Βατής Τεχνική Α.Ε.
Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών Ταχύτητα εξυπηρέτησης Στόχοι 1 Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 Γνησιότητα ανταλλακτικών 5 Άμεση τεχνική υποστήριξη χρηστών / συνεργατών 6 Ικανοποίηση του πελάτη
Ποια μηχανήματα καλύπτει η υπηρεσία Αφυγραντήρες Μονάδες παραθύρου Φορητά κλιματιστικά Μηχανήματα απ’ ευθείας εκτόνωσης Κλιματιστικά τοίχου Κλιματιστικά δαπέδου – οροφής Κασέτες ψευδοροφής Πολυδιαιρούμενα συστήματα Καναλάτα έως 60.000BTU
Παρεχόμενες Υπηρεσίες Επισκευή (εντός – εκτός εγγύησης) Συντήρηση Εγκατάσταση Μετεγκατάσταση Διάθεση και πώληση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων
Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier 801-11-19000 (από σταθερό) & Που θα εξυπηρετηθώ; Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier 801-11-19000 (από σταθερό) & 210 6796360 (από κινητό) Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00 εκτός Κυριακής Κατά την επικοινωνία σας παρακαλείσθε να έχετε τα πλήρη στοιχεία αγοράς του μηχανήματος σας (ημ/νία αγοράς, μοντέλο μηχανήματος, κατάστημα αγοράς)
Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς. Τι απαιτείται προκειμένου να έχω εγγύηση; Κατά την επίσκεψη του τεχνικού πρέπει να έχετε φωτοτυπίες των εγγράφων που πιστοποιούν την αγορά του μηχανήματός σας: Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς. Αντίγραφο δελτίου συντήρησης για μηχανήματα άνω της διετίας. Αριθμός ή αντίγραφο συμβολαίου ‘Total Support’ ή άλλου αντίστοιχου συμβολαίου επέκτασης εγγύησης.
Τι καλύπτει η εγγύηση μου; 2 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού χωρίς χρέωση εργασίας 3 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού με χρέωση εργασίας Συμπιεστής – 3 επιπλέον έτη Δωρεάν διάθεση συμπιεστή με χρέωση εργασίας Απόδειξη συντήρησης Οποιαδήποτε επέμβαση μη αδειούχου τεχνικού ή τεχνικού άλλης ειδικότητας, αναιρεί το δικαίωμα χρήσης εγγύησης του μηχανήματος.
Πότε το μηχάνημά μου είναι εκτός εγγύησης; (Επισκευή με χρέωση) Η ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος είναι πάνω από 3 έτη. Έχει προηγηθεί επέμβαση από μη αδειούχο ψυκτικό. Η βλάβη προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες (π.χ. υπέρταση της Δ.Ε.Η.). Στις παραπάνω περιπτώσεις θα ενημερωθείτε σχετικά με το κόστος επισκευής και αποφασίσετε εάν επιθυμείτε να την επισκευή του κλιματιστικού σας ή όχι.
Υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ την επίσκεψη, ακόμη και εάν το μηχάνημά μου είναι εντός εγγύησης; Χρέωση άσκοπης μετάβασης, σε περίπτωση που ο τεχνικός μας διαπιστώσει ότι: Το κλιματιστικό είναι εκτός πρίζας Δεν υπάρχει ρεύμα στο χώρο (διακοπή ΔΕΗ ή πρόβλημα στην ηλεκτρική παροχή σας) Δεν υπάρχουν μπαταρίες στο χειριστήριο. Έχει δοθεί στο χειριστήριο λανθασμένη λειτουργία. Το κλιματιστικό δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα λειτουργίας. 2. Κακή εγκατάσταση Αν η βλάβη που παρουσιάστηκε στο μηχάνημα οφείλεται σε λανθασμένη εγκατάσταση (από ιδιώτη ψυκτικό ή μη αδειούχο ψυκτικό). Ενημερώνεστε για τη βλάβη επιλέγετε α) την επισκευή του από το συνεργείο μας ή β) την αποκατάσταση της βλάβης από τον εγκαταστάτη σας.