γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
Advertisements

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
PhiloxeniaPlus / forum Thessaloniki-Drama/ June 2013 Dr.Ευδοκία Μπαλαμόυ Υπεύθυνη Ομάδας Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Αναπτυξιακή Εταιρεία Επαρχίας Λάρνακας.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
O Αναπτυξιακός Ρόλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων Μιχαήλ Μαρακάκης Πρόεδρος Δ.Σ. Χανιά, 26/7/2013.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πολίτες Για Την Κρήτη ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης LEADER+, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ AE CLUSTER ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ηρακλειου IRAKLIO RURAL NETWORK γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης

Ο ΦΟΡΕΑΣ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Συμμετοχή σήμερα 14 εταίρων δυναμικότητας από 6 κλινών έως 70+. Συμπληρωματικές δρασεις όπως ιππασία, αθλήματα, κρητική δίαιτα κλπ Σχηματισμός ομάδας διοίκησης έργου υλοποίησης cluster Διοικείται βάσει καταστατικού (ΔΣ &ΓΣ) -αρμοδιότητες μελών οργάνου διοίκησης Ελεύθερη είσοδος νέων μελών, υπό ήδη διατυπωμένες στο καταστατικό προϋποθέσεις

ΔΟΜΗ

Οργάνωση του cluster Κοινή reception-δημιουργία χωρου (παραχωρήθηκε από τον Δήμο Αρχανών) με επιχορηγούμενο από το cluster εξοπλισμό για κοινή διαχείριση πελατών Κοινή παρουσίαση στο INTERNET- δημιουργία site με επι μέρους παρουσιάσεις των επιχειρήσεων-μελών. Κεντρικό σύστημα κρατήσεων μόνο μέσω www.vacationsincrete.eu Κοινή προβολή-διαφήμιση, συμμετοχή σε εκθέσεις όπως του Βερολίνου, του Μιλάνου, Γκέτεμποργκ, Αθήνα κλπ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ Κοινή μεταφορά-πελατών μέσω ιδιόκτητου mini-van Κοινές προμήθειες- κοινό καθαριστήριο, τρόφιμα, απορρυπαντικά, ιματισμός κλποικονομίες κλίμακας

Ενέργειες που αναπτύσσονται στοχοθετημένες πωλήσεις Κοστολόγηση υπηρεσιών Μεταφορά καλών πρακτικών από άλλα δικτυα Ισχυροποίηση συνεργασιών με συμπληρωματικές επιχειρήσεις – εργαστήρια κεραμικής – αγγειοπλαστικής, επισκέψιμα οινοποιεία, παραδοσιακούς φούρνους, αγιογραφία, μουσική κλπ – ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ διαμονής και δραστηριοτήτων

Στρατηγικοί στόχοι Η λειτουργία διαφοροποιημενου συνεκτικού τουριστικού προϊόντος. Η εκπλήρωση των αναγκών και προτεραιοτήτων της ομάδας των επιχειρηματιών όπως τις βιώνουν οι ίδιοι στο καθημερινό τουριστικό γίγνεσθαι και όπως τις σχεδιάζουν στο άμεσο μέλλον. Προτεραιότητες και ανάγκες των στόχων είναι Α. η προβολή και προώθηση των συνδυασμένων υπηρεσιών διαμονής και δράσεων υψηλής πολιτιστικής αξίας Β. η εύρεση τρόπων διάθεσης υπηρεσιών που να ελαχιστοποιεί τα μειονεκτήματα των πολλών προμηθευτών υπηρεσιών ή πολλών διαχειρίσεων από διαφορετικής προέλευσης πελατών Γ. αυξηση πελατειακής βάσης

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΔΙΚΤΥΟΥ κάλυψη εξόδων λειτουργίας Σημερα Ποσοστό επί των εσόδων στις KOINEΣ – κρατησεις μέσω συνεργασιών στις εκθέσεις και στις κρατησεις μέσω κεντρικού site Το 2008 Δημιουργία δραστηριότητας οργάνωσης εκδρομών δραστηριότητα μεταφοράς από και προς αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ Επιδεκτική μαγειρική στην κρητική δίαιτα Διαχείριση Κοινών προμηθειών

ΟΦΕΛΗ Το δίκτυο αντιμετωπίζεται ως μία μονάδα ικανής δυναμικότητας να φιλοξενήσει ενα γκρουπ ατόμων κάποιου μεγέθους Διαπραγματευσεις με προμηθευτές από καλύτερη θέση Αλληλοϋποστήριξη από την τοπική κοινωνία (π.χ. Επιχειρήσεις με κρητικά προϊόντα συνεργαζόμενες με το δίκτυο μέσω συνδυασμένης προβολής υποστηρίζουν με την σειρά τους το δίκτυο) Μείωση κόστους προσέλκυσης πελατών – νεες αγορές Συμμετοχή σε αποφάσεις σε σχέση με το τουριστικό γίγνεσθαι (π.χ. Στήριξη πρωτοβουλιών ανάπτυξης αγροτουρισμού της ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ) Κοινή προβολή και διαχείριση κρατήσεων με χαμηλό λειτουργικό κόστος

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ Σημαντική η ποιότητα των επιχειρήσεων που συμμετέχουν και η συναντίληψη για το αγροτουριστικό γίγνεσθαι Η ομάδα εργασίας πρέπει να λειτουργεί με μεγάλη ελευθερία δράσεων Να μην υποτιμάται η έμμεση διαφήμιση Μικρότερα ευέλικτα σχήματα λειτουργούν αποτελεσματικότερα