Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Απαντήσεις Προόδου II.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
1 Μηχανές αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Search Engines.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
Δ.Π.Θ. Συνδέοντας έγγραφα - 1 Συνδέοντας έγγραφα Μια σύνδεση στο Web (link) αποτελείται από δύο μέρη : Aυτό που βλέπουμε στη σελίδα και λέγεται άγκυρα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΛΥΚΕΙΑ Ν. ΚΕΡΚΥΡΑΣ 4 & 5 Απριλίου 2012.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Εφαρμογές Πληροφορικής
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Τεχνικές Αναζήτησης στο Διαδίκτυο και όχι μόνο….
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
1 Πρώτη διαφάνεια Εξώφυλλο. 2 Εισαγωγή Παρουσίαση του θέματος.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ι. ΓΡΗΓΟΡΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2015/2016 ΕΡΓΟ: «Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων κατάρτισης και επικοινωνίας για την τριετία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Το Διαδίκτυο - Internet
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ι ΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Ε ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ Υ ΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Ν ΕΩΝ Α ΓΡΟΤΩΝ Παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό Πρωτοπόρες Μέθοδοι Προώθησης & Πώλησης Αγροτικών Προϊόντων Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών για την Εξεύρεση Νέων Αγορών για Αγροτικά Προϊόντα και Ηλεκτρονικών Πηγών για τη Βελτιστοποίηση της Ποιότητας των Προϊόντων

Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Από πού ξεκινάω; 5/7/ Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών

Προαπαιτούμενα για μία αρχική παρουσία – Σύνδεση στο Διαδίκτυο  Σύνδεση στο Διαδίκτυο - Internet.  Για να αποκτήσετε σύνδεση στο Διαδίκτυο χρειάζεστε τα ακόλουθα:  Έναν προσωπικό υπολογιστή  Μια ευρυζωνική σύνδεση, την οποία μπορείτε να αγοράσετε συνδρομητικά από έναν πάροχο.  Η ελάχιστη ταχύτητα είναι 2Mbps, αλλά είναι αρκετή.  Το μηνιαίο κόστος πλέον είναι σχετικά μικρό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 3

Προαπαιτούμενα για μία αρχική παρουσία – Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο  Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο  Μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείο χρησιμοποιώντας κάποιον από τους γνωστούς παρόχους, όπως την εταιρία Google (για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στη διεύθυνση ή απλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σας δίνει δωρεάν ο πάροχος ευρυζωνικής σύνδεσης που έχετε επιλέξει.  Προσοχή : Φροντίστε να διαλέξετε όνομα χρήστη το οποίο είναι αντιπροσωπευτικό για εσάς, ή την επιχείρησή σας, και πάντα προσοχή στον κωδικό πρόσβασης που θα διαλέξετε. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 4

Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Αξιοποιώντας τον Παγκόσμιο Ιστό 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 5

Αναζητώντας…  Οι μηχανές αναζήτησης είναι δωρεάν υπηρεσίες από διάφορους παρόχους, που επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητήσουν πληροφορία στον Παγκόσμιο Ιστό.  Γνωστές μηχανές αναζήτησης είναι  To Google Search :  To Bing :  To Yahoo! Search :  Με την πρώτη να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 6

Αναζητώντας…  O χρήστης προσδιορίζει κάποιο ερώτημα, και η μηχανή αναζήτησης επιστρέφει τα αποτελέσματα.  Για να κάνετε κάποιο ερώτημα δε χρειάζεται να έχετε τεχνικές γνώσεις. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 7

Τι μπορώ να βρω;  Μπορείτε να βρείτε:  Πληροφορίες σε μορφή κειμένου  Εικόνες  Νέα  Βίντεο  Χάρτες  Δορυφορικές Φωτογραφίες  Και πολλά ακόμα… όπως  πρόγνωση καιρού,  τον ανταγωνισμό σας,  πληροφορίες για τα προϊόντα σας και για νέες καλλιέργειες,  πιθανές αγορές και αγοραστές,  συμβουλές και πρότυπα ποιότητας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 8

