Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media
Ταχέως εξελίσσεται το φαινόμενο της κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ των Ελλήνων, όπως προκύπτει από την έρευνα WEB ID της Focus Bari. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, ένας στους τρεις Έλληνες (36%) χρησιμοποιεί σήμερα τα social media με σκοπό να έρθει σε επικοινωνία με τους φίλους του, να εκφραστεί, να ψυχαγωγηθεί, να αποδράσει, να φλερτάρει….να εκτονωθεί! Η ενασχόληση με τα social media, είναι εντονότερη μεταξύ του αντρικού κοινού και επικεντρώνεται κατά κύριο λόγο στις ηλικίες έως 34 ετών, με πάρα πολύ σημαντικά ποσοστά ενασχόλησης στους νέους (79% μεταξύ των ηλικιών από 13 έως 17 ετών & 72% μεταξύ των ηλικιών από 18 έως 24 ετών). Το Facebook αποτελεί τον δημοφιλέστερο κόμβο, αφού συγκεντρώνει επισκεψιμότητα της τάξεως του 21% των Ελλήνων σε επίπεδο ημέρας, του 31% σε επίπεδο εβδομάδας και του 33% σε επίπεδο μήνα, ενώ… Ραγδαία αποτυπώνεται η εξέλιξή του, καθώς έχει πενταπλασιαστεί (!) ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του μέσα στα τελευταία 2 χρόνια! Τα Βασικά Ευρήματα
3 «Συνάντηση» με φίλους Καινούργιοι φίλοι Επικοινωνία Φλερτ Έκφραση Ψυχαγωγία Εκτόνωση Απόδραση Τι σημαίνει κοινωνική δικτύωση για το ευρύ κοινό??
Social Νetworking : Εξέλιξη Χρήσης (τελ.6 μήνες) Κοινό : Πανελλαδικά, ετών ( )
Social Νetworking : Διείσδυση ανά υποομάδα Κοινό : Πανελλαδικά Διεξαγωγή : Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2010
Social Νetworking : Διείσδυση ανά υποομάδα Διεξαγωγή : Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2010 Κοινό : ετών
44% Κοινό : ετών Η μέση μηνιαία διείσδυση των Social Media
Η Εξέλιξη διείσδυσης του Μέση Ημέρα Μέση Εβδομάδα Κοινό : Πανελλαδικά, ετών ( ) Μέσος Μήνας
Κοινό : Πανελλαδικά Η διείσδυση του Μέση Ημέρα Μέση Εβδομάδα Μέσος Μήνας
Η διείσδυση του Κοινό : ετών Μέση Ημέρα Μέση Εβδομάδα Μέσος Μήνας
Η ταυτότητα της έρευνας Πηγή : FOCUS BARI A.E., Έρευνα «WEB ID» Θέμα : «Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media» Καλυπτόμενος Πληθυσμός: Άντρες και γυναίκες από 13 έως 70 ετών, κάτοικοι του νομού Αττικής, του νομού Θεσσαλονίκης και της λοιπής Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης (σε κάθε νομό καλύπτεται η πρωτεύουσα, τα αστικά κέντρα κατοίκων και οι αστικές και αγροτικές περιοχές που βρίσκονται σε ακτίνα 25χλμ από την πρωτεύουσα/τα αστικά ) Εκτίμηση Καλυπτόμενου Πληθυσμού (βάσει Ε.Σ.Υ.Ε.) : άτομα Μέγεθος Δείγματος : άτομα, αντιπροσωπευτικά του παραπάνω πληθυσμού Δειγματοληψία: Στρωματοποιημένη με αναλογική εκπροσώπηση κάθε υποομάδας πληθυσμού Μεθοδολογία: Προσωπικές συνεντεύξεις με τη μέθοδο C.A.P.I.* Διεξαγωγή Έρευνας: Συνεχής *Computer Assisted Personal Interviews
Η έρευνα καταγράφει σε Πανελλήνιο επίπεδο και στις ηλικίες χρονών: Συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά με αναλυτικές πληροφορίες για το δημογραφικό προφίλ των χρηστών του Internet, τις καταναλωτικές τους συνήθειες & στοιχεία τρόπου ζωής Αναλυτικές πληροφορίες για τη Χρήση του Internet: Διείσδυση - Συνήθειες Λόγοι Χρήσης Πρακτικές - Απόψεις Βασικούς Δείκτες Επισκεψιμότητας των Sites: Μέση ημερήσια Mέση εβδομαδιαία Μέση μηνιαία Η Έρευνα WEB ID της Focus Bari
Η έρευνα WEB ID διεξάγεται από την FOCUS BARI από το 1995 και από το 2007 διεξάγεται υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας Η Έρευνα WEB ID της Focus Bari Η FOCUS BARI, μέσω της WEB ID, εκπροσωπεί την Ελλάδα στην ετήσια έκθεση αποτελεσμάτων για το INTERNET που εκδίδει σε παγκόσμιο επίπεδο η AG.MA INDUSTRY COMMITTEE Η FOCUS BARI είναι ενεργό μέλος του INTERNET ADVERTISING BUREAU HELLAS (IAB Hellas) και συμμετέχει στην Επιτροπή Μέτρησης Επισκεψιμότητας του Internet