιστημών Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Αρχαία Ελληνικά Φυσική Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Λατινικά Μαθηματικά Βιολογία Αρχές Οικονομικών Επιστημών Αρχές Φυσικών Επιστημών Ιστορία Χημεία Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Α. Βαθμοί προαγωγής – απόλυσης Βαθμός Προαγωγής Α΄και Β΄τάξης (Β.Π.) = Μ.Ο όλων των μαθημάτων (Γραπτών και Προφορικών) Βαθμός Απόλυσης Γ΄Τάξης (Β.Α.)= Μ.Ο όλων των μαθημάτων (Γραπτών και Προφορικών) Β. Θέματα ενδοσχολικών εξετάσεων Α΄τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (κλήρωση). 50% : Επιλογή Διδάσκοντα. Β΄ τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (με ηλεκτρονική κλήρωση ανά σχολείο). 50% : Επιλογή Διδάσκοντα/ντων.

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Γ΄τάξη 50% : Από Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (κλήρωση). 50% Επιλογή Διδάσκοντα/ντων. Στο μάθημα Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας της Γ΄τάξης με διακριτά διδακτέα αντικείμενα-κλάδους την Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία εξετάζεται ως ενιαίο γνωστικό αντικείμενο με αναλογία θεμάτων 60% και 40% αντίστοιχα. Αξιολόγηση γραπτών (βαθμολόγηση): Ο Διδάσκοντας

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση διεξάγονται, μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο, σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν: α) κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και β) κατά ποσοστό 50%, από κεντρική επιτροπή εξετάσεων.

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή του μαθητή αποτελεί: α) η επίτευξη γενικού βαθμού ίσου ή ανώτερου του δέκα (10) και β) Μ.Ο. προφορικής και γραπτής βαθμολογίας κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων: Ελληνικής γλώσσας, Μαθηματικών τουλάχιστον δέκα (10) και τουλάχιστον οκτώ (8) σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα. Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις α΄ και β΄ επαναλαμβάνει τη φοίτηση, ενώ όταν δεν πληροί την προϋπόθεση β΄, κατά διακριτό ή διακριτά γνωστικά αντικείμενα μαθημάτων ή στα υπόλοιπα μαθήματα, παραπέμπεται σε επανεξέταση σε αυτό ή σε αυτά και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση.

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Παραδείγματα: 1ο Ο μαθητής Κ της Α΄τάξης έχει Μ.Ο μαθημάτων 10,2 και στην Άλγεβρα Μ.Ο. γραπτής και προφορικής βαθμολογίας 9 (<10) καθώς και στην Ιστορία (ή σε άλλο μάθημα εκτός των κλάδων της Ελληνικής Γλώσσας ) Μ.Ο. γραπτής και προφορικής βαθμολογίας 7,5 (<08). Δεν έχει διευκρινισθεί αν ο βαθμός ετήσιας επίδοσης για κάθε μάθημα με κλάδους είναι ο Μέσος όρος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλάδων του. Για παράδειγμα αν στον κλάδο των Μαθηματικών ένας μαθητής βγάλει βαθμό ετήσιας επίδοσης στην Άλγεβρα ( 9 ) και στη Γεωμετρία (11). Αν ο βαθμός ετήσιας επίδοσής του στον κλάδο των Μαθηματικών θα είναι (9+11)/2 =10. Ο μαθητής Κ θα παραπέμπεται σε επανεξέταση στην Ιστορία. Διαφορετικά θα παραπέμπεται σε επανεξέταση στα μαθήματα: Άλγεβρα και Ιστορία.

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Παραδείγματα: 2ο Η μαθήτρια Ν της Α΄τάξης έχει Μ.Ο. μαθημάτων 9,4 και πληροί την προϋπόθεση β) (δηλαδή σε όλα τα μαθήματα-κλάδους της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών (Άλγεβρα, Γεωμετρία) έχει Μ.Ο. Γραπτής και Προφορικής βαθμολογίας >10 και Μ.Ο. Γραπτής και Προφορικής βαθμολογίας >08 σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Η μαθήτρια Ν επαναλαμβάνει την τάξη;

