Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Ο λόγος που επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό το είδος μουσικής είναι γιατί μετά από πολλά χρόνια αναζήτησης κατάφερα επιτέλους να βρω τη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πα. Μακ.
Advertisements

A d e l e.
ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ίσως να μην υπάρχουν άλλες λέξεις που να χρησιμοποιήθηκαν με τόσο άστοχο και ανεύθυνο τρόπο, όσο οι λέξεις και . Γιατί.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ
Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής-συνθέτης
1ο Πειραματικό Θεσσ/νίκης
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
H Μουσική στην Ευρώπη Ελλάδα, Ιταλία , Ισπανία Ομάδα Εργασίας Κόκκινη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Θεοχαροπούλου Θεοδώρα Καμενίδου Χαρά Μπαζούκη Ντίνα
ΜΥΘΟΙ & ΘΡΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
Amelie Amelie.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Συνάντηση 3 κόσμων: Ελληνορωμαϊκού Ανατολικού & Χριστιανικού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Κιθάρα Μαριέττα.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΝΟΡΩΝ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΕΝΟΡΩΝ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Εκπαιδευτικο προγραμμα Συμφωνικησ Ορχηστρασ Κυπρου 20 Νοεμβριου, 2014
… από την αρχή της μέχρι σήμερα ...
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΟΠΕΡΑ.  Η όπερα αποτελεί μουσικό θεατρικό είδος, είναι δηλαδή μουσική σύνθεση που περιλαμβάνει συγχρόνως και σκηνική δράση. Οι διάλογοι των ηθοποιών.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
Τέχνη ισπανική, ψυχή τσιγγάνικη
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιώργος Νταλάρας Τμήμα: ΣΤ΄1 Βασίλης Βρ. Βασίλης Β.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Παραδοσιακή μουσική Λέσβου Χριστίνα Δρόσου. Ιστορία της μουσικής της Λέσβου-Επιρροές Η κύρια επιρροή της μουσικής της Λέσβου βρίσκετε ανατολικά στην Μ.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
Έντεχνο λαϊκό τραγούδι
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
30. Μια πρώτη γνωριμία με τους Ρωμαιοκαθολικούς χριστιανούς
Λαϊκά θέματα στη Ελλάδα και την Τουρκία: Μία παράλληλη ανάγνωση Διδάσκων: Ευάγγελος Αυδίκος.
Ορισμός του "ρεμπέτη" Ο όρος ρεμπέτης σημαίνει επαναστάτης που ζει ζωή εκτός νόμου. Μεγάλοι μουσικοί όπως ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Μίκης Θεοδωράκης προσπάθησαν.
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Οργανολογία ΙΙ Μάθημα V. Νυσσόμενα έγχορδα ΙΙ. Λαούτο Ανήκει στο γένος των λαούτων και είναι αχλαδόσχημο. Ο βραχίονάς του φέρει τάστα και η κεφαλή που.
ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΤΡΑΓΟΎΔΙ Το ελληνικό δημοτικό τραγούδι ως λογοτεχνικό είδος αντλεί το υλικό του από την προφορική λογοτεχνική παράδοση, δηλαδή αυτήν που αναπτύσσεται.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Μουσικά Σύνολα Τα είδη τραγουδιών και η θρησκευτική μουσική στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
Πολυφωνική φωνητική μουσική στον Μεσαίωνα
Νέστορας Κωνσταντέλιας Δημήτρης Μόσχος
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΑΝΝΗ ΜΠΑΛΩΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥ Το θέμα της ομάδας μας ήταν να ερευνήσουμε.
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Φωνητικά μουσικά σύνολα Ι
Πορτογαλία Γεωργία Φιλίππου.
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Σκηνική μουσική - Η όπερα
Ισπανική Μουσική & Χορός
Η ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ/ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΣΠΑΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Ο λόγος που επέλεξα να ασχοληθώ με αυτό το είδος μουσικής είναι γιατί μετά από πολλά χρόνια αναζήτησης κατάφερα επιτέλους να βρω τη μουσική που με εκφράζει, που αγγίζει την ψυχή μου, που με κάνει να ταξιδεύω στην χώρα που αγαπώ. Στην πατρίδα της ψυχής μου όπως εγώ την αποκαλώ, την Ισπανία. Γιατί τελικά αυτό είναι η μουσική ένα απέραντο, ελεύθερο ταξίδι σε ότι αγαπάς… Η ισπανική μουσική έχει μεγάλη ποικιλία. Η παραδοσιακή μουσική της Ισπανίας στηρίζεται στην καθολική εκκλησιαστική παράδοση που είναι κοινή σε όλη την δυτική Ευρώπη, με πολυφωνικές χορωδίες, ευρεία χρήση του εκκλησιαστικού οργάνου και κλασικούς θρησκευτικούς ψαλμούς (Περγκολέζι, Μπαχ κ.α.). Μέσα από αυτό όμως έχει βγει μια ιδιαίτερη ισπανική παράδοση, με το γνωστό πάσο ντόμπλε (διπλό βήμα) και τις ραντσέρας.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ 6ος-11ος αιώνας: εμφανίζεται το ισπανικό ή βησιγοτθικό τελετουργικό άσμα 11ος αιώνας: κάνουν την εμφάνισή τους οι τροβαδούροι με τη συνοδεία της βιχουέλα (είδος κιθάρας με έξι διπλές χορδές) 12ος αιώνας: πρώτη πολυφωνική μουσική και τα πρώτα ερωτικά τραγούδια 15ος αιώνας: δημιουργούνται τα θρησκευτικά δράματα με συνοδεία μουσικής και οι πρώτες μη θρησκευτικές παραστάσεις. 16ος αιώνας: ο Χρυσός Αιώνας της ισπανικής μουσικής. Η θρησκευτική μουσική φθάνει στο απόγειό της (Τόμας Λουίς Βικτώρια) αλλά και η μη θρησκευτική γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη με τις ρομάνθες και τα βιγιανθίκος (Χουάν Βάσκουεθ). Η βιχουέλα είναι το εθνικό μουσικό όργανο και πολλές συνθέσεις γράφονται γι' αυτήν (Αντόνιο ντε Καμπεθόν, Ντιέγκο Όρτιθ κ.α.). Τέλη του 160υ αιώνα η βιχουέλα αντικαθιστάται από την κιθάρα με πέντε διπλές χορδές.

