Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Στόχος του προγράμματος
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Στρατηγική Προώθησης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Alexander Moore.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα αρχικά της NIRES σημαίνουν
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Βασικές αρχές πωλήσεων & εξυπηρέτησης πελατών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης.
1 Βασικές Έννοιες της Οικονομικής Επιστήμης (Επανάληψη ή Εισαγωγή) Τι είναι Οικονομικό Υπόδειγμα; Όφελος Κόστος Αγορές Ελαστικότητα Εξωτερικότητες Οικονομικά.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Η έννοια του Πελάτη-Προμηθευτή
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Biz Experts
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη

ΕΙΔΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Λεκτική Γραπτή Νοηματική

ΠΩΛΗΣΗ Για το MARKETING Η ικανοποίηση των συναισθηματικών αναγκών του πελάτη Για τη νομική Η μεταβίβαση της κυριότητας (υλικών& άυλων) μέσω καθορισμένου τιμήματος

ΣΤΑΔΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ Άνοιγμα Παρουσίαση Κλείσιμο

ΑΝΟΙΓΜΑ Χαλάρωμα Φιλοφρονήσεις Χαλάρωμα Φιλοφρονήσεις Διερεύνηση αναγκών με ποσοτικές και ποιοτικές ερωτήσεις

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Τι …..? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ) Ποιος …? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ) Που….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ) Πότε ….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ) Πώς ….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ) Γιατί….? (Με ερώτηση στο τέλος για να πάρουμε μικρό ΝΑΙ)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΥΠΟΠΟΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ,ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΑΣΗ ΠΡΙΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ/ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ (Α’ΥΛΕΣ,ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ,ΑΠΟΣΒΕΣΕΙΣ ΚΛΠ.) ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ (ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ/ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ) ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΡΙΘΜΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ (ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)

ΚΛΕΙΣΙΜΟ Ζητάμε από τον πελάτη να μας πει αν συμφωνεί με την πρόταση και αν ναι προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ…..

ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ Θα το σκεφτώ… Ανέτοιμος/Υπεκφυγή…Ζητάμε τον χρόνο πότε Θα συνεννοηθώ με τον/την… Ζητάμε να κάνουμε παρουσίαση στον/στην… Είναι ακριβό… Επανάληψη της σχέσης κόστους/ωφέλους Δεν έχω λεφτά… Αναφέρουμε τις δυνατότητες της πίστωσης Καλά αλλά εγώ έχω συνεργασία με τον/την… Τον συγχαίρουμε και του αναφέρουμε τις εναλλακτικές επιλογές της δικής μας πρότασης χωρίς να απαιτούμε να σταματήσει τις συνεργασίες του. Έμμεση ή μισή πώληση αναφέρουμε κάτι για την επόμενη φορά

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 1. Δημιουργία βάσης δεδομένων πελατών με: ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 1. Δημιουργία βάσης δεδομένων πελατών με: Ονόματα-Διευθύνσεις-Τηλ.- e-mail 2. Ευχαριστήρια σε γιορτές. 3. Ενημέρωση 2 φορές το χρόνο για νέες παραλαβές και νέα είδη μαζί με κίνητρα. 4. Η επίσκεψη ενός πελάτη μετά από 3 φορές σε ένα μαγαζί τείνει να γίνει συνήθεια

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ 1. Internet-URL-Banner-λέξεις κλειδιά σε μηχανές αναζήτησης 2. Τοπικά ΜΜΕ (Radio-TV) με κατάλληλη επιλογή (χρόνου & διάρκειας) 3. Τοπικά ή κλαδικά έντυπα. Επιλογή χώρου και τεύχους με τουλάχιστον 3 ετήσιες καταχωρήσεις 4. Δελτία τύπου στα ΜΜΕ χωρίς κόστος 5. Εκθέσεις Τοπικές ή κλαδικές 6. Διανομή εντύπων σε συγκεκριμένες περιοχές με τκ. (στη λιανική) 7. Direct market σε συγκεκριμένα πελατολόγια και περιοχές με τκ. 8. Διαφημιστικό δώρο με στόχο τη χρησιμότητα και τη διάρκεια. 9. Συνέργειες με όμορα μαγαζιά με οριζόντια ή κάθετη οργάνωση. π.χ. (οικοδομή, ιματισμός κλπ.) 10.Δημόσιες σχέσεις πωλήσεων

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ 1. Ανά κωδικό αρχή pareto 80%-20% 2. Μηνιαία 3.Γεωγραφική (στη χονδρική) 4. Ανά τετραγωνικό (στη λιανική) 5.Συχνότητα 6.Αναλογία κερδισμένων/χαμένων πελατών & κωδικών 7.Ο 1ος Μεγάλος πελάτης μας ανοίγει νέο target group

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΖΙΡΟΥ 1.Ηλικιακή 2.Μορφωτικό επίπεδο 3.Οικονομική επιφάνεια 4.Φύλο

ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ Πρόσβαση Καθαριότητα Ποιότητα/Κόστος Ευγένεια Τεχνογνωσία αντικειμένου Εξυπηρέτηση/συσκευασία Ευκολία επικοινωνίας Ανανέωση Ολοκληρωμένες προτάσεις με στόχο την κάλυψη (χρόνου & χώρου) στα αστικά κέντρα

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ Εστιάστε στις πωλήσεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ Εστιάστε στις πωλήσεις Αξιολογήστε την αποτελεσματικότητα του marketing Βρείτε τις ευκαιρίες Γίνετε δημιουργικοί και καινοτόμοι Αυξήστε τις παροχές χωρίς να γκρεμίστε τις τιμές Αποφύγετε τις απολύσεις Ψάξτε εναλλακτικές λύσεις Κάντε προσωπικές επαφές με πελάτες και ζητήστε να αξιολογήσουν τη δουλειά σας Λάβετε υπόψη τα παράπονα των πελατών Αντισταθείτε στην αρνητικότητα ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΌΤΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ

ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ WAXIA ΔΙΝΟΥΜΕ Ολοκληρωμένες και μακροπρόθεσμες προτάσεις ανάπτυξης πελατών σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης συνδέοντας τους εξωτερικούς φορείς με την επιχείρηση & τον πελάτη.

ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΕ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΕ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΑΣΕΩΝ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ Θάνος Ευαγγέλου Υπεύθυνος πωλήσεων & Ανάπτυξης Τηλ.& Fax 2310 430602 & 6974 591813