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Υπολογισμός 5 βαθμών * Βαθμός 1 Βαθμός Πανελλαδικώς Εξεταζόμενου Μαθήματος 1 Βαθμός 2 Βαθμός Πανελλαδικώς Εξεταζόμενου Μαθήματος 2 Βαθμός 3 Βαθμός Πανελλαδικώς Εξεταζόμενου Μαθήματος 3 Βαθμός 4 Βαθμός Πανελλαδικώς Εξεταζόμενου Μαθήματος 4 Βαθμός 5 Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης (αναπροσαρμογή ) * Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης, προσμετράται και ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης (ΒΠΑ) μετά από την αναπροσαρμογή του, εάν χρειάζεται, όπως φαίνεται στις διαφάνειες που ακολουθούν

δια 2 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΗΛΑΔΗ Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση υπολογίζονται οι βαθμοί των 4 Πανελλαδικώς Εξεταζομένων μαθημάτων και ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης των 3 τάξεων του Λυκείου, πολλαπλασιαζόμενος με τους αντίστοιχους συντελεστές Τα 3 γινόμενα προστίθενται και το άθροισμα διαιρείται δια 2 ΔΗΛΑΔΗ Α Λυκείου Β Λυκείου Γ Λυκείου x 0,4 x 0,7 x 0,9 Βαθμός Προαγωγής Α Λυκείου x 0,4 Β Λυκείου x 0,7 Βαθμός Απόλυσης Γ Λυκείου x 0,9 δια 2

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ 17 14 (Α) 15 16 (Β) 14,5 13,5 (Γ) 13 10,5 11,5 10 11 Β.Π.Α. Μ.Ο. Πανελλαδικώς Εξεταζομένων Μαθημάτων (σταθερός) Περίπτωση Αναπροσαρμοσμένος Β.Π.Α (=5ος Βαθμός) 17 14 (Α) 15 16 (Β) 14,5 13,5 (Γ) 13 10,5 11,5 10 11 Περίπτωση (Α) Περίπτωση (Β) Περίπτωση (Γ) Όταν ο Β.Π.Α. είναι μεγαλύτερος της 1 μονάδας σε σχέση με τον Μ.Ο. των 4 ανά Ομάδα Προσανατολισμού Μαθημάτων που εξετάζονται σε Πανελλαδικές Εξετάσεις αναπροσαρμόζεται προς τα κάτω ώστε να μην απέχει από το βαθμό του Μ.Ο. περισσότερο από 1 μονάδα μεγαλύτερος μέχρι και 1 μονάδα σε σχέση με τον Μ.Ο. των 4 ανά Ομάδα Προσανατολισμού Μαθημάτων που εξετάζονται σε Πανελλαδικές Εξετάσεις δεν αναπροσαρμόζεται μικρότερος σε σχέση με τον Μ.Ο. των 4 ανά Ομάδα Προσανατολισμού Μαθημάτων που εξετάζονται σε Πανελλαδικές Εξετάσεις αναπροσαρμόζεται προς τα πάνω κατά 1 το πολύ μονάδα και μέχρι του ορίου του Μ. Ο.

1ο Παράδειγμα: διαφορά του Β.Π.Α. από το Μ.Ο. έως και 1 μονάδα Τάξη 1ο Παράδειγμα: διαφορά του Β.Π.Α. από το Μ.Ο. έως και 1 μονάδα Τάξη Βαθμός Μ.Ο. Πανελλαδικών Αναπροσαρμογή Βαθμού Συντελεστές Τελικός Βαθμός Α Λυκείου 15 16 15 16 x 0,4 6,4 Β Λυκείου x 0,7 11,2 Γ Λυκείου 16,5 x 0,9 14,85 Β.Π.Α. 32,45 : 2 = 16,225 2ο Παράδειγμα: διαφορά του Β.Π.Α. από το Μ.Ο. μεγαλύτερη από 1 μονάδα Τάξη Βαθμός Μ.Ο. Πανελλαδικών Αναπροσαρμογή Βαθμού Συντελεστές Τελικός Βαθμός Α Λυκείου 20 16 20 17 x 0,4 6,8 Β Λυκείου 19 19 17 x 0,7 11,9 Γ Λυκείου 18 18 17 x 0,9 15,3 ΒΠΑ 34 : 2 = 17 Όπως προκύπτει από το 2ο παράδειγμα η μέγιστη βοήθεια των Β.Π. της Α’ & Β’ Λυκείου και του Β. Α. της Γ Λυκείου είναι 1 μονάδα στο Β.Π.Α. !  Η συνεισφορά της μιας το πολύ μονάδας  μειώνεται δραματικά εάν λάβουμε υπόψη: Ι) Ο Β.Π.Α. λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. ΙΙ) Η κάθε σχολή θα καθορίζει συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Οπότε πρακτικά η συνεισφορά των  Β.Π. & Β.Α. είναι αμελητέα (της τάξης του 1% για επιδόσεις πάνω από το Μ.Ο των Πανελλαδικών).