Υπάρχει μεγάλος όγκος πληροφοριών;  Μία μηχανή αναζήτησης (με κλασικό εκπρόσωπο την Google) μπορεί να λαμβάνει μέχρι και 200 εκατομμύρια ερωτήματα για αναζήτηση κάθε ημέρα.  Έχει πληροφορίες για:  Περίπου 20 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες  Περίπου 10 δισεκατομμύρια εικόνες  Περισσότερο από 800 εκατομμύρια Usenet messages  Συνολικά περίπου 31 δισεκατομμύρια πληροφορίες διαφόρων τύπων ! 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 9

Αναζητώντας με το Google Search  Γίνετε όσο το δυνατόν σαφέστεροι στις πληροφορίες που αναζητάτε. Όταν πληκτρολογούμε λέξεις χωρισμένες με κενά μεταξύ τους, σημαίνει αναζήτηση για σελίδες που περιέχουν και τις τρεις λέξεις.  Το Google διαγράφει από τους όρους που του δίνετε κάποιες κοινές λέξεις, όπως το «από», «το», καθώς και μερικά απομονωμένα γράμματα και αριθμούς. Αν θέλετε να συμπεριληφθούν στην αναζήτηση πρέπει να προτάξετε το + ή να βάλετε όλη την πρόταση σε διπλά εισαγωγικά.  Αν θέλετε να αναζητήσετε μία συγκεκριμένη φράση στην οποία έχει σημασία οι λέξεις να μην είναι διάσπαρτες, πρέπει να την περικλείσετε σε εισαγωγικά. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 10

Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Αξιοποιώντας τον Παγκόσμιο Ιστό - Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 11

Τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media;  Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης - Social Media είναι μια κατηγορία online υπηρεσιών στον Παγκόσμιο Ιστό, όπου οι χρήστες συζητούν, συμμετέχουν, διαμοιράζονται και δικτυώνονται κάτω από μια κοινή ομπρέλα.  Οι περισσότερες υπηρεσίες αυτής της μορφής ενθαρρύνουν-επιδιώκουν τη συζήτηση, τα σχόλια, την αλληλεπίδραση και το διαμοιρασμό οποιαδήποτε πληροφορίας μεταξύ των χρηστών. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 12

Γνωστά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης  Μερικά από τα πιο γνωστά μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι:  Το Facebook :  Το Twitter :  Το Flickr :  Το YouTube :  To Google+ :  Η πρόσβαση σε όλες τις παραπάνω υπηρεσίες είναι δωρεάν και το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα δικό σας λογαριασμό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 13

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & Επιχειρηματικότητα  Η δύναμη που δίνεται στον καταναλωτή μέσα από τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι τεράστια.  Οι πηγές ενημέρωσης και επιρροής είναι πλέον και οι διαδικτυακοί φίλοι ή ακόμα και άγνωστοι που είχαν μια εμπειρία με κάποια υπηρεσία ή προϊόν και το ανέφεραν στο facebook, twitter ή σε κάποιο σχόλιο ενός blog.  Τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης θα αποκτούν σταδιακά συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο της ενημέρωσης, επικοινωνίας και επομένως επιρροής μας.  Αποτελούν σίγουρα ένα πεδίο στο οποίο μπορείτε να αναπτύξετε την επιχειρηματικότητά σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 14

Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Τι συμβαίνει γύρω μας; 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 15

Τι θα μπορούσα να βρω;  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ (  Επιχειρηματικές συναντήσεις και εκθέσεις: cpage=NODE&cnode=57&cid=138 cpage=NODE&cnode=57&cid=138  Αναζήτηση Αγορών: cpage=NODE&cnode=1 cpage=NODE&cnode=1 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 16

Οι γύρω μας  Η οικογένεια Μπελίδη εδώ και 5 γενιές παράγει κρασιά από τους αμπελώνες της, συνεχίζοντας την παράδοση με ευαισθησία. Οι απαρχές της παράδοσης ξεκινούν από το Νιχώρι της Κωσταντινούπολης, όπου ήταν γνωστοί οινοποιοί με το παρανόμιο ¨Μπελιάς¨ που ονόμασε και τα κρασιά τους.  Στο Facebook: up.php?gid= up.php?gid=  Παρουσία και με Διαδικτυακό Τόπο: 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 17

Οι γύρω μας  Η GREEK FARM είναι μια οικογενειακή παραδοσιακή επιχείρηση στο χώρο της παραγωγής και της τυποποίησης ελαιολάδου και βρώσιμων ελαίων από ελαιώνες της ορεινής Κορινθίας. Ιδρυτής της εταιρείας είναι ο Αλεξόπουλος Χρήστος, με σειρά ετών στην παραγωγή του ελαιολάδου και συνεχές σεμινάρια θεωρητικής και πρακτικής επιμόρφωσης στον τομέα της ελιάς.  Στο Facebook: pachrestos pachrestos  Στον Παγκόσμιο Ιστό: mparmpaxristos.grhttp:// mparmpaxristos.gr 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 18

Τι σημαίνει το να έχω παρουσία στον Παγκόσμιο Ιστό; Ένα βήμα παραπάνω… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 19

Η παρουσία μου στον Παγκόσμιο Ιστό Διαδικτυακός Τόπος – Web Site  Μπορείτε να επεκτείνετε την παρουσία σας στον Παγκόσμιο Ιστό δημιουργώντας ένα Διαδικτυακό Τόπο ( Web Site ).  Για να το κάνετε αυτό χρειάζεται να:  Διαλέξετε ένα όνομα (domain name). Π.χ. www. agrotika- proionta.gr. Η αγορά ενός τέτοιου ονόματος γίνεται για δύο συνήθως χρόνια και είναι της τάξης των 20€ έως 30€, ενώ έχετε δικαίωμα ανανέωσης μετά τη λήξη.www. agrotika- proionta.gr  Ενοικιάσετε ένα « χώρο » στον οποίο θα φιλοξενηθεί ο Διαδικτυακός σας Τόπος. Η πληρωμή είναι συνήθως ετήσια.  Κατασκευάσετε το Διαδικτυακό Τόπο. Θα πρέπει να διαλέξετε κάποιον ειδικό, ο οποίος θα αναλάβει την κατασκευή. Το κόστος συνήθως ξεκινάει από μερικές εκατοντάδες ευρώ. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 20

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω πριν ξεκινήσω;  Μη βιαστείτε να κατασκευάσετε το Διαδικτυακό σας Τόπο, αν δεν ξέρετε τι περιμένετε από αυτόν.  Χρειάζεται προσεκτική στοχοθέτηση σε σχέση με τα αποτελέσματα που περιμένετε.  Πρέπει να επιλέξετε έναν ειδικό, ο οποίος θα μπορέσει να σας υποστηρίξει σε ολόκληρη τη διαδικασία κατασκευής και συντήρησης.  Θα πρέπει να είστε έτοιμοι να αφιερώσετε αρκετό χρόνο, καθώς ο Διαδικτυακός αυτός τόπος θα αποτελέσει το σημείο της επιχειρηματικής σας παρουσίας στον Παγκόσμιο Ιστό. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 21

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Ξεκινώντας το σχεδιασμό του Διαδικτυακού σας τόπου είναι καλό να αφιερώσετε αρκετό χρόνο με τον ειδικό που θα τον κατασκευάσει, εξηγώντας του με ακρίβεια τις ανάγκες σας.  Αυτός είναι σε θέση να σας εξηγήσει τις επιλογές που έχετε, ώστε να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό τόπο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 22

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Όταν ο χρήστης μπαίνει στο Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει με μια ματιά να καταλαβαίνει το που βρίσκεται, τι μπορεί να κάνει και με ποιον έχει να κάνει.  Τοποθετήστε το όνομα και το λογότυπό σας σε μία ευκρινή θέση και σε ένα λογικό μέγεθος.  Κάτω από το λογότυπο Τοποθετήστε ένα moto (σύνθημα) το οποίο να δηλώνει το στόχο του Διαδικτυακού σας τόπου.  Τονίστε τη χρησιμότητα για το χρήστη και τη διαφορά σας από τους κύριους ανταγωνιστές. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 23