17ος αιώνας:ο Λόπε ντε Βέγκα γράφει το Λιμπρέτο για την πρώτη ισπανική όπερα και πάνω σε κείμενα του Καλντερόν ντε λα Μπάρκα δημιουργείται η Θαρθουέλα, ένα καθαρά ισπανικό μουσικό είδος που μοιάζει με την οπερά-κομίκ (Ανσέχα Μπαερμπιέρι, Χιμένεθ, Τσουέκα κ.α.). 18ος αιώνας:η κιθάρα γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη και παρουσιάζονται πολλοί σημαντικοί κιθαρίστες (Κάνο, Φερνάντο Σορ κ.α.). 19ος αιώνας:ο Φελίπε Πεντρέλ εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την έντεχνη ισπανική μουσική παίρνοντας τα θέματά του από την ισπανική (κυρίως λαϊκή) παράδοση. Το έργο του επηρέασε πολλούς μουσικούς οι οποίοι έγιναν παγκόσμια γνωστοί: τον Ισαάκ Αλμπένιθ, τον Ενρίκε Γρανάδος, τον Χοακίν Ταουρίνα, τον Μανουέλ ντε Φάλια. Την ίδια εποχή, πολλοί Γάλλοι συνθέτες, ακολουθώντας αυτή την τάση, έγραψαν έργα βασισμένα στην ισπανική παράδοση π.χ. ο Μπήζε έγραψε την Κάρμεν, ο Ραβέλ το Μπολερό, ο Λάλο την Ισπανική Συμφωνία κ.α. 20ος αιώνας:η Ισπανία έδωσε επίσης σημαντικούς μουσικούς: τον Αντρέ Σεγκόβια, τον Πάμπλο Καζάλς, τον Ναρθίσο Γιέπες Κ.α. καθώς και μεγάλους τραγουδιστές της όπερας: την Βικτώρια ντε λος Άνχελες, την Μονσεράτ Καμπαγιέ, τον Πλάσιντο Ντομίνγκο, τον Χοσέ Καρέρας, τον Αλφρέδο Κράους κ.α.

ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ… Υπάρχουν πολλά είδη φλαμένκο τα κυριότερα είναι: Το Κάντε Χόντο, σημαίνει βαθύ τραγούδι και είναι η αρχαία μορφή του φλαμένκο. Το περιεχόμενο του είναι λυπητερό και αναφέρεται κυρίως στο θάνατο, σε λυπητερές ιστορίες και στη θρησκεία. Δεν συνοδεύεται από κιθάρα παρά μόνο από μια ανδρική φωνή. Αυτό το είδος αποτελεί το γνήσιο τραγούδι των τσιγγάνων της Ανδαλουσίας. Το Κάντε Ιντερμέντιο είναι ανάμεσα στο Κάντε Χόντο και το Κάντε Τσίκο. Τέλος το Κάντε Τσίκο είναι πιο εύθυμο με θέματα για την αγάπη και το χιούμορ.Συνοδέυεται από κιθάρα. Στην Νότια Ισπανία και ειδικά την Ανδαλουσία υπάρχει η πολύ δυνατή παράδοση του φλαμένκο, μιας έντονης μουσικής με σαφείς τσιγγάνικες και βορειοαφρικάνικες επιρροές. Το μουσικό αυτό σχήμα είναι διαχωρισμένο σε 3 μέρη: στη μουσική με την κιθάρα, στο χορό και το τραγούδι.

Όταν ακούω αυτή τη μουσική ηρεμώ . Με παρακινεί να χορέψω και έτσι ξεχνώ ότι με αγχώνει και με προβληματίζει. Και ναι, καταφέρνω να ταξιδέψω στους δικούς μου κόσμους με συνοδό την μουσική μου. Γιατί την θεωρώ δική μου πια. Μέρος του ίδιου μου του εαυτού… Κομμάτι της ψυχής μου.Πηγή ζωής, χρωματισμένη με τις πινελιές της ίδιας της ζωής…

Me gusta la música española.

ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΔΑΓΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑΣ