Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΤΔΠΕ) «Πώς θα μειώσω τα σκουπίδια μου;» Αθ. Ιωάννου, Υπεύθυνος ΠΕ Δ΄ Διεύθυνσης Δ.Ε. Αθήνας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2011.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
Περιφερειακό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. με θέμα: «Μαθαίνοντας τα μυστικά του σχολικού κήπου, εμπνεόμαστε και δημιουργούμε.»
Τρίπλα πάσα σουτ : το ποδόσφαιρο
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Γιώργος Τσαπρούνης Δ/ντής Εταιρικών Σχέσεων “Title of Presentation” Green ICT World Από τη θεωρία στην πράξη 12o Συνέδριο Info-Com World Ψηφιακή Ελλάδα:
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΠΟΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Καλώς ορίσατε στην 4η εκδήλωση στην 4η εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες στην Καρδίτσα.
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΕΕΚΠΕ ΥΠΔΒΜΘ, ΑΘΗΝΑ 15& ΑΝΑΦΟΡΑ: Μάγδα Σπανού Υπεύθυνη Π.Ε. Α/θμιας Πειραιά.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΤΔΠΕ) «Πώς θα μειώσω τα σκουπίδια μου;» Αθ. Ιωάννου, Υπεύθυνος ΠΕ Δ΄ Διεύθυνσης Δ.Ε. Αθήνας

Για τον καλύτερο συντονισμό των προσπαθειών προώθησης της ΕAΑ η δεκαετία , με πρωτοβουλία της UNESCO, έχει ανακηρυχθεί ως «Δεκαετία της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Τα σχολικά έτη της Δεκαετίας Τα σχολικά έτη της Δεκαετίας χαρακτηρίζονται με θεματικό περιβαλλοντικό περιεχόμενο ως εξής: : Νερό – Γαλάζιος Πλανήτης : Καταναλωτισμός & Περιβάλλον : Δάσος – Πράσινος Πλανήτης : Γεωργία, Διατροφή & Ποιότητα Ζωής : Ενέργεια- Ανανεώσιμες Πηγές & Τοπικές Κοινωνίες : Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα : Υγεία & Παραγωγικές Διαδικασίες : Ανθρωπογενές Περιβάλλον & Αειφόρος Διαχείριση : Ενεργοί Πολίτες Η Δεκαετία της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη

To Θεματικό έτος και οι άλλοι άξονες ενδιαφέροντος  Ο εθελοντισμός  Τα δικαιώματα του παιδιού  Η καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας  Συμμετοχικές διαδικασίες- ενδυνάμωση δημοκρατικών θεσμών μπορούν να εντάσσονται ως ειδικοί στόχοι σε όλες τις σχολικές δραστηριότητες ανεξαρτήτως της θεματικής τους.

Η πρόταση … για όλα τα γούστα

 Ανάδειξη της αειφορικής (ή μη) διαχείρισης που λαμβάνει υπόψη το περιβάλλον, την οικονομία, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση.  Άμεση σύνδεση με το θεματικό έτος.  Άμεση σύνδεση με την τρέχουσα επικαιρότητα.  Σχολιασμός περιβαλλοντικής ισότητας (στο χώρο και στο χρόνο). «Σύνδρομα» κοινωνικής απόρριψης – αποδοχής:  ΝΙΜΒΥ (Not In My Back Yard)  NOTE (Not Over There Either)  LULU (Locally Unacceptable Land Use)  BANANA (Build Absolutely Nothing Anywhere Near Anything)  NOPE (Not On Planet Earth) Γιατί; «Οποιοδήποτε σύστημα διαχείρισης αποβλήτων για να γίνει αποδεκτό πρέπει να είναι περιβαλλοντικά αποτελεσματικό, οικονομικά πραγματοποιήσιμο και κοινωνικά αποδεκτό».

Γιατί;  Διεπιστημονική προσέγγιση.  Βιωματικός χαρακτήρας.  Ύπαρξη προϋπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας των μαθητών.  Ακολουθείται η πορεία από το γενικό στο ειδικό.  Προσαρμογή στη νοητική ηλικία και στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών (ρύποι, ανακύκλωση, εξοικονόμηση φυσικών πόρων, εξοικονόμηση ενέργειας, Αξιολόγηση Κύκλου Ζωής).  Σύνδεση σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας.

Γιατί;  Σύνδεση με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου (Χημεία, Φυσική, Γεωγραφία, Οικιακή οικονομία, Αρχές περιβαλλοντικών επιστημών κ.ά.  Σύγκριση των προσεγγίσεων bottom-up (συμμετοχικές διαδικασίες, κοινωνία των πολιτών) & top-down (διοικητικές διαδικασίες).  Ανάδειξη δημοκρατικών και συμμετοχικών διαδικασιών.  Εφαρμογή τεχνικών όπως: επίλυση προβλήματος, μελέτη περίπτωσης (case study), αντιπαράθεση επιχειρημάτων (debate), παιχνίδι ρόλων για την ανάδειξη των συγκρουσιακών καταστάσεων, των οικονομικών συμφερόντων αλλά και της ανάγκης για εύρεση συμβιβαστικών λύσεων κ.ά.