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Η κεντρική σας σελίδα πρέπει να διαφέρει από τις υπόλοιπες, κρατώντας όμως κοινό σχεδιασμό με αυτές.  Το όνομα (domain name) που θα επιλέξετε για το Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να είναι απλό, ώστε να το θυμούνται οι χρήστες.  Δεσμεύσετε επιπλέον και όσα ονόματα θα μπορούσε πιθανά να χρησιμοποιήσει ο χρήστης. Για παράδειγμα όλους τους διαφορετικούς τύπους ορθογραφίας του ονόματος που έχετε επιλέξει.  Στον τίτλο του Διαδικτυακού σας τόπου, ξεκινήστε με το όνομά σας και συμπεριλάβετε μία σύντομη περιγραφή του τόπου, έως 64 χαρακτήρες. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 24

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Χρησιμοποιείστε ένα σύνδεσμο “ Επικοινωνία ” για να μπορεί ο χρήστης να επικοινωνήσει μαζί σας.  Αν παρέχετε μηχανισμό επικοινωνίας πρέπει να ξέρει ο χρήστης από ποιον θα πάρει απάντηση και πότε.  Χρησιμοποιείστε ένα σύνδεσμο για Νέα / Ανακοινώσεις, αν πραγματικά έχετε νέα. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 25

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μην κατασκευάσετε εισαγωγική σελίδα καλωσορίσματος για το Διαδικτυακό σας τόπο, όσο και εντυπωσιακή αν είναι αυτή.  Το μόνο που θα πετύχετε είναι να καθυστερείτε τους χρήστες σας.  Το καλύτερο καλωσόρισμα είναι να δώσετε στο χρήστη ακριβώς αυτό που θέλει.  Μη χρησιμοποιείτε animation (κινούμενη εικόνα) σε σημαντικά στοιχεία όπως το λογότυπο. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 26

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Είναι σημαντικό αν έχετε αρκετό περιεχόμενο στο Διαδικτυακό σας τόπο, να υπάρχει υποστήριξη από δυνατότητα αναζήτησης.  Πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης ενός κόμβου κατευθείαν όταν συνδεθούν σε αυτόν, ενώ οι υπόλοιποι αφού κάνουν κάποιες πρώτες αποτυχημένες προσπάθειες.  Είναι αναγκαίο να δίνεται στο χρήστη του Διαδικτυακού σας τόπου μια αίσθηση ισχυρής δομής και υποστήριξης της πλοήγησης, έτσι ώστε οι χρήστες να ξέρουν που βρίσκονται, που έχουν ήδη βρεθεί και που μπορούν ακόμα να μεταβούν.  Ομαδοποιείστε παρόμοια αντικείμενα στη δομή πλοήγησης του Διαδικτυακού σας τόπου. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 27

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μην επιλέγετε τεχνικές εντυπωσιασμού, όπως πολλές εικόνες και κινούμενα γραφικά. Το ότι μία ιστοσελίδα είναι εντυπωσιακή δε σημαίνει ότι θα εκπληρώσει το στόχο της.  Συνήθως, οι χρήστες αγνοούν τα εντυπωσιακά σημεία μιας ιστοσελίδας γιατί θεωρούν ότι είναι διαφήμιση.  Μη χρησιμοποιείτε χαρακτηριστικά διαφημίσεων για να τονίσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας.  Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι αυτό που αναζητούν οι περισσότεροι χρήστες.  Όλες οι ιστοσελίδες του Διαδικτυακού σας τόπου θα πρέπει να έχουν αναφορά στην κεντρική σελίδα του τόπου (home page). 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 28

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Μόνο το 10% των χρηστών μπαίνει στον κόπο να κυλήσει μία μεγάλη ιστοσελίδα και να δει το υπόλοιπο περιεχόμενο της. Θα πρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας με τέτοιο τρόπο, ώστε οι πιο σπουδαίες πληροφορίες να περιέχονται στο πάνω μέρος.  Οι ιστοσελίδες που το περιεχόμενο τους έχει εκπνεύσει θα πρέπει να αφαιρούνται, ενώ αυτές που το περιεχόμενο τους έχει μεταβληθεί, να τροποποιούνται έγκαιρα. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι πάντα έγκυρο και ενημερωμένο.  Τα κείμενα που γράφετε για το διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να είναι σύντομα και περιεκτικά, γιατί οι χρήστες κουράζονται όταν διαβάζουν από οθόνη. Η γραφή θα πρέπει να είναι λιτή και με λίγες λέξεις θα πρέπει να δίνετε τη μέγιστη πληροφορία.  Χρησιμοποιείστε τη γλώσσα των χρηστών, όταν γράφετε τα κείμενά σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 29

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  O τονισμός ενός πολύ μεγάλου ποσοστού του κειμένου στερείται νοήματος, αφού έχει σα συνέπεια την απώλεια της ζητούμενης έμφασης.  Η επανάληψη αποδυναμώνει το περιεχόμενο.  Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε παραδείγματα με το περιεχόμενο του Διαδικτυακού τόπου, από το να δίνετε μεγάλες περιγραφές. Μία εικόνα είναι χίλιες λέξεις.  Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στις επικεφαλίδες.  Μη χρησιμοποιείτε θαυμαστικά.  Χρησιμοποιείτε προστακτική, όταν θέλετε να πάρετε πληροφορία από το χρήστη. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 30

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην κατασκευή;  Χρησιμοποιείστε μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στο χρώμα του κειμένου και του υποβάθρου, γιατί έτσι το κείμενο είναι πιο ευανάγνωστο.  Οι εμφάνιση των υπερσυνδέσμων και ο τρόπος μορφοποίησης του κειμένου θα πρέπει να γίνεται με ομοιόμορφο τρόπο σε ολόκληρο το Διαδικτυακό τόπο.  Περιορίστε τη χρήση χρωμάτων στο απολύτως απαραίτητο, γιατί αποσπούν την προσοχή των χρηστών. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 31

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω στην φιλοξενία;  Ο χώρος στον οποίο θα φιλοξενήσετε το Διαδικτυακό σας τόπο θα πρέπει να δίνει γρήγορη πρόσβαση στον επισκέπτη.  Θα πρέπει έχετε υπόψη σας ότι ένας μέσος επισκέπτης σας δεν θα περιμένει πάνω από πέντε δευτερόλεπτα για να δει μία από τις ιστοσελίδες του Διαδικτυακού σας τόπου.  Ο πάροχος που θα διαλέξετε για τη φιλοξενία θα πρέπει να ικανοποιεί πλήρως της ανάγκες σας. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 32

Διαδικτυακός Τόπος Τι θα πρέπει να προσέξω μετά;  Αφού ο Διαδικτυακός Τόπος ξεκινήσει τη λειτουργία του είναι πολύ σημαντικό:  Να τον κρατάτε πάντα επίκαιρο με νέο περιεχόμενο.  Να παρακολουθείτε τα στατιστικά χρήσης του. Μία ενδιαφέρουσα υπηρεσία, η οποία παρέχει τέτοιου είδους στατιστικά, είναι η υπηρεσία Analytics της εταιρίας Google (  Να φροντίζετε για την ανανέωση της εμφάνισής του ανά τακτά διαστήματα. Η ανανέωση εμφάνισης είναι καλό να γίνεται τουλάχιστον κάθε δύο χρόνια. 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 33

Πάντα να θυμάστε ότι… 5/7/2011 Επιστημονική Υποστήριξη Νέων Αγροτών 34 «…οι χρήστες περνάνε το μεγαλύτερο τμήμα του χρόνου τους σε άλλους Διαδικτυακούς τόπους και όχι στο δικό σας.» Ο νόμος του Jakob Nielsen