Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ:
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Εθελοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Β. Νταλούκας, Κ. Κωνσταντούλας
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Β. Νταλούκας, Δ. Δαούσης, Γ. Ασημακόπουλος Τα κινητά στην υπηρεσία της εκπαίδευσης: δημιουργία παιχνιδιών και άλλων εκπαιδευτικών εφαρμογών σε Java.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών μέσω τηλεκπαίδευσης. Ένα παράδειγμα στο Moodle http://www.dideilei.gr/moodle Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου – Κ. Κωνσταντούλας – Π. Χριστιά – Φ. Νικολόπουλος

Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση ή ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση : διαδικασία μάθησης και συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενων, που πραγματοποιείται ανεξαρτήτως χρόνου και τόπου. Υλοποίηση Σεμιναρίου : πλατφόρμα Moodle (www.moodle.org).

Τι είναι το Moodle Διαδικτυακό πρόγραμμα ανοιχτού/ελεύθερου λογισμικού για τη διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου. Η φιλοσοφία του στηρίζεται στη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος κατακτά τη γνώση όταν αλληλεπιδρά με το περιβάλλον. Υποστηρίζει πλήθος αλληλεπιδραστικών δραστηριοτήτων όπως οι ομάδες συζήτησης, τα κουίζ, οι εργασίες, τα παιχνίδια, κ.ά.

Πλεονεκτήματα του Moodle Αποτελεί ένα ευχάριστο περιβάλλον μάθησης το οποίο ελκύει το ενδιαφέρον του μαθητή. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να μοιράσει ηλεκτρονικά υλικό στους μαθητές του αλλά και με άλλους συναδέλφους. Παρέχει μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησης σε διαθεματικές εργασίες και δράσεις ή στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μπορεί να αξιοποιήσει το OLPC(One Laptop Per Child).

Στόχοι του Σεμιναρίου(1/3) Γνωριμία των εκπαιδευτικών με το Moodle και την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση. Γνωριμία με το ελεύθερο λογισμικό και τη χρήση προγραμμάτων ΕΛ/ΛΑΚ για την παραγωγή υλικού διδασκαλίας.

Στόχοι του Σεμιναρίου(2/3) Ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γνωριμία των εκπαιδευτικών με τις Νέες Τεχνολογίες. Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης, ανταλλαγής απόψεων, εμπειριών και προβληματισμών. Δημιουργία κινήτρων μάθησης για τους μαθητές.

Στόχοι του Σεμιναρίου(3/3) Εμπλουτισμός των σχολικών μαθημάτων με χρήση νέων μέσων όπως ηλεκτρονικά κουίζ και εκπαιδευτικά παιχνίδια. Άπόκτηση γνώσεων δημιουργίας και διαχείρισης μαθημάτων στο Moodle.

Μεικτό σύστημα μάθησης Δημιουργήθηκαν 2 τμήματα, ένα στο ΓΕΛ Ανδραβίδας και το άλλο στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου. Οργανώθηκαν 5 συναντήσεις ανά τμήμα μέσα στη χρονιά. Δημιουργήθηκαν 120 εργασίες προς υλοποίηση από τους εκπαιδευόμενους από απόσταση. Δημιουργήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο σε flash καθώς και υλικό με μορφή κειμένων από μια ομάδα εκπαιδευτικών που εργάστηκαν εθελοντικά. Ο κάθε εκπαιδευτικός για να ολοκληρώσει με επιτυχία το σεμινάριο θα πρέπει να πραγματοποιήσει το 70% των εργασιών και να παρακολουθήσει τουλάχιστον τις 4 από τις 5 συναντήσεις. Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης.

Ύλη Σεμιναρίου Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού Χρήση ελεύθερου λογισμικού (FileZilla, Firefox, Gimp, PDFcreator, OpenOffice, Audacity, Wink, Hot potatoes, Coppermine, Mediawiki) Διαχείριση FTP, Εγκατάσταση, Διαδικτυακά προγράματα, Αντίγραφα ασφαλείας, Δημιουργία ιστοτόπου

Η οθόνη του μαθήματος

Συμμετοχή εκπαιδευτικών

Συμπεράσματα & Προοπτικές Είναι πιο εύκολο και ενδιαφέρον για τους εκπαιδευτικούς να το παρακολουθήσουν. Η 6μηνη διάρκεια του επιτρέπει την ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών μεταξύ των εκπαιδευτικών. Προωθείται η χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ. Αρκετοί εκπαιδευτικοί ενδιαφέρθηκαν να το χρησιμοποιήσουν στο σχολείο τους. Το μάθημα είναι διαθέσιμο σε όποιο ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. ή άλλο Δημόσιο φορέα θελήσει να το εφαρμόσει.

Σενάριο επέκτασης του Σεμιναρίου Κάποια άτομα από τον Χ Νομό να αναλάβουν τις από κοντά συναντήσεις (4-5 συναντήσεις μέσα στη χρονιά). Η τεχνική υποστήριξη (επίλυση αποριών, βαθμολόγηση εργασιών) γίνεται ασύγχρονα και είναι κοινή για 2-3 Νομούς.

Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα για τη βοήθεια και υποστήριξη τους : κ. Μπίρμπα Θεόδωρο, Περιφερειακό Δ/ντή Α΄/θμιας & Β΄/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας. κ. Ντοά Νικόλαο, Δ/ντή Β΄/θμιας Εκπ/σης Ν. Ηλείας. κ. Παπαντωνοπούλου Φωτεινή, Προϊσταμένη 1ου Γραφείου Δ.Ε. Ν. Ηλείας. κ. Πετρόπουλο Ηλία, Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Ν. Αχαΐας – Ηλείας. ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Ηλείας για την προβολή και παρουσίαση του Σεμιναρίου μέσω του Ενημερωτικού του Δελτίου. http://www.dide.ilei.sch.gr/keplinet

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Σεμινάριο Moodle Ευχαριστώ για την προσοχή σας! http://www.dideilei.gr/moodle