 Πραγματοποίηση δραστηριοτήτων και ανάληψη δράσεων (σκέψου πλανητικά, σχεδίασε περιφερειακά, δράσε τοπικά).  Πληθώρα πηγών και φορέων πληροφόρησης. Γιατί;

Η τοπική εκπαιδευτική δράση

Τοπικό Δίκτυο ΠΕ (1/4) Τίτλος «Πώς θα μειώσω τα σκουπίδια μου;» Σκοπός Να αποτελέσει πεδίο για γόνιμο προβληματισμό και ανταλλαγή ιδεών ανάμεσα στους μαθητές και εκπαιδευτικούς σχετικά με τρόπους και πρακτικές πρόληψης και μείωσης των απορριμμάτων. Οι περιβαλλοντικές, οικονομικές και κοινωνικές διαστάσεις της πρόληψης και μείωσης των απορριμμάτων θα είναι κεντρικοί θεματικοί άξονες του δικτύου.

Ειδικότερες θεματικές ενότητες Τοπικό Δίκτυο ΠΕ (2/4)

Σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας: Τοπικό Δίκτυο ΠΕ (3/4) 2ο Γυμνάσιο Ελληνικού1ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου 1ο ΕΠΑΛ Αργυρούπολης9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας 2ο Γυμνάσιο Μοσχάτου6ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης4ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας: 6ο Δ.Σ. Αργυρούπολης 10ο Δ.Σ. Γλυφάδας 11o Δ.Σ. Αγίου Δημητρίου 6ο Δ.Σ. Παλαιού Φαλήρου 3o Δ.Σ. Αλίμου7ο Δ.Σ. Αγίου Δημητρίου 3ο Δ.Σ. Παλαιού Φαλήρου

Εκπαιδευτικοί φορείς:  η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας  η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας  το Τμήμα Γεωγραφίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου  το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας  το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Λαυρίου και  το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αργυρούπολης Σύνολο 46 εκπαιδευτικοί και 370 μαθητές Άλλοι φορείς:  η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και  η Ελληνική Εταιρεία Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Τοπικό Δίκτυο ΠΕ (4/4)

Ημερολόγιο - Προγραμματισμός ΗμερομηνίαΧώροςΘέμα 23-24/11/2012ΚΠΕ ΔραπετσώναςΠραγματοποίηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εβδομάδας πρόληψης παραγωγής αποβλήτων. Συνδιοργάνωση με Χαροκόπειο Παν/μιο. Εκδήλωση δικτύου 23-24/11/2012ΚΠΕ ΛαυρίουΠραγματοποίηση σεμιναρίου στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής εβδομάδας πρόληψης παραγωγής αποβλήτων. Συνδιοργάνωση με Χαροκόπειο Παν/μιο. Εκδήλωση δικτύου Ιανουάριος 2013 ΚΠΕ Αττικής ή Χαροκόπειο Παν/μιο Πραγματοποίηση σεμιναρίου

Πρόσκληση Οι μαθητές – μαθήτριες του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου σας προσκαλούν στη συνάντησή τους με μαθητές των άλλων σχολείων της περιοχής που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του σχολείου ( Αργοστολίου 65, Αγ. Δημήτριο, τηλ ),την 3 η Δεκέμβρη 2012 (Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία), από ώρες 10:00- 13:00, στο πλαίσιο του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ανταλλακτικά παζάρια ρούχων». Παράλληλα με την εκδήλωση θα λειτουργεί παζάρι με διάφορα αντικείμενα που έφεραν από το σπίτι τους και η τιμή πώλησης θα είναι συμβολική. Η παρουσία σας θα μας τιμήσει και θα μας δώσει μεγάλη χαρά. Οι μαθητές του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Αγ. Δημητρίου

«Έλα ν' ανταλλάξουμε, όχι να πετάξουμε» Όλοι έχουμε στα σπίτια μας ρούχα που αν και είναι σε πολύ καλή κατάσταση δεν τα φοράμε η δεν τα χρησιμοποιούμε. Γιατί να παραμένουν αχρησιμοποίητα η να καταλήγουν στα σκουπίδια τη στιγμή που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλους; Αγόρια και κορίτσια, τα ρούχα που δεν τα φοράτε πλέον ή ενδεχομένως δεν τα έχετε φορέσει ποτέ ελάτε να τα ανταλλάξετε με άλλα. Η διαδικασία είναι απλή. Φυσικά, τα ρούχα θα πρέπει να είναι σε πολύ καλή κατάσταση (καθαρά, πλυμένα και σιδερωμένα), ενώ δεχόμαστε τα πάντα εκτός από εσώρουχα, κάλτσες. Ο καθένας θα πρέπει να έχει μαζί του τουλάχιστον ένα ρούχο. Η ανταλλαγή δε γίνεται με βάση το αρχικό κόστος του ρούχου, αφού μπορεί κάποιος να ανταλλάξει ένα παντελόνι που κόστισε εκατό ευρώ και να πάρει μια μπλούζα που κοστίζει είκοσι ευρώ και το αντίστροφο.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!