 Για να περιορίσουμε την δράση μας έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο εντοπισμού σημείων που να μην είναι υποκειμενικά. Έτσι καταλήξαμε στο «τυχαίο». Πως.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Advertisements

ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ.
Τα χρώματα δημιουργούνται στον εγκέφαλο. αισθητηριακή εμπειρία •Τα χρώματα δεν είναι καθ’ αυτό φυσικό φαινόμενο. Είναι αισθητηριακή εμπειρία. χημεία του.
Ισαριθμητικές ή ισάριθμες ή χωροπληθείς καμπύλες
Σκοπός της δικής μας ομάδας ήταν να υλοποιήσουμε την φάση της κατασκευής του ρολογιού. Έτσι, επειδή έπρεπε να υπολογίσουμε την κλίση του τοίχου που θα.
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
ΕΠΟΧΕΣ.
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Κατερίνα Γκιώνη Ναταλία Κονταράτου
Πώς είναι ένα τάνγκραμ;
Τι σου κάνει το μυαλό….
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Εργαστηριακές Ασκήσεις Γ΄ Γυμνασίου Επιμέλεια: Θανασούλιας Αλέξης Χημικός Σχολ.Έτος:
Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων Ημαθίας
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
1ο ΜΑΘΗΜΑ Οι έννοιες «γεωγραφική» και «σχετική» θέση
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Ερευνητική Εργασία 2ου τετραμήνου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
Εισαγωγή Στατιστική είναι η επιστήμη που με τη βοήθεια επιστημινκών μεθόδων ασχολείται με τη συλλογή, οργάνωση, παρουσίαση και ανάλυση αριθμητικών στοιχείων.
Γεωγραφικές Συντεταγμένες
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
2 ο Λύκειο Βριλησσίων ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
Συναισθήματα και συμπεριφορά Προβλήματα μέσης παιδικής ηλικίας Γρίβα Ευαγγελία Παιδίατρος – Νεογνολόγος Καθηγήτρια ΤΕΙ Ηπείρου.
ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ:ΜΑΔΡΙΤΗ. Η ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ (ΔΙΠΛΟ ΠΛΑΤΟΣ).
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ Μπάτος Κωνσταντίνος. Έχουμε την παρακάτω εικόνα για ψηφιοποίηση. Δηλαδή να την μετατρέψουμε σε αριθμούς, και ειδικότερα δυαδικούς.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Δεδομένα Συχνότητα-Μέτρα Θέσης Μέτρα Διασποράς. Δεδομένα ΠοσοτικάΣυνεχή Διακριτά Ποιοτικά Δεδομένα ΠρωτογενήΔευτερογενή.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη 4: Απλοποίηση (βελτιστοποίηση) λογικών συναρτήσεων με την μέθοδο του χάρτη Karnaugh (1ο μέρος) και υλοποίηση με πύλες NAND -
Διαχωρισμός μειγμάτων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ Θ. Κοσμάνης
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ Βιολέτα Χαρμαντά Αντωνία Χρόνη
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΗΛΙΑΚΟ ΡΟΛΟΙ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ:.
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
Αργότερα χρειάστηκε να μετρήσουν την επιφάνεια των χωραφιών τους:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Κεντρική κυβέρνηση – Περιφερειακή Διοίκηση στην Ελλάδα:
Η εποχή των επαναστάσεων
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Αναζήτηση στο Διαδίκτυο
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.
ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΟΚΟΥ ΤΑΞΗ : Ε-ΣΤ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : ΨΑΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Για να περιορίσουμε την δράση μας έπρεπε να βρούμε ένα τρόπο εντοπισμού σημείων που να μην είναι υποκειμενικά. Έτσι καταλήξαμε στο «τυχαίο». Πως θα βρίσκαμε όμως αυτά τα τυχαία σημεία; Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη γεωμετρία και τοποθετήσαμε στον χάρτη της Λευκωσίας ένα τετράγωνο πλέγμα που αποτελείται από 36 σημεία. Χρησιμοποιώντας ως αφετηρία το σχολείο μας και βάζοντας όριο την πράσινη γραμμή εντοπίσαμε τα 36 σημεία μας.

BERNARD TSCHUMI : Parc de la villette

 Αποφασίστηκε ομόφωνα το χρώμα τους να είναι κόκκινο. Το χρώμα αυτό χρησιμοποιείται ευρύτερα για σηματοδότηση.