ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιούλιος 2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΩΝ
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Η μόχλευση σε ανταγωνιστική και χωρίς φόρους οικονομία
Αγορά Πετρελαιοειδών 10 Μαΐου, Περιεχόμενα  Διεθνής Αγορά Πετρελαιοειδών — Βιομηχανία Πετρελαίου — Τιμές Αργού και προϊόντων Πετρελαίου  Αγορά.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΡΤΙΟΣ 2014.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Κλάδος Βασικών Μετάλλων
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Το κόστος (ιδίων) κεφαλαίου των επιμέρους επενδυτικών σχεδίων μιας επιχείρησης Υπολογισμός του Κόστους Κεφαλαίου της επιχείρησης (WACC) Ισοδύναμο.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά Ισχυρή, συνεχώς αναπτυσσόμενη παρουσία στα Βαλκάνια Ταχύτατα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα στον κλάδο χαλυβδοσωλήνων Πάγια.
Ερωτήσεις Televoting 9 th HealthWorld 21/4/2010. Α – Β Γ Την περίοδο η απασχόληση στις φαρμακευτικές.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςΕρευνητική Μονάδα Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πολιτικής Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςΕρευνητική Μονάδα Περιφερειακής Ανάπτυξης και Πολιτικής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Θεωρία Κεφαλαιακής Διάρθρωσης: Το Υπόδειγμα Κόστους-Οφέλους
ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Γ’ τρίμηνο & Εννιάμηνο 2003.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Αποτελέσματα Ομίλου Α’ Τρίμηνο Α’ Τρίμηνο: Κύρια Σημεία & Εξελίξεις Ενίσχυση οικονομικών μεγεθών Ομίλου - Συνολικός κύκλος εργασιών +20,1% στα.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου Λογιστική Κατάσταση Α’ Τριμήνου 2004 Ολυμπιακό Ιππικό Κέντρο.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ευρώπη Ελλάδα Πρώτες Ύλες – Μη σιδηρούχα Μέταλλα HAL.AT XAKO GA ΧΑΛΚΟΡ vs ΓΕΝΙΚΟΣ Χ.Α. Στοιχεία Μετοχής Μετοχική Σύνθεση Company Highlights Company Description.
ΟΜΙΛΟΣ NOTOS COM Οικονομικά Αποτελέσματα 6μήνου 2005.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
Όμιλος Ηρακλή Ημέρα Αναλυτών – 12η Απριλίου 2006.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Χρηματοοικονομική ανάλυση της Microland Α.Ε.
2 Συνοπτικά Στοιχεία Εμπορική Τράπεζα μεσαίου μεγέθους, 10η σε μέγεθος και 7η στην στεγαστική πίστη Οικονομικά μεγέθη σε ενοποιημένη βάση: Σύνολο.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ENVITEC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ENVITEC ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΥΠ’ΑΡΙΘΜΟΝ 7: ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΜΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ
IR Release Q Μάιος 2013 Ευρώπη Ελλάδα Υγεία - Ιατρικές Υπηρεσίες
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιούλιος 2010

Περιεχόμενα Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου Ι Εταιρικό Προφίλ ΙΙ Προϊόντα ΙΙΙ Στοιχεία Κλάδου ΙV Στρατηγική V Επέκταση στα Βαλκάνια VI Επενδυτικό Πρόγραμμα VII Έμφαση στο Εξωτερικό

Ι. ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ : Σημαντικότεροι σταθμοί Εγκαταστάσεις Ομίλου Δομή Ομίλου Συγκριτικά Πλεονεκτήματα Συνοπτικά Οικονομικά Στοιχεία

