Βατής Τεχνική Α.Ε..

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Advertisements

«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
Η ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΜΑD MELODY είναι μέλος του ομίλου εταιριών MAD και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις επεξεργασίας ήχου και εικόνας με μία εντελώς νέα φιλοσοφία.
Iανουάριος 2007.
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υποστήριξη του Υπολογιστή σας μ’ ένα “κλικ” !. H PROFITEL σε συνεργασία με την I.T.OpenSolutionS σχεδίασε και παρέχει στους συνδρομητές της, τη νέα πρωτοποριακή.
Σύλλογος Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. / Ομίλου ΔΕΗ Εργολαβίες ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κωστας Σουλδατος Θεμα εργασιας: Μηχανικος αυτοκινητων
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Αξιοποίηση "Διαύγειας" στη διακίνηση εγγράφων G2G Αποτελέσματα πρακτικής εμπειρίας στη Γεν. Γραμ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Εισηγητής: Βασίλης Γιαννακόπουλος.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩN Β . Α . ΓΚΕΡΓΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Με την αγορά ενός GENERAL ELECTRIC Side by Side έως 31/12/2012, ο καταναλωτής απολαμβάνει τα παρακάτω προνόμια : Δωρεάν 5ετή εγγύηση για οποιοδήποτε τεχνικό.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Insurance Money Conference 2012 Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης Διευθύνων Σύμβουλος.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Παρουσιάση εταιρείας και θέσεων για Πρακτική Χειμερινού Εξαμήνου
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και.
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
EΡΓΟΤΑΞΙΟ- ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟΥ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.Β.Σ. ΣΤΟΝ Κ.Φ.Α.Σ.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βατής Τεχνική Α.Ε.

Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών Ταχύτητα εξυπηρέτησης Στόχοι 1 Ποιοτική εργασία υψηλών προδιαγραφών 2 Ταχύτητα εξυπηρέτησης 3 Τιμές ανάλογες της ποιότητας εργασίας 4 Γνησιότητα ανταλλακτικών 5 Άμεση τεχνική υποστήριξη χρηστών / συνεργατών 6 Ικανοποίηση του πελάτη

Ποια μηχανήματα καλύπτει η υπηρεσία  Αφυγραντήρες    Μονάδες παραθύρου  Φορητά κλιματιστικά  Μηχανήματα απ’ ευθείας εκτόνωσης  Κλιματιστικά τοίχου  Κλιματιστικά δαπέδου – οροφής  Κασέτες ψευδοροφής  Πολυδιαιρούμενα συστήματα  Καναλάτα έως 60.000BTU

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Επισκευή (εντός – εκτός εγγύησης) Συντήρηση Εγκατάσταση Μετεγκατάσταση Διάθεση και πώληση ανταλλακτικών και εξαρτημάτων

Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier 801-11-19000 (από σταθερό) & Που θα εξυπηρετηθώ; Τηλεφωνικό κέντρο της Carrier 801-11-19000 (από σταθερό) & 210 6796360 (από κινητό) Ώρες λειτουργίας καθημερινά από τις 08:00 έως τις 22:00 εκτός Κυριακής Κατά την επικοινωνία σας παρακαλείσθε να έχετε τα πλήρη στοιχεία αγοράς του μηχανήματος σας (ημ/νία αγοράς, μοντέλο μηχανήματος, κατάστημα αγοράς)

Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς. Τι απαιτείται προκειμένου να έχω εγγύηση; Κατά την επίσκεψη του τεχνικού πρέπει να έχετε φωτοτυπίες των εγγράφων που πιστοποιούν την αγορά του μηχανήματός σας: Αντίγραφο τιμολογίου / απόδειξης αγοράς. Αντίγραφο δελτίου συντήρησης για μηχανήματα άνω της διετίας. Αριθμός ή αντίγραφο συμβολαίου ‘Total Support’ ή άλλου αντίστοιχου συμβολαίου επέκτασης εγγύησης.

Τι καλύπτει η εγγύηση μου; 2 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού χωρίς χρέωση εργασίας 3 έτη Δωρεάν διάθεση ανταλλακτικού με χρέωση εργασίας Συμπιεστής – 3 επιπλέον έτη Δωρεάν διάθεση συμπιεστή με χρέωση εργασίας Απόδειξη συντήρησης Οποιαδήποτε επέμβαση μη αδειούχου τεχνικού ή τεχνικού άλλης ειδικότητας, αναιρεί το δικαίωμα χρήσης εγγύησης του μηχανήματος.

Πότε το μηχάνημά μου είναι εκτός εγγύησης; (Επισκευή με χρέωση) Η ημερομηνία αγοράς του μηχανήματος είναι πάνω από 3 έτη. Έχει προηγηθεί επέμβαση από μη αδειούχο ψυκτικό. Η βλάβη προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες (π.χ. υπέρταση της Δ.Ε.Η.). Στις παραπάνω περιπτώσεις θα ενημερωθείτε σχετικά με το κόστος επισκευής και αποφασίσετε εάν επιθυμείτε να την επισκευή του κλιματιστικού σας ή όχι.

Υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ την επίσκεψη, ακόμη και εάν το μηχάνημά μου είναι εντός εγγύησης; Χρέωση άσκοπης μετάβασης, σε περίπτωση που ο τεχνικός μας διαπιστώσει ότι: Το κλιματιστικό είναι εκτός πρίζας Δεν υπάρχει ρεύμα στο χώρο (διακοπή ΔΕΗ ή πρόβλημα στην ηλεκτρική παροχή σας) Δεν υπάρχουν μπαταρίες στο χειριστήριο. Έχει δοθεί στο χειριστήριο λανθασμένη λειτουργία. Το κλιματιστικό δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα λειτουργίας. 2. Κακή εγκατάσταση Αν η βλάβη που παρουσιάστηκε στο μηχάνημα οφείλεται σε λανθασμένη εγκατάσταση (από ιδιώτη ψυκτικό ή μη αδειούχο ψυκτικό). Ενημερώνεστε για τη βλάβη επιλέγετε α) την επισκευή του από το συνεργείο μας ή β) την αποκατάσταση της βλάβης από τον εγκαταστάτη σας.