17,325 Υπολογισμός Βαθμών για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα Βαθμοί Μ.Ο. Αρχαία 16,3 17,325 Λατινικά 18,8 Ιστορία 18,5 Νεοελληνική Γλώσσα 15,7 Μαθητής Γ Λυκείου Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικές Σπουδές ΕΠΕ Ανθρωπιστικών Σπουδών Υπολογισμός Βαθμών για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια 1ο Μάθημα (Αρχαία) 16,3 2ο Μάθημα (Λατινικά) 18,8 3ο Μάθημα (Ιστορία) 18,5 4ο Μάθημα (Νεοελληνική Γλώσσα) 15,7 5ος Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης 17,1

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Τα τμήματα αυτά λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε. Για την εισαγωγή των υποψηφίων σε ορισμένες σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απαιτείται και εξέταση σε «ειδικά μαθήματα» Για την άσκηση των υποψηφίων αυτών δύνανται να λειτουργούν «Τμήματα Ενίσχυσης» Τα τμήματα αυτά λειτουργούν σε επίπεδο διεύθυνσης Δ.Ε. σε ώρες εκτός πρωινής λειτουργίας σχολείων ενισχύουν την άσκηση των υποψηφίων στα μαθήματα : Ελεύθερο και Γραμμικό σχέδιο Ισπανική γλώσσα Ιταλική γλώσσα

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Ο καθορισμός του συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα, από τα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ανά Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Ισχύει για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των μαθητών της Α΄ Τάξης του σχολικού έτους στο οποίο αυτή προτείνεται.

ΛΗΨΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Για να πάρουμε μια ορθολογική απόφαση όσον αφορά τις σπουδές μας πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τέσσερις παράγοντες : Αυτογνωσία: Τα στοιχεία που εκφράζουν την προσωπικότητά μας (Αξίες, Ικανότητες, Δεξιότητες, Ενδιαφέροντα, Επιθυμίες-Προτιμήσεις κ.α.), Πληροφόρηση: Να γνωρίζουμε καλά το αντικείμενο των σπουδών όλων των σχολών που παρέχονται από την Πολιτεία στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), καθώς & τα μαθήματα που διδάσκονται & τον απαιτούμενο χρόνο σπουδών! Προοπτικές: Ποια είναι η δυνατότητα απορρόφησης των Πτυχιούχων μιας συγκεκριμένης σχολής ή τμήματος στην αγορά εργασίας, (Τι ειδικότητες έχει ανάγκη & ζητά η αγορά εργασίας), Προϋποθέσεις: Ποια βαθμολογική επίδοση πρέπει να πετύχουμε για να εισαχθούμε στη συγκεκριμένη σχολή ; (Βαθμολογική Βάση-Μόρια Εισαγωγής) & τι άλλο κριτήριο λαμβάνεται υπόψη, (Προκαταρκτικές εξετάσεις, Σωματομετρικά χαρακτηριστικά, ύψος, βάρος για Στρατιωτικές Αστυνομικές Σχολές ή ΤΕΦΑΑ).

Εκπαιδευτικές Διέξοδοι Αποφοίτων Γενικού & Επαγγελματικού Λυκείου: ΑΕΙ - ΑΤΕΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ - ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΩΔΕΙΑ - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΧΟΡΟΥ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΑΓΩΝ ΙΕΚ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΛΙΜΕΝΟΦΥΛΑΚΩΝ

INΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ι.Ε.Κ.)

Πηγή: Προκήρυξη Στρατιωτικών Σχολών ΓΕΕΘΑ 15/4/2011 © ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ

Πηγή: Προκήρυξη ΕΛΑΣ 30/6/2011

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ Διοικητήριο Δράμας 4ος όροφος γρ.434,435 Τηλ.-Φαξ: 2521 351 434, 435 E-mail: kesyp@dide.dra.sch.gr Iστοχώρος: http://kesyp.dra.sch.gr