Σημαντικότεροι σταθμοί στην εξέλιξη της ΣΙΔΜΑ 2007: Ολοκληρώνεται η κατασκευή τριών νέων Κέντρων Επεξεργασίας Χάλυβα σε Οινόφυτα, Βουκουρέστι και Σόφια. 1991: Αποκτά την πρώτη ισιωτική μηχανή και ξεκινάει τη μεταποιητική της δραστηριότητα. 1931: Ιδρύεται η πρώτη εταιρία των αδελφών Αμαρίλιο με έδρα την Θεσσαλονίκη και αντικείμενο την εμπορία χάλυβα. 1999: ξεκινάει στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο ΣΙΔΕΝΟΡ. 2009: Τα Κεντρικά Γραφεία μεταφέρονται στα Οινόφυτα. 2004: Αρχίζει εξαγωγική δραστηριότητα στην Βουλγαρία. 1950-1990: Η έδρα της εταιρείας μεταφέρεται στην Αθήνα και εδραιώνεται η πρωτοκαθεδρία της στον κλάδο. 1996-1998: Δύο συγχωνεύσεις και μία εξαγορά εταιρειών του κλάδου. 2001: Πλειοψηφική συμμετοχή στη νεοσύστατη εταιρεία παραγωγής πανέλων πολυουρεθάνης «ΠΑΝΕΛΚΟ Α.Ε.». 2008: Η παραγωγή μεταφέρεται στα Οινόφυτα. 2010: Η διανομή μεταφέρεται στα Οινόφυτα. 2005: Εισέρχεται στο ΧΑΑ και ιδρύει θυγατρικές σε Ρουμανία και Βουλγαρία.

Εγκαταστάσεις Ομίλου Ασπρόπυργος Οινόφυτα Ωραιόκαστρο/ Θεσσαλονίκης ΠΑΝΕΛΚΟ (Λαμία) SIDMA Βουλγαρίας (Σόφια) SIDMA Ρουμανίας (Βουκουρέστι)

Εγκαταστάσεις Ομίλου

Δομή Ομίλου ΣΙΔΜΑ Α.Ε. ΙΔΡΥΣΗ : 1931 80% 100% 100% ΠΑΝΕΛΚΟ Α.Ε. 2001 SIDMA BULGARIA 2005 100% SIDMA ROMANIA 2005

ΣΙΔΜΑ – Μετοχική σύνθεση

Συγκριτικά Πλεονεκτήματα Ομίλου Διαφοροποιημένη Πελατειακή Βάση: Kανένας πελάτης δεν συμμετέχει πάνω από 2% στις πωλήσεις. Συνέργειες: Συνεργασία με τη Σιδενόρ. Επέκταση στις αναπτυσσόμενες αγορές των Βαλκανίων μαζί με τη Σιδενόρ: Η Βουλγαρία και η Ρουμανία αντιμετωπίζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης όπου η κατανάλωση σε χάλυβα ανέρχεται σήμερα στα 175 κιλά/άτομο και 195 κιλά/άτομο αντίστοιχα, ενώ στις προηγμένες βιομηχανικά χώρες υπερβαίνει τα 550 κιλά/άτομο. Ισχυρό Management: Την εταιρία διαχειρίζεται έμπειρη και πειθαρχημένη, στη διαχείριση των οικονομικών, διοίκηση. Ισχυρό δίκτυο διανομής: Πωλήσεις σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια Ηγετική Θέση στην Ελληνική Αγορά: βάσει πωλήσεων, επί σειρά δεκαετιών

Η ΣΙΔΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ Παραγωγός ΣΙΔΜΑ Α.Ε. Πελάτης Κατασκευές Προϊόντα: Πλατέα, Επιμήκη, Συρματουργικά Προϊόντα & Πανέλα Έμποροι: Λιανική Υπηρεσίες: Επιπεδοποίηση & Κοπή, Μεταλλοβολή, Επιφανειακή επεξεργασία, Οξυγονοκοπή . Παραγωγή : Μηχανές Οικοσυσκευές Μηχανολογικά Ηγετική Θέση στην αγορά χάλυβα Ελλάδας και Βαλκανίων. Δίκτυο Διανομής με 5 αποθήκες σε Ελλάδα και Βαλκάνια. Περίπου 345 υπάλληλοι. Οικονομικά στοιχεία Χρήση 2008: Πωλήσεις: € 300 εκ. Χρήση 2009: Πωλήσεις: € 160 εκ. Άλλα: Δημόσιος Τομέας Μεταλλικά προϊόντα Ναυπηγική Κλπ.

Συνοπτικά Οικονομικά Στοιχεία Ομίλου – τελευταία 6 έτη € εκ. Κύκλος Εργασιών € εκ. Μικτά Κέρδη* * Προ αποσβέσεων και προμηθειών αντιπροσωπείας ΣΙΔΜΑ Αντιπροσωπεία € εκ. % Δείκτες Κερδοφορίας Κέρδη προ φόρων Στο 2005 δεν περιλαμβάνονται τα έκτακτα έξοδα εισαγωγής στο Χ.Α.Α. ύψους € 1,2 εκ.. Μικτό Περιθώριο Κέρδους Περιθώριο Κέρδους Προ Φόρων

ΙI. Προϊόντα 1. Πλατέα 2. Επιμήκη 3. Συρματουργικά 4. Πανέλα

Γκάμα προϊόντων Πλατεά Επιμήκη Προϊόντα Προϊόντα Συρματουργικά Πανέλα Ρολά & φύλλα θερμής έλασης Ρολά & φύλλα ψυχρής έλασης Ρολά & φύλλα πικλαρισμένα Γαλβανισμένα ρολά & φύλλα Αυλακωτές & τραπεζοειδείς λαμαρίνες Ρολά & φύλλα προβαμμένης λαμαρίνας Ανοξείδωτα Ρολά & φύλλα Σίδερα Εμπορίου Δοκάρια Ορθογώνιοι κοιλοδοκοί Σωλήνες Κατασκευών Πλατεά Προϊόντα Επιμήκη Προϊόντα Συρματουργικά Προϊόντα Πανέλα Γαλβανισμένο σύρμα Γαλβανισμένο πλέγμα περιφράξεων Μαύρο σύρμα

Στοιχεία Κλάδου 1. Κύκλος τιμών χάλυβα

Κύκλος Χάλυβα και σχέση EBITDA / ταμειακών ροών Θεωρητική σχέση* Σχόλια H εταιρεία αγοράζει και πουλάει γενικώς σε τιμές spot. Οι τιμές όταν αυξάνουν είναι αποτέλεσμα του πληθωριστικού περιβάλλοντος του χάλυβα. Το κόστος πωληθέντων υπολογίζεται μεσοσταθμικά και υστερεί των αυξήσεων των τιμών του χάλυβα. Η χρονική αυτή διαφορά δημιουργεί κέρδη (ζημιές σε περιβάλλον μείωσης των τιμών του χάλυβα) αυξάνοντας (ελαττώνοντας) το EBITDA Υποθέτοντας σταθερό όγκο αποθεμάτων, οι ταμειακές ροές επηρεάζονται από υψηλότερες ανάγκες σε κεφάλαια κίνησης. Τα κέρδη (ζημιές) αντικατοπτρίζονται από αυξήσεις (ελαττώσεις) των τιμών των αποθεμάτων. Περιθώρια Κέρδη Ζημιές Περιθώρια Τιμές Χάλυβα Πωλήσεις Κόστος Υλικών EBITDA Ταμειακές Ροές *Υποθέτοντας σταθερούς όγκους αποθεμάτων

Αποτελέσματα 2009 Διεθνών Εταιρειών Κλάδου (€ Εκ.)

Αποτελέσματα 2009 Διεθνών Εταιρειών Κλάδου ($ Εκ.)

ΙV. Στρατηγική 1. Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων 2. Διαχείριση Ανάπτυξης

Πολιτική Διαχείρισης Κινδύνων Κίνδυνοι για την εταιρεία μπορεί να προέρθουν από: Αιτία Μέτρο Πρόληψης Αφερεγγυότητα Πελατών Ασφάλεια Πιστώσεων 80% των υπολοίπων ασφαλισμένο Κυκλικότητα Αγοράς Διατήρηση χαμηλών αποθεμάτων Μακροχρόνιες σχέσεις με προμηθευτές Περισσότερα προϊόντα προστιθέμενης αξίας Απειλή της κυρίαρχης θέσης στην αγορά Εκτεταμένο Δίκτυο Πωλήσεων Διευρυμένη πελατειακή βάση Έμφαση στον όγκο πωλήσεων για τη διατήρηση της αγοραστικής δύναμης Κεφαλαιακή διάρθρωση Διατήρηση λόγου Δανεισμού/Ι.Κ. < 1.5 Έλλειψη κεφαλαίων για ανάπτυξη Χρήση μέρους των διαθέσιμων γραμμών δανεισμού Η αποτελεσματική διαχείριση των κινδύνων αποτελεί κεντρικό άξονα στην ανάπτυξη και επιτυχία της ΣΙΔΜΑ.

Έρευνα διείσδυσης σε νέες αγορές στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων Στρατηγική Ανάπτυξης 1 Εδραίωση Θυγατρικών σε Βουλγαρία & Ρουμανία με τη Λειτουργία Ολοκληρωμένων Κέντρων Επεξεργασίας Χάλυβα 2 Αύξηση του μεριδίου αγοράς στις αγορές που δραστηριοποιούνται οι θυγατρικές μας μέσω στρατηγικών συνεργασιών 3 Έρευνα διείσδυσης σε νέες αγορές στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων 4 Εισαγωγή νέων προϊόντων, στην εγχώρια αγορά, με σκοπό τη μετακίνηση στην εφοδιαστική αλυσίδα πιο κοντά στον τελικό καταναλωτή και την αύξηση της προστιθέμενης αξίας 5 Ενίσχυση των υπαρχόντων αλλά και νέων στρατηγικών συνεργασιών με τους μεγάλους παραγωγούς προϊόντων χάλυβα

V. Επέκταση στα Βαλκάνια

Παρουσία στα Βαλκάνια Μελλοντική Επέκταση Παρουσία στα Βαλκάνια Μελλοντική Επέκταση ALBANIA GREECE BULGARIA ROMANIA ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Επέκταση στα Βαλκάνια Επιχειρηματικές ευκαιρίες: Στόχος: Η δημιουργία δικτύου από σύγχρονα κέντρα επεξεργασίας και εμπορίας χάλυβα. Χώρες πρώτης φάσης επέκτασης: Βουλγαρία και Ρουμανία Χώρες δεύτερης φάσης επέκτασης: Αλβανία Στρατηγική συνεργασία στις παραπάνω χώρες: με την ΣΙΔΕΝΟΡ και τους κύριους προμηθευτές μας Επιχειρηματικές ευκαιρίες: Ικανοποιητικοί ρυθμοί ανάπτυξης Αυξημένη ζήτηση για χαλυβουργικά προϊόντα (εκσυγχρονισμός υποδομών, μεταλλικές κατασκευές, βιομηχανία λευκών προϊόντων, ναυπηγεία). Έλλειψη μεγάλων και οργανωμένων Κέντρων Επεξεργασίας Χάλυβα Συγκριτικά Πλεονεκτήματα: Τεχνογνωσία, εμπειρία, οικονομική ευρωστία. Σημαντική παρουσία του Ομίλου ΣΙΔΕΝΟΡ στα Βαλκάνια.

VI. Επενδυτικό Πρόγραμμα VII. Ανάπτυξη στο Εξωτερικό

Εξέλιξη Επενδυτικού Προγράμματος τελευταίας 6ετίας Συνολικές Επενδύσεις Παγίων Εταιρείας 2003 – 2008: € 32 εκ. Αναμενόμενα Οφέλη € χιλ. Διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην αγορά Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών Μείωση λειτουργικών εξόδων Αύξηση προστιθέμενης αξίας Εγκατάσταση νέων μηχανημάτων Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων Αύξηση των μεγεθών της εταιρείας Κύκλου εργασιών Αγοραστική ισχύς Επενδύσεις στις θυγατρικές 2001 – 2009: € 15 εκ.

Έμφαση στο Εξωτερικό Παρατηρήσεις Πωλήσεις Ιαν – Δεκ. 2008 Πωλήσεις Ιαν – Δεκ. 2009 Παρατηρήσεις Αύξηση πωλήσεων από το Εξωτερικό κατά 18% (από 17% στο σύνολο το 2008 σε 20% στο σύνολο το 2009). Ο κύριος όγκος πωλήσεων στο εξωτερικό αφορά εξαγωγές από τις εταιρείες του ομίλου ΣΙΔΜΑ & ΠΑΝΕΛΚΟ καθώς και πωλήσεις από τις θυγατρικές στα Βαλκάνια (SIDΜΑ Romania και SIDMA Bulgaria). Στόχος η ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων και σε άλλες πόλεις μετά την πλήρη λειτουργία των κέντρων επεξεργασίας των θυγατρικών σε Σόφια και Βουκουρέστι. Ομίλου σε εκατομμύρια € 17% Στο σύνολο 50 250 20% Στο σύνολο 32,1 125,7 Έσοδα Εσωτερικού Έσοδα Εξωτερικού Έσοδα Εσωτερικού Έσοδα Εξωτερικού 26

Για να προστεθείτε στη λίστα Εξυπηρέτησης Μετόχων στείλτε μας ένα σύντομο e-mail με τα στοιχεία σας. Θεσμικοί Επενδυτές και Αναλυτές: Τηλ: +30 210 3498221 / Φαξ: +30 210 3498281 E-mail: ir@sidma.gr Internet: www.sidma.gr